הדרך למדריד עלתה שלב

ממלחמת ההגנות בין יובנטוס לאתלטיקו מדריד, דרך המפגש הסוער של יורגן קלופ עם באיירן מינכן ועד לתביעת חילופי המשמרות באירופה של אייאקס ופ.ס.ז' ממנצ'סטר יונייטד וריאל מדריד. שלב 16 הגדולות באירופה לוהט מתמיד ואנחנו כאן כדי להביא לכם את כל המספרים, הניתוחים וההימורים של תוצאות ההגרלה שקרתה בתחילת השבוע.

שאלקה 04 נגד מנצ'סטר סיטי-
מנצ'סטר סיטי היא ללא ספק קבוצה שאף אחד לא רוצה לפגוש כשהיא במומנטום מפלצתי שכזה, בטח שלא בשלב כה מוקדם. מי שכנראה תשלם על כך בהדחה היא שאלקה חסרת המזל שמדשדשת בבונדסליגה ויכולה לשכוח כרגע מכרטיס למפעל בשנה הבאה. שאלקה מעדה מול כל קבוצה גדולה שפגשה עד כה וזאת תהיה הפתעה ענקית אם היא תצליח להעפיל לרבע הגמר הראשון שלה מאז 2011 נגד פפ והסיטיזנס שמברכים את אופ"א על ההגרלה הקלילה.

על הגריל- לירוי סאנה חוזר אל המקום בו הכל התחיל בכושר נפלא, האם הגרמני הצעיר ישמש בתור הנשק הסודי של פפ גווארדיולה ויהיה האיש שיעיף את קבוצת נעוריו? כמו כן, דה בריינה שפרץ גם הוא בבונדסליגה חוזר מפציעה.

הימור המערכת- לא כוחות, סיטי תתחיל את הקמפיין האירופי שלה השנה ברבע הגמר.

חוזר לפלטינס ארנה. לירוי סאנה (AS)

אתלטיקו מדריד נגד יובנטוס-
בראש ובראשונה דרבי אישי לכריסטיאנו רונאלדו אקס היריבה העירונית, ריאל. לסימאונה וחבורתו יש חשבון ארוך במיוחד עם רונאלדו שלקח מהם שני גביעי אלופות במו רגליו והם ישמחו להרוס לו את הסיכויים לזכות בגביע השישי שלו ועל הדרך להתקדם עוד צעד אל עבר הזכייה הראשונה בתואר לה אוהדי הקולצ׳ונרוס כל כך משתוקקים. שתי הקבוצות עלו אל שלב שמינית הגמר עם טעם מר בפה- אתלטיקו מדריד עלתה מהמקום השני אחרי תבוסת 4-0 בדורטמונד והחמיצה הזדמנויות רבות לסיים במקום הראשון בעוד יובנטוס ספגה שני הפסדים כואבים במיוחד- הראשון בדקות הסיום במשחק הביתי מול מנצ'סטר יונייטד והשני במחזור הנעילה בברן נגד יאנג בויז החלשה, שניהם באותה תוצאה- 2-1 . שתי קבוצות ההגנה האימתניות באירופה יילחמו עד זוב דם על הכרטיס לרבע הגמר במשחק המרתק והקשוח ביותר שיש לשלב שמינית הגמר להציע.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

על הגריל- בעוד הגנת אתלטיקו מדריד תנסה לנטרל את כריסטיאנו רונאלדו, מריו מנדז׳וקיץ׳ שפתח את העונה בסערה ינסה להשאיר את האקסית מאחור. מן העבר השני, כאשר חבריו לחוליית ההתקפה לא כובשים מספיק שערים, זאת ההזדמנות האמיתית של אנטואן גריזמן להראות עד כמה הוא היה ראוי לזכייה בכדור הזהב.

הימור המערכת- כשמדובר בליגת האלופות, קשה להמר נגד רונאלדו. יובה עולה אחרי 180 דקות קשות במיוחד ובלי יותר מדי שערים.

השיבה למדריד. מנדז'וקיץ' ורונאלדו (New Indian Express)

מנצ׳סטר יונייטד נגד פריז סן-ז'רמן-
מאז המהפך שעברה, פ.ס.ז' פגשה יריבות רבות מהשורה הראשונה באירופה אך אף אחת מהן לא הייתה מנצ'סטר יונייטד. רוחה של ה-"רמונטאדה" בשלב שמינית הגמר בשנת 2017 עדיין מרחפת מעל עיר האורות, כך שאין קבוצה שרוצה להשתיק את כל היבשת אחת ולתמיד יותר מפ.ס.ז'. ניימאר, אמבפה, קבאני והחברים יגיעו רעבים מאד לאולד-טראפוד, שם תחכה להם אחת הקבוצות המפוארות בתולדות המפעל שיוצאת לדרך חדשה עם אולה גונאר סולשיאר המאמן הטרי שחתום בעצמו על הזכייה בליגת האלופות לשנת 1999. על הנייר, על אף שסולשיאר הבטיח כי קבוצתו תשחק בצורה התקפית יותר מזו של מוריניו ברור שפ.ס.ז' לא שרדה את בית המוות כדי לחזור הביתה כבר בשלב 16 הגדולות. הקלאסיקה, הציפיות והכבוד של יונייטד מול החדשנות, הכסף והכוכבים של פריז. יהיה מעניין.

על הגריל- רונאלדו, כריסטיאנו רונאלדו וקאקה, כולם חוו את אחד הרגעים הגדולים בקריירה שלהם מול מנצ׳סטר יונייטד, עכשיו תורו של קיליאן אמבפה להרעיד את האולד טראפורד. במנצ׳סטר יונייטד יהיו אלה פוגבה ומרסיאל שינסו להמם את נציגתה של מולדתם.

הימור המערכת- אפקט "החלפת המאמן" לא יעבוד במקרה הזה. פ.ס.ז' עברה כבר את טבילת האש שלה מול קבוצות חזקות מיונייטד בשלב הבתים והיא זו שתמשיך הלאה. יונייטד פיטרה את מוריניו מאוחר מדי והיא תשלם על כך בשנה חמישית ברציפות מחוץ לשלב רבע הגמר.

קיבל מספיק זמן כדי להציל את יונייטד מהדחה? סולשיאר (Insider News)

טוטנהאם נגד בורוסיה דורטמונד-
המשחק השקול ביותר של שלב שמינית הגמר מפגיש בין שתי קבוצות שחולמות על תואר אליפות היסטורי בארצן, אמנם דורטמונד שנמצאת בראש טבלת הבונדסליגה עם פער מכובד מעל באיירן מינכן קרובה יותר להגשמת החלום אך גם טוטנהאם צפויה להיאבק עם מנצ'סטר סיטי, צ'לסי וליברפול על אליפות הפריימר ליג עד מחזורי הסיום של העונה. בליגת האלופות דורטמונד הצליחה לסיים במקום הראשון בבית א' בו שובצה עם אתלטיקו מדריד ועוד שתיים מנמושות אירופה (קלאב ברוז' ומונאקו), בעוד טוטנהאם הרוויחה את מקומה על חשבון אינטר במחזור הסיום בבית ב' בו שיחקו כאמור גם ברצלונה ופ.ס.וו איינדהובן. ב-2016 דורטמונד ניצחה את טוטנהאם פעמיים בשמינית גמר הליגה האירופית, ב-2017 טוטנהאם הייתה זו שגברה על דורטמונד פעמיים והדיחה אותה בשלב הבתים של ליגת האלופות, מי תצא הפעם כשידה על העליונה?

על הגריל- מי אם לא ג׳יידון סאנצ׳ו שחוזר לאנגליה מולדתו בתור נער הפלא של אירופה וינסה להוכיח להארי קיין ולדלה עלי מי הדבר הבא בכדורגל האנגלי.

הימור המערכת- דורטמונד עוברת בקושי את המשוכה הקשה וממשיכה אל עבר עונה שעוד תיחקק בספר דברי הימים של המועדון.

קיבל הזדמנות לצאת ענק. ג'יידון סאנצ'ו (Goal.com)

ליון נגד ברצלונה-
אם היה מישהו מלבד פפ גווארדיולה שיצא מחויך מהגרלת שמינית הגמר היה זה כמובן ארנסטו ואלדרווה מאמן ברצלונה. המון רגעי קסם היו לברצלונה עד כה העונה נגד יריבותיה בשלב הבתים והיא ממש לא מתכוונת לעצור עכשיו. ליון הייתה יכולה לאיים על קבוצות רבות שסיימו בראשות הבית והוכיחה את עוצמתה עם ניצחון על מנצ'סטר סיטי במחזור הפתיחה, אך ברצלונה, אחת הפייבוריטיות לזכייה בתואר שנמצאת במאבקי פסגה קשים מאד בלה-ליגה היא לא אחת מהן.

על הגריל- סמואל אומטיטי יתאושש ככל הנראה מהפציעה הקשה עד צמד המשחקים מול קבוצתו לשעבר, אליה ישוב בתור אחד הבלמים הטובים ביותר בעולם. כמו כן, לחברו לנבחרת הלאומית ולקבוצה עוסמאן דמבלה יש הרבה בעיות משמעת לכפר עליהן והוא ישמח להוכיח למאמנו כמה הוא באמת שווה.

הימור המערכת- התבוסה בפריז לא תחזור, ברצלונה תגיע מוכנה לפארק אולימפיק ותגרום לכך שמהמשחק בקאמפ נואו יהיה לפרוטוקול בלבד.

מתכוון להוכיח לואלדרווה שהוא השאיר את בעיות המשמעת מאחוריו נגד ליון. עוסמאן דמבלה (Goal.com)

ליברפול נגד באיירן מינכן-
מאז חצי גמר ליגת האלופות 1981 ממנו העפילה ליברפול אל הגמר בו הניפה את גביע האלופות השלישי שלה, שתי הקבוצות המפוארות הללו לא נפגשו במסגרת אירופאית. באיירן איבדה העונה חלק גדול מכוח ההרתעה שלה, אך הסגל החזק של קובאץ' שמתובל בשחקנים צעירים ומצוינים יכול לעשות את העבודה. הדחה מוקדמת של הקרואטי וחניכיו ע"י ההתקפה הקטלנית של הפיינליסטית מהעונה שעברה יכולה להיתפס כאסון שלא נראה כמותו בבוואריה, כך שכבר בשלב שמינית הגמר יעמדו ליברפול ובאיירן מינכן למשחק על כל הקופה שיכריע את עתיד העונה כולה.

על הגריל- יורגן קלופ האיש אליו אוהדי באיירן חשים תיעוב מהול בהערכה משתוקק לשרת את אהובתו דורטמונד, לנקום בבאיירן על ההפסד בגמר 2013 ולהדיח אותה מהמפעל, מנגד מלך השערים של שלב הבתים רוברט לבנדובסקי ינסה לקלקל למאמן שטיפח אותו כשהיה שחקן דורטמונד את החגיגה.

הימור המערכת- אחרי התלבטות קשה, קלופ ושחקן השנה באפריקה מוחמד סלאח ממשיכים לצעוד בענק אל הגביע הנכסף .

רק אחד מהם יחגוג בסוף ההתמודדות. קלופ ולבנדובסקי בימים בדורטמונד (Eurosport)

אייאקס אמסטרדם נגד ריאל מדריד-
היריבות בין אייאקס לריאל מדריד ארוכת שנים. מאז הפעם האחרונה בה אייאקס זכתה בגביע, שתי הקבוצות נפגשו בעיקר בשלב הבתים כשברוב המקרים אייאקס לא היוותה איום ממשי לריאל הגדולה ונבעטה אל תחתית הבית. לאחר עזיבתם של רונאלדו וזידאן תם עידן בריאל מדריד שהחליפה כבר מאמן אחד וטרם מצאה מנהיג להתקפת הקבוצה, מנגד אייאקס מעמידה את הסגל הצעיר והמוכשר ביותר באירופה וממציאה מחדש את הטוטאל פוטבול, כך ששלב שמינית הגמר מפגיש לנו בין הקבוצה הלחוצה באירופה לבין הקבוצה הצעירה, הרעננה והשמחה ביותר, שהסתכלה אפילו לבאיירן מינכן בלבן של העיניים ולא מתביישת לסמן את אלופת אירופה ושיאנית הזכיות בתור הטרף הבא שלה.

על הגריל- בצד הלבן של ההתמודדות גארת' בייל שכבש שלושער בחצי גמר גביע העולם למועדונים ולוקה מודריץ' זוכה פרס כדור הזהב ינסו סוף סוף לתפוס את המושכות. בצד האדום-לבן הכוכבים הצעירים של אייאקס ובראשם נער הזהב של אירופה מתיאס דה ליכט והשוער הצעיר הטוב ביותר בעולם כרגע שנתן הופעות שלא מביישות גם את טובי השוערים, אנדרה אוננה הקמרוני יקוו להביא הרבה כבוד לאריק טן האח.

הימור המערכת- הרצף נקטע, ריאל מדריד מודחת בשמינית הגמר לראשונה מזה עשור, הילדים של אייאקס ממשיכים עוד צעד אל עבר בניית הקבוצה הגדולה ביותר בבירת הולנד מאז הסבנטיז.

ינטרלו את התקפת ריאל? דה ליכט ואוננה (Soccerage.com)

רומא נגד פורטו-
מי היה מאמין שרומא שעשתה את קמפיין האלופות הגדול בתולדותיה בשנה שעברה, תתמודד במשחק שמינית הגמר שזו שתצא ממנו מנצחת, תהיה היריבה המועדפת על יתר הקבוצות שיעפילו לרבע הגמר. פורטו דרסה את שאלקה, לוקומטיב מוסקבה וגלאטסראיי בבית המשעמם של ליגת האלופות העונה לאחר שלא הפסידה אף משחק בשלב הבתים ועלתה מהמקום הראשון. בניגוד לפורטוגלים, רומא צלעה כל הדרך לעלייה לשלב שמינית הגמר, לא היוותה יריבה משמעותית עבור ריאל מדריד שניצחה אותה פעמיים והפסידה לויקטוריה פלזן במחזור הנעילה. גם בליגה האיטלקית, רומא יצאה מזמן מחוץ למרוץ האליפות ואילו פורטו שמובילה כרגע את טבלת הליגה הפורטוגלית תנסה להעפיל לרבע גמר ראשון מזה 4 שנים על חשבונה, כשהיא מצפה שההתקפה הפורייה שלה (בניגוד לזו של רומא) תעשה את ההבדל.

על הגריל- מוסה מרגה הענק ממאלי חוגג העונה על שערי היריבות עם חמישה שערים עד כה ובפברואר הקרוב הוא יעמוד לראשונה העונה למבחן קשה מול הגנה איטלקית עיקשת וקשוחה. בחצי המגרש השני יחזיק לו אצבעות איקר קסיאס השוער האגדי שינסה בכל כוחו למנוע מאדין דז'קו ומסטפן אל שעראווי את כיבוש השער הכחול ולהמשיך לשבור שיאים אישיים.

הימור המערכת- הקבוצה הכי לטינית באירופה תמשיך לרקוד. פורטו תסיים את העונה של רומא ותעמיק את משבר האיטלקיות במפעלים האירופים.

אחד החלוצים החמים ביותר כיום. מוסה מרגה (Foot Mercato)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort