הדרך לטוקיו דום 15.12.18

טריאקי קאנמיטסו ורן נריטה נגד איאטו יושידה ושוטה אומינו.

הקרב מתחיל עם גראפלינג בסיסי ומעלה קצב, מהר מאוד נריטה וקאנמיטסו משתלטים על הקרב. אומינו תופס את קאנמיטסו לא מוכן ועושה לו סופרקיק ובוסטון קראב אבל קאנמיטסו לא נכנע עד שהקרב נגמר בתיקו. סך הכל אחלה של קרב חזרה לקאנמיטסו.

לייגר, טייגר והנארה נגד R3K (כאוס)

הקרב מאוד פלאשי ועם חילופים בדיוק בזמן. הנארה הכוח הדומיננטי ורופונגי מבודדים אותו בגלל זה ואחרי שלייגר נכנס הם ממשיכים עם האסטרטגיה הזאת ומביסים את לייגר עם 3K. סך הכל קרב מהנה שצובר לR3K מומנטום לקראת קינגדום.

מינורו סוזוקי וטאקאשי איזוקה (סוזוקי גאן) נגד הירוקי גוטו וטומוהירו אישיי (כאוס)

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

וואו סוזוקי גאן עושים צעד מפתיע לא הייתי מדמיין בכלל שהם יתקפו לפני הקרב!!! סוזוקי ואיזוקה רוצחים את כאוס, אבל אחרי שאיזוקה נושך את אישיי וגוטו הם מתפקסים, גוטו נותן לאיזוקה אושיגורושי ואישיי ממשיך עם בריין באסטר לניצחון.

טומוהירו – מכונת הריגה (אתר NJPW הרשמי)

איוויל וסאנאדה (לוס אינגוברנבלס) נגד צ׳ייס אוונס ויוג׳ירו טאקאהאשי (אליט)

אוונס וטאקאהאשי נותנים עבודה חזקה למדי בהתחשב בעובדה שהם ג׳וברים והם מצליחים להדוף את סאנאדה ואיוול, אבל לא הרבה זמן עובר ואיוויל וסאנאדה מצליחים לעשות עליהם מג׳יק קילר ומביסים אותם. בנייה לא ממש טובה לאיוויל וסאנאדה שרק עכשיו ניצחו את הוורד טאג ליג…

לא החיות של הטאג ליג (אתר NJPW הרשמי)

נאיטו, שינגו טאקאגי ובושי (לוס אינגוברנבלס) נגד טאיצ׳י, קאנמארו ודספרטו (סוזוקי גאן)

כמה מפתיע!!!! סוזוקי גאן תוקפים לפני הקרב!!!! לוס אינגוברנבלס רוצחים את סוזוקי גאן למרות השימוש הנרחב שלהם בנשק ונאיטו מסיים איתם עם דסטינו על קאנמארו. אחרי הקרב מופיע וידיאו הסחת דעת של ג׳ריקו וג׳ריקו תוקף את לוס אינגוברנבלס עם כיסא ועושה קוד ברייקר על נאיטו ונוקם על היריקה של נאיטו על הפנים של ג׳ריקו.

דסטינו יפיפה (אתר NJPW הרשמי)

GOD, סוויץ׳ בלייד, BLF וטאיג׳י אישימורי (בולט קלאב) נגד אוקאדה, טוגי מקבה, טורו יאנו, טוגי מאקאבה, הונמה וקושידה (כאוס וטאגוצ׳י יפן).

בולט קלאב פשוט מחוררים את הברית של כאוס וטאגוצ׳י יפן כמו קליע, הם דורסים כל אחד מהם וטאנגה לואה מסיים עם אייפ שיט על הונאמה. אחלה של קרב אבל היה חסר בו קידום של הסיפור והוא מזכיר קרבות קודמים של הקבוצות. אחרי הקרב בולט קלאב ממשיכים לתקוף את אוקאדה וקושידה.

וויל אוספריי והירושי טאנאהאשי (כאוס וטאגוצ׳י יפן) נגד הגולדן לאברז (אליט)

גאד!!!!!!!!!!!! תעצרו כל מה שאתם עושים ולכו תראו את הקרב הזה! לתאר את הקרב הזה במילים זה פשע אבל אם אני חייב לתאר לכם אותו אני אבחר במילים הבאות. חצי שעה של הנאה, כימיה מטורפת בין הקבוצות, ספוטים מטורפים, סיפור מדהים וסיום חזק. תהנו!!!! ולכל מי שכן רוצה ספויילרים, אוספריי וטאנאהאשי נתנו פייט חזק לאומגה ואיבושי ועבדו בעבודת צוות וזה עבד להם רוב הקרב, אבל איבושי ואומגה מצאו את הצלעות הפצועות של אוספריי וזה נתן להם את היכולת להביס אותו עם גולדן טריגר.

קרב הערב בפער (אתר NJPW הרשמי)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort