סרייה א': רומא גברה על גנואה ועלתה זמנית למקום השישי

במחזור ה-16 של הליגה איטלקית, נפגשו רומא וגנואה למשחק חשוב מאוד מבחינת הג'יאלארוסי, שהגיעו למשחק הזה היישר מהמקום ה-11.

רומא, שהפסידה שבוע שעבר לויקטוריה פלזן במסגרת ליגת האלופות לא ניצחה כבר יותר מחודש, הן בליגה והן באירופה, וכדי לנסות להשאיר את המפעלים האירופיים כאופציה גם לעונה הבאה היא הגיעה במטרה אחת וברורה: לנצח את המשחק.

אך למזלה של רומא, היא שיחקה נגד קבוצה שבפורמה רעה יותר ממנה. גנואה, שלא ניצחה מעולם את רומא באולימפיקו, ניצחה בפעם האחרונה בחודש ספטמבר, הודחה בבושת פנים בסיבוב הרביעי של הגביע ע"י אנטלה מהליגה השלישית, וממוקמת במקום ה-14, כשרק הפרש שערים מפריד בינה לבין אודינזה מהמקום ה-17. למרות זאת, עם קשישטוף פיונטק, החלוץ הצעיר והמוכשר שלה, היא בהחלט הגיעה במטרה להוציא נקודות וולנצח בפעם הראשונה את רומא.

ובמשחק אדיר, רומא גוברת על גנואה בשיניים בתוצאה 2:3  ועולה למקום השישי לאחר שערים של פאזיו, קלייברט (בשער בכורה בליגה) וכריסטנטה שהפכו את התוצאה לאחר פעמיים שבהם גנואה עלתה ליתרון. ה-VAR הציל את רומא לאחר טעות אדירה של אולסן.

הרכבים:

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

רומא: ר. אולסן, ח. חסוס, ק. מנולאס, פ. פאזיו, א. קולארוב, ס. אנזונזי, ב. כריסטנטה, א. פלורנצי, י. קלייברט (פ. שיק 80'), נ. זניולו, ג'. אונדר (ד. סאנטון 76')

גנואה: א. ראדו, ד. בירסצ'י, כ. רומרו, א. זוקנוביץ' (פ. פריירה 60'), סנדרו (א רולון 65'), רומולו (ג. פאנדב 69'), ד. לאזוביץ', א. היליימארק, ד. בסה, ק. פיונטק, כ. קואמה

מהלך המשחק:

מחצית ראשונה:

בדקה ה-10 לאזוביץ' פרץ נהדר באגף וניסה להעביר את הכדור לפיונטק, אך ללא הצלחה. לא עברה דקה ופיונטק איים הפעם על השער, אך עם בעיטה די חלשה, אולסן היה במקום.

בדקה ה-16 זניולו היה הראשון מרומא שאיים על שערו של ראדו. החלוץ הצעיר קיבל כדור טוב ברחבה, עבר אחד  וניסה לבעוט, אך נחסם מיד לקרן. פאזיו נגח את כדור הקרן גבוהה מעל המשקוף.

ובדקה ה-17, גנואה עלתה ל-1:0 בעקבות טעות איומה של אולסן! היליימארק בעט את הכדור מחוץ לרחבה, אולסן הדף את הכדור בצורה הזויה, שהחליט להתגלגל בין רגליו. בעוד הכדור שועט לעבר השער, פיונטק עט לעברו, דחק באומנות והעלה את גנואה ליתרון חשוב, אך יתרה מזאת – עקף את רונאלדו בטבלת מלכות השערים עם 12 שערים! 

בדקה ה-23 ראדו עמד למבחן הראשון שלו הערב כשקלט כדור טוב לאחר נגיחה של כריסטנטה.

בדקה ה-25 פאזיו החמיץ הזדמנות מעולה לכבוש את שער השוויון של רומא, כשקיבל כדור ברחבה לאחר בלבול בהגנת גנואה. הבלם בעט חזק לעבר השער, אך רחוק מהמסגרת בכמה סנטימטרים.

ובדקה ה-31, פדריקו פאזיו הפך לחלוץ וכבש את שער השוויון של רומא! צ'נגיז אונדר שלח בעיטה חופשית טובה שהגיעה לרגלו של הבלם, שלא התבלבל, בעט חזק וכבש! 1:1 נהדר באולימפיקו

שער נהדר של פאזיו (חשבון הטוויטר הרשמי של רומא)

רומא לא עוד לא סיימה לחגוג את שער השוויון שלה, וכבר קיבלה את השני של גנואה! בדקה ה-33 כדור קרן טוב של האורחת הגיע לסנדרו, שנגח לעברו של היליימארק הפנוי לחלוטין. כל מה שנאר לו הוא לבעוט לעבר השער ולכבוש, וכך עשה. 2:1 נהדר של גנואה על רומא, ששער השוויון שלה הספיק לפחות משתי דקות.

בדקה ה-35 צ'נגיז אודר בעט מחוץ לרחבה לעבר שערה של גנואה, אך הכדור הלך גבוהה מדי מעל המשקוף.

בדקה ה-42 אנזונזי איים על השער של ראדו עם נגיחה לא רעה לעברו, אך השוער הרומני היה במקום גם הפעם.

ובדקה ה-45, קלייברט היורש כבש שער פשוט מדהים שהחזיר את רומא למשחק! במהלך התקפי נהדר של רומא, החלוץ המוכשר קיבל את הכדור בעקב מקולארוב, דהר לעבר השער תוך שהוא חולף על פני זוקנוביץ' כאילו היה אוויר, ובעט חזק מהפינה הימנית אל עבר המסגרת. לראדו לא היה שום סיכוי לעצור את הכדור, ורומא השוותה את התוצאה ל-2:2 אדיר. ההולנדי בן ה-19 הוכיח פעם נוספת כמה כישרון טמון בשתי רגליו, והוריד את רומא למחצית בעמדה טובה מאוד.

קלייברט עם שער ענק (חשבון הטוויטר הרשמי של רומא)

מחצית שנייה:

עם פתיחת המחצית צ'נגיז אונדר החמיץ הזדמנות אדירה להעלות את קבוצתו ליתרון! פאזיו הבלם שנמצא בכל מקום על המגרש פרץ טוב באגף הימני ושלח כדור טוב לעבר הרחבה. ראדו השוער הדף לא טוב, ואונדר עט על הריבאונד. מול שער ריק, הטורקי המוכשר החטיא בצורה נוראית ושלח את הכדור לשמיים.

בדקה ה-49 אירוע די ביזארי נפסל בטענה לנבדל! בתחילת המהלך, היה נראה כי אולסן בטעות קשה נוספת הביא לגנואה את היתרון בפעם השלישית במשחק! לאחר בלבול בהגנת רומא, לאזוביץ' קיבל את הכדור ברחבה ושחרר בעיטה חלשה לעבר השוער השוודי. אולסן לא הצליח להדוף את הכדור החלש ובטעות נוראית נתן לגנואה שער נוסף. אך לאחר בדיקה נוספת של שופטי ה-VAR, השער של לאזוביץ' נפסל בעקבות טענה לנבדל בתחילת המהלך! מזל גדול לרומא, ובעיקר לאולסן.

בדקה ה-59 כריסטנטה השלים את המהפך והעלה את רומא ל-3:2! יתרון ראשון במשחק לאחר שער גדול. אנזנוזי התחיל את המהלך עם מסירה לכריסטנה על סף הרחבה, שבדאבל פס באוויר עם קלייברט קיבל את הכדור חזרה, ובבעיטה נדרת מהאוויר כבש שער סופר חשוב לרומא. בנוסף לשער היפה, קלייברט הצעיר מוסיף לעצמו גם בישול נהדר הערב. איזה משחק משוגע!

בדקה ה-68 קולארוב היה קרוב לשער הרביעי של רומא לאחר בעיטת וולה חזקה בתוך רחבת גנואה, אך הכדור הלך גבוהה מעל המשקוף.

בדקה ה-77 פיונטק היה קרוב להחזיר את גנואה למשחק לאחר שקיבל כדור טוב ברחבה, הסתובב ושלח בהעיטה חזקה לעבר אולסן, אך הפעם השעור היה במקום וקלט את הכדור.

בדקה ה-83 החטאה נוראית נוספת מצד כריסטנטה! קולארוב בעט כדור חזק מחוץ לרחבה לעבר ראדו שהדף לא טוב, כריסטנטה לקח את הריבאונד, בעט מול שער כמעט חשוף, אך הכדור פגע בקורה!

בדקה ה-87 פיונטק החמיץ עוד הזדמנות לכבוש צמד הערב, כשבעט כדור מפינה השמאלית ברחבה לעבר אולסן ששוב היה מוכן.

בדקה ה-89 גנואה שוב מחמיצה, הפעם היה תורו של פאנדב הוותיק. הקשר קיבל כדור בתוך הרחבה, היה פנוי לגמרי ושחרר בעיטה חזקה, אך גם גבוהה מאוד שהלכה רחוק מעל המשקוף.

בדקה ה-93 גנואה עוד ניסתה לכבוש את השלישי לאחר שחטפה כדור לרומא ברחבה, היליימארק הרים לעברו של פאנדב שנפל ברחבה ודרש פנדל.

הפנדל כמובן לא נשרק, ובסופו של המשחק רומא יוצאת עם ידה על העליונה ומנצחת בשיניים 3:2 . משחק אדיר באולימפיקו.

תוצאות נוספות במשחקי הסרייה א' היום:

ספאל – קייבו 0:0

פיורנטינה – אמפולי 1:3 כבשו לפיורנטינה: מיראלאס (40'), סימאונה (59'), דאבו (78'), כבש לאמפולי: קרוניץ' (24')

פרוסינונה – ססואלו 2:0 כבשו לססואלו: אריאדו (44', פ'), ברארדי (58')

סמפדוריה – פארמה 0:2 כבשו לסמפדוריה: קפרארי (66'), קוואליארלה (69')

קליארי – נאפולי 1:0 כבש לנאפולי: מיליק (90+1')

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית