איטליה: שתי שערים דרמטים בתוספת הזמן הפרידו את לאציו וסמפדוריה בתיקו

במסגרת המחזור ה-15 בסריה א', אירחה הערב לאציו, שהגיעה למשחק מהמקום החמישי, בידיעה שניצחון יעלה אותה זמנית לטופ-4 על חשבונה של מילאן, את סמפדוריה שהייתה ממקומת במקום העשירי לפני המשחק, אך עם הזדמנות לעלות, לפחות עד מחר, למקום השישי בטבלה. הקבוצה של סימונה אינזאגי רצתה לעצור את רצף תוצאות התיקו בסריה, שעמד על שלוש, לעומת החבורה של ג'אמאולו, ששאפה להמשיך את המומנטום לאחר הניצחון הנפלא במחזור האחרון מול בולוניה.

הרכבים:

לאציו: סטראקושה, אצ'רבי, וואלאס, רדו, בדלי, מילינקוביץ'-סאביץ', פרולו, פטריק, לוליץ', קייסדו ואימובילה.

סמפדוריה: אודו, קולי, אנדרסן, ברסזינסקי, מורו, פראט, אקדל, לינטי, רמירז, קוואליארלה וקפרארי.

המשחק נפתח עם נכונות ברורה של לאציו להשתלט על המשחק ולהגיע לשער מהיר, עם ניסיונות התקפה ואגרסיביות רבה, שהתבטאה בכרטיס צהוב לחובתה כבר אחרי 6 דקות, לכיוונו של קאיסדו. שתי דקות לאחר מכן ראינו את ההזדמנות הראשונה של המארחת מרומא, כשלוליץ' ,שקיבל כדור טוב, בעט אותו החוצה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

דקה 21- גול!! בניגוד למהלך המשחק, סמפדוריה יצאה להתקפת מעבר, ניקולה מורו העביר כדור נהדר לקוואליארלה, שבעט מטווח קרוב לרשת והכניע את סטראקושה. 1-0 לסמפדוריה.

בדקה ה-26 קאיסדו ניסה להשוות, אך הבעיטה שלו נבלמה אצל אחד המגנים. דקה לאחר מכן אימובילה פרץ נהדר לתוך הרחבה, בעט לכיוון הפינה הרחוקה,אבל אודרו עצר מצוין.

בדקה ה-40 אימובילה עשה תנועה נהדרת, אשר הובילה להכשלה על סף הרחבה, שהובילה לצהוב של ברסזינסקי ולבעיטה חופשית מטווח מסוכן מאוד, שנבעטה על ידי פרולו ונעצרה בחומה,כאשר מילינקוביץ'-סאביץ' השתלט על הריבאונד ובעט החוצה. בדקה ה-40 הגיע הצהוב השני של לאציו, שנשלף הפעם לכיוונו של אימובילה.

דקה 45+1 אימובילה קיבל כדור מצוין לתוך הרחבה, ניצב מול השוער אבל בעט החוצה. דקה לאחר מכן עוד הזדמנות גדולה כשבעיטה נוספת של אימובילה הפעם הגיעה למסגרת, אך פגעה בקורה ויצאה החוצה.

לאחר תוספת זמן קצרה, השופט שרק למחצית והוריד את השחקנים לחדר ההלבשה, כשסמפדוריה, שבעטה רק פעם אחת לכיוון השער של לאציו, לעומת שש בעיטות של המארחת, ביתרון של שער אחד. 1-0 לסמפדוריה במחצית.

הוריד את סמפדוריה למחצית ביתרון. קוואליארלה (הטוויטר של הסריה א')

המחצית השניה נפתחה דווקא בהזדמנות של האורחים, כשבדקה ה- 48 קרן מסובבת של סמפדוריה כמעט ונכנסה לשער. משם לאציו השתלטה שוב על המשחק, כאשר שתי דקות אחר כך ההתקפה שלה עוברת מאגף לאגף ובסופה פטריק נעמד מול אודרו, אך השוער התמקם טוב ועצר את הבעיטה. עברה דקה בלבד, לוליץ' פרץ לתוך הרחבה ובעט מטווח קשה על הקו בצורה נהדרת, אך אודרו הדף גם את הבעיטה הזו.

בדקה ה-52 חילוף כפול בלאציו. קאטאלדי וקוראה נכנסו, קאיסדו ובאדלז' פינו את מקומם. שתי דקות לאחר מכן אימובילה מכניס כדור במסירת אומן לפרולו, אך הבעיטה שלו מגלחת את הקורה. בדקה ה-55 הרמה של אנדרסן הגיעה לראשו של אימובילה מול השער, שנבלם בצורה פנומלית על ידי בלם סמפדוריה.

בדקה ה-65 חילוף ראשון בסמפדוריה, כאשר קובאנצ'קי נכנס במקומו של קפרארי. בדקה ה-69 וואלאס נכנס חזק בלינטי וקיבל על כך כרטיס צהוב. מיד לאחר מכן הגיע החילוף השני של סמפדוריה, כשיאנקטו החליף את פראט. בדקה ה-70 הזדמנות גדולה דווקא לסמפדוריה, כשקוואליארלה בעט חזק לכיוון מרכז השער של סטראקושה, אך השוער עצר נהדר את הכדור. מיד לאחר מכן מתפרצת מהירה של לאציו, כאשר אימובילה שלח כדור נפלא לקוראה, שנכנס לרחבה ובעט שטוח, בעיטה ששוב נעצרה אצל השוער האורח שנתן הופעה נפלאה הערב.

בדקה ה-76 חילוף אחרון של אינזאגי, כשלואיס אלברטו נכנס במקומו של וואלאס. מיד לאחר מכן מילינקוביץ'-סאביץ' היה קרוב מאוד, בעט על סף הרחבה, אבל הבעיטה לא הייתה מספיק חזקה.

דקה 79- גול!! קרן קצרה של לאציו בילבלה את ההגנה של סמפדוריה, פרולו נתן מסירת עקב קסומה שהותירה את אצ'רבי מול שער ריק, משם הוא דחק את הכדור פנימה. לאציו השוותה ל- 1:1.

בדקה ה-82 גם סמפדוריה מבצעת את החילוף האחרון שלה, כשהיא הכניסה את סאפונארה במקומו של רמירז.

בדקה ה-85 החמצה ענקית של לאציו! לוליץ' הרים נהדר למרכז הרחבה, מילינקוביץ'-סאביץ' התמקם טוב, אבל הנגיחה יצאה מחוץ למסגרת מחמישה מטרים.

דקה- 90+6- גול!! בדקה ה-92 קוראה רץ לבד למתפרצת והוכשל על ידי ברסזינסקי, שקיבל צהוב שני והורחק מהמשחק. הבעיטה החופשית לא הייתה מוצלחת, אך בסוף ההתקפה השופט נקרא ל-VAR על מנת לבדוק נגיעת יד של אנדרסן, מה שהוביל לאחר התלבטות ארוכה לפנדל עבור לאציו. אימובילה לקח את הבעיטה, שלח את השוער ימינה ואת הכדור שמאלה אל השער. 2-1 ללאציו.

השער שלו בדקה ה-96 לא הספיק. אימובילה (הטוויטר של הסריה א')

דקה- 90+9- גול!! השופט הוסיף עוד ארבע דקות לאחר השער של אימובילה, כאשר לאציו מרגישה שהניצחון בידיים  שלה. התקפה אחרונה של סמפדוריה הסתיימה בכדור גבוה שהגיע לרחבה, סאפונארה עלה לכדור, נתן צ'יפ קטן מעל השוער והכניס את אחד השערים היפים העונה. סמפדוריה השוותה ל- 2:2.

מיד לאחר מכן השופט הניף צהוב לספאפונארה על הורדת החולצה, נתן ללאציו להוציא את הכדור ושרק לסיום המשחק הדרמטי באולימפיקו. תוצאת הסיום 2:2.

תוצאות שאר משחקי היום בסריה א'

נאפולי– פרוסינונה 0:4 (זיילינסקי 7', אונאס 40', מיליק 68' ו-84')

קליארי- רומא 2:2 (לקליארי: יוניטה 84', סאו 90+5'. לרומא: כריסטנטה 14, קולרוב 41')

תוצאות משחקי היום מהליגה הצרפתית

גנגאן- אמיין 1:2 (לגנגאן: דידוט 70'. לאמיין: גנהורה 63', מנדוזה 81')

ראן– דיז'ון 0-2 (בוריגיוד 69', בן ארפה 90+1)

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort