ים של דמעות – Raw ממשיכה ברצף השלילי ההיסטורי

רגע לפני שמתחילים,

לפני שהתיישבתי לצפות ב-Monday Night Raw של השבוע, נזכרתי לרגע בידיעות אשר הובאו בתחילת השבוע המראות כי וינס מקמהן, הבוס הגדול בכבודו ובעצמו, כתב לבדו את התכניות האחרונות של Raw, מה שככל הנראה הוביל לירידה הדרסטית ברמה לפי דעת הקהל. ויש כאלו שיגידו – וינס יצר את ה-WWE כולו! למה שלא יכתוב את התכניות המרכזיות? ובכן, זה נכון, אבל ברגע שוינס כותב לבדו, רק הוא עצמו, את התכנית הזו – בשביל מה צריך את כל הצוות הגדול שיש לו?

אני נכנס לתכנית הערב ברגשות מעורבים, בתקווה שאולי וינס ירד מהעץ ושיחרר את השתלטנות האובססיבית בתכנית שיצר, או שאולי הפעם הוא יכתוב את התכנית ויספק לנו משהו ברמה גבוהה כפי שהורגלנו לקבל במשך כל כך הרבה שנים. ועדיין, אני לא באמת מאמין בזה בתוך תוכי, בידיעה שה-WWE לא מספקים את הסחורה כבר יותר מחצי שנה, ואם זה לא קרה עד עכשיו, ועדיין, שום דבר לא השתנה – למה שהלילה זה יהיה שונה?

מה השתנה הלילה הזה מכל הלילות (האתר הרשמי של ה-WWE)

רונדה ראוזי ונטליה ניצחו את טמינה ונאיה ג'קס בפסילה תוך שתי דקות (3/10):

הפסילה נגרמה מכך שהריוט סקוואד הגיעו עם שולחנות ותקפו את ראוזי ונטליה. אני מניח שאפשר לקרוא לדבר הזה סטוריליין, שככל הנראה עומד לבנות קרב TLC בין הריוט סקוואד לבין נטליה, סאשה בנקס וביילי, שלא לדבר על העובדה שהדבר הזה שירת את הקרב בין נאיה ג'קס לרונדה ראוזי, אבל רק בגלל שקרב עומד במטרה שלו – זה לא אומר שמה שראינו על המסך הוא בהכרח דבר טוב. הקרב הזה היה מסורבל, ואם לא היינו עושים 1+1 בראש – כנראה לא היינו מבינים מה בדיוק ראינו.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
סיפור זה לא הכל, במיוחד אם הוא לא כזה מוצלח (האתר הרשמי של ה-WWE)

סאשה בנקס וביילי ניצחו את מיקי ג'יימס ואלישיה פוקס תוך ארבע דקות (4/10):

רגע לפני שהקרב הזה התחיל, קיבלנו שחזור של הסגמנט של אלכסה בליס מהשבוע שעבר. אם כבר ה-WWE מנסה לפתח סיפור בעזרת דברים שכבר בוצעו, לפחות אפשר לא לשחזר בדיוק מה שקרה בדיוק שבעה ימים לפני הדבר הזה, אחד לאחד? אם נשים לרגע את העצבים בצד, הקרב הזה לא היה נוראי לחלוטין, הוא גם לא היה התגלמות ההיאבקות בשיאה, אך בהתחשב במה שהורגלנו מ-Raw בשבועות האחרונים – מדובר במשהו נסבל בהחלט.

קאליסטו, לינסה דוראדו וגרן מטאליק גברו על סקוט דאוסון תוך שתי דקות (1/10):

אני באמת לא מבין מה המטרה של לתת לשלישיית הלוצ'אדורים להשפיל את חברי הרבייבל כל שבוע מחדש. איך עדיין ה-WWE מתייחס אל הרבייבל בתור החבר'ה הרעים בסיפור, בזמן שבכל שבוע מחדש יריביהם מקבלים יתרון בלתי חוקי ומנצחים אותם בקלילות. אבל היי – אם אתה לא מבין את זה, למה שבכלל תטרח לנסות או לשפוט את מה שאתה צופה בו? אני מקווה שהרבייבל יזכו לפחות בקרב אחד הוגן מולם, שם באמת נראה מי נעלה על מי.

מושפל כל שבוע מחדש? אתה עדיין הבחור הרע! (האתר הרשמי של ה-WWE)

דולף זיגלר ניצח את דרו מקינטייר תוך שלוש עשרה דקות (7/10):

והנה לפנינו ניצב הקרב הטוב ביותר שראו סיפקו החודש. השניים אשר כיכבו בקרב הזה הם שניים מהעובדים הטובים ביותר של ה-WWE בשנים האחרונות, ובכל פעם שהם בזירה, ביחד או לחוד, הם ללא ספק מהפנטים. אישית אני מתוסכל מהעובדה שההפסד הראשון של מקינטייר מזה 10 חודשים ב-Raw מגיע דווקא מהתערבות של באלור. אמנם זה הגיוני לחלוטין, וזה משרת את מטרת הקרב ביניהם, אך לתת למקינטייר להפסיד רגע לפני קרב חשוב ועוד למישהו שבכלל לא מופיע ב-TLC? תמוה מאוד.

רגע לפני הקרב הבא, אליאס מבצע סגמנט נגד בובי לאשלי וליו ראש אשר הכניס ריגוש מסוים לתכנית. אליאס צריך לקבל כבר פוש עם האליפות הבין יבשתית או משהו בסגנון הזה, אין ספק שמדובר באחד מהעובדים הטובים של ה-WWE.

אקאם, ריזאר ודרייק מאבריק גברו על בובי רוד וצ'אד גייבל תוך שלוש דקות (2/10):

פעם נוספת אני מוצא את עצמי צופה במסך ומנסה להבין מה בדיוק ראיתי, או לפחות מה הייתה המטרה של מה שראיתי. אני מבין ש-AOP מקבלים בוקינג מפלצתי כדי לבנות עבורם את הריצה עם אליפויות הזוגות של ראו, אבל בחייאת – מה בובי רוד וצ'אד גייבל האומללים עשו לוינס מקמהן אי שם בעבר הרחוק שהם זוכים לדבר הזה? אני אפילו לא מצליח לזכור מתי בפעם האחרונה השניים המוכשרים הללו הצליחו לגבור על מישהו בקרב זוגות הוגן.

דין אמברוז והבריונים שלו ב-Brawl מטורף מול סת' רולינס:

והנה לפנינו אחת הסיבות הבודדות ששווה לצפות בתכנית המחפירה הזו – דין אמברוז וסת' רולינס. אמברוז הגיע עם חבורה של בריונים עם מסכות גז, אחת מהן הוא לבש בעצמו, והחל לדבר בצורה מלוכלכת על רולינס. האלוף הבין יבשתי נכנע בסופו של דבר והחל לתקוף את כל מי אשר עמד בדרכו אל אמברוז, אך האלוף כבר הפך מותש ולאחר בלגן עצבני ומבדר מאוד, אמברוז יצא עם ידו על העליונה פעם נוספת. כיף לראות את השניים האלה, לא משנה איפה ומתי.

אפשר לתת לו אליפות ראשית כבר? (האתר הרשמי של ה-WWE)

פין באלור גבר על ג'ינדר מאהל תוך שבע דקות (6/10):

בואו נתעלם מהעובדה שמספר דקות קודם לכן, צפיתי בהית' סלייטר שומר על העבודה שלו מול החבר הכי טוב שלו ריינו. אפשר לתת לבחור הזה כבר את אליפות ה-WWE או משהו? צחוק בצד, באלור נהנה מאחד הלילות היותר טובים שלו בזמן האחרון הלילה. הוא גבר על ג'ינדר מאהל בצורה דומיננטית מאוד. והאמת? נהניתי מאוד לצפות בזה!

התכנית השבוע הסתיימה עם קרב מגוחך בו גברו רונדה ראוזי ואמבר מון על נאיה ג'קס וטמינה. אני באמת לא מבין למה אני צריך לצפות בדבר כזה. אני מקווה שעם הזמן Raw תחזור לרמה הגבוהה והטבעית שלה, כי ככה זה לא יכול להימשך.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort