ליגת "ווינר" סל: הפועל ירושלים הדפה קאמבק של הפועל תל אביב

החבורה של דני פרנקו שחיברה שתי ניצחונות רצופוים לראשונה העונה הגיעה לבירה לקרב "הפועל נגד הפועל" קשוח בירושלים. כזכור, בזמן הפגרה עודד קטש היה עסוק באימון הנבחרת ומנגד פרנקו היה פנוי להכנות לירושלים. במקרה של ניצחון הירושלמים ישתוו לחולון שנמצאת בראש הטבלה (מכבי תל אביב עם משחק חסר).

מהלך המשחק:

רבע ראשון:

קטש שינה קצת את החמישייה הרגיליה שלו ועלה עם תמיר בלאט, בר טימור, דשון באטלר, טיישון תומאס וג'וש אוואנס. פרנקו מנגד עלה עם רביב לימונד, ג'מאל שולר, ג'רל מקניל, תומר גינת וריצ'רד הוואל.

המשחק נפתח באופן קצבי במיוחד כאשר רק בפוזשן השישי המשותפת של שתי הקבוצות אף קבוצה לא שמה את הכדור בסל בהתקפה שלה. המשחק נשמר צמוד לאורך הרבע בזכות משחק צבע אגרסיבי ומדויק של שתי הקבוצות. בר טימור, שעלה במפתיע בחמישייה, קלע שתי זריקות עונשין שהעלו את ירושלים ליתרון 10:7 כ-4 דקות לאחר יריית הפתיחה. האוול סחט סל ועבירה בצד השני והשווה את התוצאה. לאחר סטופ הגנתי נדיר של האורחים, רביב לימונד יצא קדימה במהירות והקריס את ההגנה לצבע. משם הוא מצא בקלות את ג'מאל שולר שצלף בקלילות מחוץ לקשת ובכך נתן לחבורה של פרנקו יתרון ראשון במשחק שנעצר בשל פסק זמן טלוויזיה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

התל אביבים וויתרו על היתרון בשל ירידה כבדה להגנה, הגבוהים של ירושלים רצו במורד המגרש וקיבלו כדורים חופשיים בצבע. דני פרנקו הזעיק פסק זמן כדקה וחצי לאחר העצירה הקודמת לאחר עוד סל קליל מדי של המארחת בצבע. המומנטום של הירושלים לא הפסיק ויחד עם התפחת התוצאה, האוהדים בארנה החלו להישמע הרבה יותר. החוסר בסגירה על קלעים וסגירה לריבאונד אצל האורחים הכאיב להם במיוחד. ג'מאל שולר נחסם ב"אמפתיות" כאקורד סיום צורם לרבע הזה שנגמר בתוצאה 26:19 לטובת י-ם.

רבע שני:

ירושלים המשיכו בדיוק מאיפה שהפסיקו. צליפה חלקה של ג'יימס פלדין העלתה את המארחת ליתרון דו ספרתי ראשון במערכה, 33:21, כ-7:30 דקות לתום המחצית. האורחים המשיכו לא לנצל טעויות של היריבה, כמו הימורים בחתיכת נתיבי המסירה של הגארדים. הפועל ירושלים היא הקבוצה הטובה בליגה מבחינה סטטיסטית ברבע השני עם יתרון ממוצע של 4.9 ברבע הזה וגם היום ללא שינוי. דאנק עוצמתי של ג'יימס פלדין גרם לגג לעוף מהארנה והיתרון כבר תפח ל-20+. כזכור, האדומים מתל אביב הובסו לא מעט פעמים העונה עד כה, כגון הדרבי הטרגי במנורה והתבוסה לבאר שבע בקונכיה.

שלשה של ג'ייקובן בראון חתמה את תוצאת המחצית, 54:33 למארחת.

רבע שלישי:

פתיחת המחצית התעכבה בשל תקלה בשעון ה-24 באחד מהסלים. לא פעם ראשונה שהליגה בכלל והפועל ירושלים בפרט חווים תקלות מיותרות שלא קשורות לכדורסל. בשל כך, החליטו להביא שעוני 24 ארכאיים שהוצבו בצדדים.

דני פרנקו סירב לעשות שינויים מהותיים בחמישייה שעל הפרקט, שנראתה מובסת, כבדה ואיטית. כמובן שהחבורה של קטש מנגד המשיכה להטיל אימים למרות משחק שאנני וזחוח לעיתים שגרם לה לאבד כמה כדורים מיותרים. אמנם, בדומה למחצית הראשונה, התל אביבים המשיכו לתת לשגיאות הללו לעבור בשקט.

האוול המשיך להיות נקודות האור היחידי ביום החשוך במיוחד הזה של האורחים, סיומות נאות שלו בצבע סייעו לו לצבור נקודות ולהקטין במקצת את ההפרש, שנקבע ב-11 בלבד. יש חלון לקאמבק, אך לא סביר.

רבע רביעי:

רבע שנראה כגארבג׳ טיים בתחילה, הגיע למצבים קצת פחות נוחים עבור החבורה של קטש. שמירה של היתרון מהצד של ירושלים וחוסר יכולת של הפועל תל אביב לעשות קאמבק, למרות שהתקרבה לא מעט, גרמה לכך שלבסוף המקומיים יצאו עם ידם על העליונה. מגיע קרדיט גדול לשחקנים והקהל המקומי על משחק מצוין שהעלה אותם למקום הראשון באופן זמני.

תוצאת הסיום: 87:75 הפועל ירושלים

במשחק המוקדם של היום, בני הרצליה השיגו ניצחון ראשון ומפתיע באולם היובל נגד גלבוע גליל. המארחים שלטו לכל אורך המשחק, בעיקר בצד ההגנתי. הכחולים ניצחו את הרבע הראשון בתוצאה 32:12 ולא הסתכלו לאחור מאז. המשחק נחתם בתוצאה 105:78. תוצאה חשובה להרצליה שהייתה על קרח דק מעל הקו האדום.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort