TLC 2018

פאבולס טרות׳ נגד מהאהלישה גמר המיקסד מאטץ׳ צ׳אלנג׳

המנצחים זוכים במקום 30 בראמבל וטסים לחופשה. הקרב מתחיל וג׳ינדר וטרות׳ עושים קצת שטויות, כרמלה ואלישיה נכנסות ומהר מאוד כרמלה מכניעה את אלישיה. טרות׳ אומר שהחופשה שלהם תהיה בבסיס של הWWE וכרמלה רחוקה מלהיות שמחה.

הבר (c) נגד ניו דיי נגד האוסוס על אליפות הזוגות של סמאקדאון

הבר והאוסוס מהווים את הגופים הדומיננטיים, הניו דיי די מפריעים לאינטגרליות של הקרב ובסוף חוטפים את הפינפול אחרי בורג קיק של שיימוס. קרב ניו דיי משולש טיפוסי אבל טוב.

בראון סטרוומן נגד ברון קורבין

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

היט סלייטר שופט. כשהפעמון מצלצל, אפולו קרוז, גייבל ורוד מגיעים עם כיסא וקורבין מנסה לברוח אבל גם באלור מגיע והם מכסחים את קורבין, קורבין מנסה עוד פעם לברוח אבל קורט אנגל גם מגיע ועוצר אותו ואחרי רצח עם פינישרים בראון סטרוומן מצמיד את ברון קורבין עם הרגל.

נטלייה נגד רובי ריוט

הריוט סקוואד מגיעים עם השולחן עם התמונה של ג׳ים ניידהארט. הקרב מתחיל ונטלייה דיי סוחבת אותו לבד ואחרי איזה רבע שעה של חוסר אקשן עושה לרובי פאוורבומב על שולחן ומנצחת את הקרב. אני לא יודע כמה זה רעיון טוב לתת למתאבקת בינונית כמו נטלייה לסחוב קרב אבל היי אני ציפיתי לקרב יותר גרוע…

פין באלור נגד דרו מקינטייר

מקינטייר ופין מתחילים במהלכים בסיסייסים ופין מתחיל להתמקד על הברך של מקינטייר והם ממשיכים להתאבק ולהוציא אחד מהשני מהלכים די יפים, אבל דולף זיגלר מתערב ונותן למקינטייר סופרקיק, מקינטייר מגיב עם בעיטה של כיסא לפנים של זיגלר, מכניס את זיגלר לזירה אבל באלור מחכה לו, דופק לו כיסא לפנים, קופ די גרא וגומר עם דאבל סטומפ.

רנדי אורטון נגד ריי מיסטיריו

הקרב מתחיל עם בראוול, לאט לאט הוא נהיה יותר גרוע ומשעמם. אורטון משתמש בכיסאות יותר מדי ואפילו מנצח לא בעזרת פינישר אלא בעזרת כיסא וקארדל. לצערי זה יהיה שקר לקרוא לזה הקרב הכי גרוע של הערב…

רונדה ראוזי (c) נגד ניה ג׳קס על אליפות הנשים של ראו

ניה ג׳קס מצליחה להתעמת עם ראוזי אבל זה הופך מהר מאוד לקרב של "זה לא הגודל אלא הטכניקה" וראוזי אוכלת גם את ניה וגם את טמינה ומנצחת עם ארמבאר. אחרי הקרב ניה נתקלת בבקי מאחורי הקלעים ובקי גורמת לה להתגעגע לרונדה ועל הדרך גם נוקמת בה על זה שהיא גרמה לה להפסיד את הקרב מול ראוזי.

דניאל בריאן (c) נגד איי ג׳יי סטיילס על אליפות הWWE

סטיילס ובריאן מסתערים אחד על השני ולאט לאט הופכים את הקרב ליותר ויותר כיפי לצפייה. סטיילס ובראיין מעבירים אחד את השני מסכת התעללויות עד שבריאן מצליח להשיג את הסמול פאקג׳. בראיין הראה לנו את ההיל פרסונה שהוא השאיר בROH ונתן מופע מדהים וסטיילס גם הוא החזיר אותנו לימיו הטובים.

סת׳ רולינס נגד דין אמברוז על האליפות הבין יבשתית

הם רבים ביניהם ואז מתחילים להלחם. השניים פשוט לא מצליחים לזוז בזירה והם נראים בהילוך איטי, הקהל רדום גם בספוטים יפים ודין מנצח בצורה נקייה אבל לא אגרסיבית. הקרב הכי מאכזב והכי גרוע של הערב כי למרות שהם ניסו לעשות משהו טוב הם לא הצליחו, לא היה פה רגש. אולי זה בגלל שאי אפשר להתעלות על סטיילס ודניאל, אולי זה בגלל שאין להם רגש יותר או אולי זה באמת היה כל כך רע כמו שזה נראה…

בקי (c) נגד שארלוט נגד אסקה על אליפות הנשים של סמאקדאון

הקרב מתחיל הכי מהיר שיש ורק מגביר קצב, וכן אני יודע שזאת קלישאה. אסקה נראית כמו חיה בזירה אחרי חודשים שבהם היא נראתה כמו גופה והיא "העמוד התומך" של הקרב. בסוף אסקה באה על שכרה כשרונדה ראוזי מגיעה ומעיפה ואת שארלוט ובקי מהסולם כשהן רבות על האליפות ונותנת לאסקה את הניצחון. קרב מדהים, הראן אין מושלם והתוצאה הייתה מה שהיה אמור לקרות ברסלמניה 34 אבל לא קרה.

לסיכום, היו כמה פלופים והיו כמה הברקות, אבל האירוע התעלה על רוב (אם לא כל) האירועים של המיין רוסטר השנה.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort