מנוחת המלך, משלושה תצא אחת ואירוע שכולו שווה ציפייה – לקראת TLC 2018 של ה-WWE

לפני שהתיישבתי לצפות ב-Monday Night Raw של השבוע, נזכרתי לרגע בידיעות אשר הובאו בתחילת השבוע המראות כי וינס מקמהן, הבוס הגדול בכבודו ובעצמו, כתב לבדו את התכניות האחרונות של Raw, מה שככל הנראה הוביל לירידה הדרסטית ברמה לפי דעת הקהל. ויש כאלו שיגידו – וינס יצר את ה-WWE כולו! למה שלא יכתוב את התכניות המרכזיות? ובכן, זה נכון, אבל ברגע שוינס כותב לבדו, רק הוא עצמו, את התכנית הזו – בשביל מה צריך את כל הצוות הגדול שיש לו?

אני נכנס לתכנית הערב ברגשות מעורבים, בתקווה שאולי וינס ירד מהעץ ושיחרר את השתלטנות האובססיבית בתכנית שיצר, או שאולי הפעם הוא יכתוב את התכנית ויספק לנו משהו ברמה גבוהה כפי שהורגלנו לקבל במשך כל כך הרבה שנים. ועדיין, אני לא באמת מאמין בזה בתוך תוכי, בידיעה שה-WWE לא מספקים את הסחורה כבר יותר מחצי שנה, ואם זה לא קרה עד עכשיו, ועדיין, שום דבר לא השתנה – למה שהלילה זה יהיה שונה?

פעם נוספת התאכזבתי, צפיתי בתכנית נוראית, שפשוט לא עניינה אותי בשום צורה. פרומו אחד בלבד הצליח להשאיר אותי ערני במהלך הצפייה, הפרומו של אותו אדם אשר סוחב את כל התכנית הזו על גבו – סת' רולינס. אחרי שהתאוששתי מהטראומה הזו, תהיתי לעצמי האם שוב Smackdown יספקו תכנית ברמה גבוהה, כפי שהם הרגילו אותנו במשך השנים האחרונות, ואני חייב להודות שלא התאכזבתי פעם נוספת. פרק נהדר של סמאקדאון, הפרשים שמיים וארץ מראו.

הגיע הזמן לשינוי (Sky Sports)

בין מרמור לשמחה, בין כישלון להצלחה, בין ראו לסמאקדאון, ה-WWE מפיק גם אירועים חודשיים, שמה לעשות, גובים את מירב תשומת הלב של הקהל. האירוע אשר יסגור את שנת 2018 ברוסטר הראשי של הארגון הוא Tables, Ladders and Chairs – או TLC בקיצור. הגימיק די פשוט – כיסאות, שולחנות, סולמות. הכל הולך. משעשע בהתחשב בעובדה שרק חמישה קרבות מתוך השניים עשר שישודרו ביום ראשון כוללים את הגימיק הזה! צחוק בצד, הנה כל מה שצריך לדעת לפני TLC 2018.

מנוחת הלוחם? יותר כמו מנוחת המלך

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

בעוד חודש מהיום יעברו בדיוק שלוש שנים מהרויאל ראמבל של שנת 2016, האירוע בו ביצע את בכורתו איי ג'יי סטיילס, אחד מהמתאבקים המועטרים, האיכותיים והאהובים בכל הזמנים. בואו נהיה אמיתיים לרגע, סטיילס מעולם לא היה זקוק ל-WWE, אבל כפי שראינו במשך שלוש השנים האחרונות, ה-WWE בהחלט זקוקים לסטיילס. האמת? תשאלו כל אחד והוא לא ידע להצביע על קרב אחד לא טוב של סטיילס במשך פרק הזמן הזה או בכלל.

בשני אירוע הראמבל שבאו לאחר 2016, סטיילס הגן על אליפות ה-WWE. פעם אחת מול ג'ון סינה ופעם אחת מול קווין אוונס וסמי זיין. אני חושב שזה כבר די ברור בשלב הזה – הבחור מעורב בקרבות גדולים. עצם העובדה שהוא החזיק באליפות ה-WWE יותר משנה בריצת האליפות השנייה שלו, שנעצרה ממש החודש, מדגימה עד כמה החותם שלו הוא גדול. וכעת, הגיע הזמן לתת למלך את המנוחה שמגיעה לו. ומי בא לתפוס לו את המקום? המלך הקודם ואלוף ה-WWE הטרי, דניאל בריאן האחד והיחיד.

בריאן היה יקיר הקהל עד לפני ממש כמה רגעים ספורים. לא היה מישהו יותר פופולרי ממנו, לאחר שבזכות קהל התומכים העצום שלו שונתה ההחלטה לסיום רסלמניה 30 אי שם בשנת 2014, הפרישה שלו ששברה את לבבות כל המעריצים, הזכייה המרגשת שהשכיחה את סיום הרצף האגדי של אנדרטייקר(!) וכמובן הקאמבק המרגש אפילו יותר בתחילת 2018, בדיוק בזמן לרסלמניה 34. בריאן היה על כוכב אחר, מתאבק שאי אפשר לגעת בו. עד הקרב שלו מול איי ג'יי סטיילס בתחילת החודש.

זה היה נראה כמו עוד Defense דומיננטי וחסר משמעות של האלוף סטיילס, מול אחד מהמתאבקים האהובים בכל הזמנים שבקלות יכול להוציא מולו קרב טוב. מפה לשם, קיבלנו היל טרן שומט לסתות. בריאן הפנה את גבו נגד המעריצים, זכה באליפות ה-WWE מסטיילס ושינה את דמותו מהפח אל הפחת. ביום ראשון הקרוב, הוא יגן על האליפות לראשונה, מול סטיילס, ככל הנראה ינצח. אין ספק בנוגע לדבר אחד לפני הכל – סטיילס הרוויח את המנוחה הזו ביושר.

שני מלכים, אחד יוצא ואחד נכנס. אבל מי עושה מה? (Sportskeeda)

משלושה תצא אחת

ביום ראשון עומד להתרחש קרב TLC משולש מיוחד במינו ובסוגו, בין אלופת הנשים של סמאקדאון בקי לינץ', חברתה הטובה ביותר לשעבר (או שאולי לא) והמתאבקת הכי מעוטרת שידע ה-WWE מאז ומעולם, הבת של המתאבק הכי מעוטר שידע ה-WWE מאז מעולם, שארלוט פלייר, ולבסוף ישנה היפנית הנהדרת אסקה, שהייתה בלתי מנוצחת במשך יותר משנה. עד ששארלוט פלייר הצליחה להכניע אותה.

מדובר בקרב חלומות של ממש, האליט של סמאקדאון וכל מחלקת הנשים ב-WWE. בקי לינץ', שההיל טרן והריצה עם האליפות עושים איתה חסד והפכו אותה לאחד מהמתאבקות הכי פופולריות השנה, אפילו בקרב הגברים אותם היא נישלה בקלילות מכיסא הפופולריות, הדמות שלה מרתקת, היריבות שלה עם שארלוט משתפרת מרגע לרגע (למרות הרגעים הפחות טובים שבהחלט קיימים גם כאן) והכי חשוב – היא מטורפת בתוך הזירה.

ולתוך כל זה תוסיפו את אסקה, אחת מהמתאבקות הטובות ביותר שאי פעם דרכו ב-WWE, מי שלא הפסידה מעולם את אליפות הנשים שלה ב-NXT, מי שהייתה צריכה קרב היסטורי מול שארלוט פלייר ברסלמניה 34 על מנת להפסיד לראשונה, ומי שפשוט הותירה חותם עצום על הרסלינג האמריקאי מבלי שבכלל הייתה ברוסטר הראשי כמעט כל הזמן. הירידה שלה עדיין יכולה להיעצר, והיא עלולה למצוא את עצמה על דרך המלך ביום ראשון.

רק מתאבקת אחת מבין המאזן המטורף שיש לנו כאן תצא מנצחת בסוף הקרב שיתרחש בראשון בלילה. האם זו תהיה שארלוט פלייר, מי שכבר הגשימה כל חלום וכל פנטזיה אפשרית עבור מתאבקת ב-WWE ובכלל, מי ששמה את עצמה על המפה בתור המתאבקת הכי גדולה שידע העסק זה? האם זו תהיה בכלל אסקה, המתאבקת המפחידה שאי אפשר להתעסק איתה או להצמיד אותה לשלוש? ואולי זו תהיה בקי לינץ', שתמשיך את מסע הקסם שלה? מה שלא יהיה – זה יהיה טוב. אין לי ספק.

ישחזרו את הקסם מרסלמניה 34? (The Chairshot)

בשלב הזה אני מרגיש שאני חייב לעשות סטופ אחד גדול. אני יכול להמשיך ולדבר על הדברים השליליים, כמו למשל על שאר הקרבות שלומר את האמת, לא מרגשים אותי בכלל. אני יכול לדבר על קרב שכן מרגש אותי, דין אמברוז שפוגש את סת' רולינס בקרב סולם על האליפות הבין יבשתית, ובכל זאת, אני מרגיש כאילו דיברתי על השניים האלה יותר מידי במסגרת הסיקורים של ראו. כולנו יודעים שהם סוחבים את הבראנד הזה על גבם, אולי הפעם אתן את אור הזרקורים לחבר'ה נוספים.

אני מצפה ל-TLC. אני מצפה לקרב בין פין באלור לבין דרו מקינטייר, אני מקווה שאוכל לראות את בראון סטרואומן מוחץ את הג'וק הקטן והאוויל ששמו בארון קורבין, אני מקווה שאוכל לראות גם את ריי מיסטריו משחזר את הימים הפשוטים, הנוסטלגיים והטובים, הימים הגדולים באמת, בקרב איכותי מול רנדי אורטון שיגנוב את ההצגה. לא משנה איך תסובבו את זה – לכולנו יש לפחות סיבה אחת מספיק טובה לצפות ב-TLC, אין סיבה שלא נעשה את זה, ומי יודע, אולי נופתע לטובה.

בקצרה

  • אר' טרות וכרמלה יפגשו עם ג'ינדר מאהל ואלישיה פוקס לקרב שיזכה את הזוכים בו למקום ה-30 ברויאל ראמבל הקרב ובא. אני באמת לא מבין איך נפלנו ככה, איי ג'יי סטיילס ושארלוט פלייר לא היו אמורים להיות מעורבים בדבר הזה?
  • כל חברי השילד שזכו באליפויות עולם הצמידו את חברי השילד האחרים על מנת לזכות מלבד רומן ריינס, שזכה גם מידיהם של ברוק לסנר וטריפל אייץ'. אולי הרזומה מעט ישתנה, ודין אמברוז יזכה באליפות הבין יבשתית מידיו של רולינס? צריך גם אליפויות משניות בתוך המשוואה הזו!
  • עומד להתרחש קרב TLC בין בראון סטרואומן לבין בארון קורבין, שעל הכף נמצאים התפקיד של קורבין בתוך הג'נרל מנג'ר והקרב של סטרואומן נגד לסנר על האליפות היוניברסלית. אם קורבין ינצח את הקרב הזה, אני נשבע לכם – אני מפסיק לצפות בראו.
  • כדאי לאחל לרונדה ראוזי הצלחה לקראת הקרב שלה ביום ראשון, אלופת הנשים של ראו עומדת לפגוש את נאיה ג'קס. או שאולי כדאי לקרוא לה בשם אחר, שהולם יותר את רזומה הפציעות המרשים שלה? ולא היא זו שנפצעת, היא זו שפוצעת. כמעט חמש מתאבקות מתחילת השנה. ג'יזס.
  • דניאל בריאן לא גילם דמות רעה במשך שש שנים, החל משנת 2012. בפעם האחרונה שהוא עשה את זה, הוא היה אלוף עולם במשקל כבד. מי יודע, אולי גם הפעם הריצה שלו כבחור רע תסתיים בצורה כואבת… 18 שניות, מישהו?
  • שארלוט פלייר היא המתאבקת היחידה שזכתה בגראנד סלאם בתולדות ה-WWE. אליפות ה-Divas, אליפות ה-NXT, אליפות הנשים של ראו ושל סמאקדאון. לצערנו הרב, היא היחידה שתחזיק בתואר, אלא אם כן יחזירו את אליפות הדיוות פתאום.
  • פין באלור טוען שהוא לא מביא את השד לקרבות שאינם חשובים. אני בהחלט סבור שקרב מול דרו מקינטייר הוא חשוב, לא? זה הזמן לתת לנו סקוואץ' מרענן נוסף של השד האימתני והאהוב.
  • אליאס ובובי לאשלי קיבלו את הגימיק הכי מוזר שחזיתי בו מימי – מי שישיג גיטרה תלויה מהאוויר ראשון יוכל להשתמש בה  ככלי נשק. תסריטאות 10/10!
  • סזארו ושיימוס אלופי הזוגות של סמאקדאון יותר זמן ממה שרואים על המסך את טיי דילינג'ר וברוק לסנר יחד. זה נורא משעשע, בהתחשב בעובדה שמדובר במתאבקי סינגלס אהובים מאוד.
  • נטליה תפגוש את רובי ריוט בקרב שולחנות ביום ראשון. השאלה היא לא מי תנצח את הקרב, אלא כמה נשים בדיוק עומדות להתערב בקרב הזה לפני שהוא יהפוך לסלט אחד גדול?
  • באדי מרפי עומד להגן על האליפות במשקל קל מול האלוף לשעבר סדריק אלכסנדר. אני אומר כבר מעכשיו – אם לא משתמשים בקרב הזה ב-Spanish Fly, אני אדרוש את פיטוריו של טריפל אייץ'!
  • ריי מיסטריו הצמיד את רנדי אורטון ברסלמניה 22 על מנת לזכות באליפות העולם במשקל כבד, לפני כמעט 13 שנים מהיום. משעשע בהתחשב בעובדה שאורטון טוען שאי אפשר להצמיד אותו לשלוש.

לסיכום – יש המון סיבות לעשות צחוק מהאירוע הזה, בו זמנית יש המון סיבות לצפות בו. אני ממליץ!

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort