תיקו דרמטי וחגיגת כדורגל: רומא ואינטר סיימו ב-2:2 מותח

עוד מחזור משחקים נהדר הגיע כמעט לסיומו. רביוי מועדוני העל בכדורגל העולמי מספק לנו אין ספור משחקים מרגשים, מותחים ואם להגיד את האמת, פשוט כיפים.

משחק כזה קיבלנו הערב, בדמות המפגש בין רומא לאינטר. הג'יאלורוסי הנחושים מול הנראזורי הקטלניים. טוטי מול ספאלטי. איקרדי נגד דז'קו. העיר רומא מול העיר מילאן. אווירה אירופית קלאסית שמגיעה שוב למגרשים.

רומא, שהגיעה היישר מהמקום התשיעי, לאחר שני הפסדים רצופים, אחד לאודינזה ואחד לריאל מדריד הייתה חייבת תוצאה מספקת למדי כדי להחזיר את השמחה לאוהדי הקבוצה.

מנגד, אינטר הגיעה לאחר הפסד בליגת האלופות לטוטנהאם, וכשהיא במרחק נגיעה מהמקום השני ומשחק עונה מול יובנטוס, הייתה חייבת לנצח כדי לאותת ליובה שיש לה מה להפסיד.

ובקרב הזה, קיבלנו תיקו מותח. במשחק מותח, קצבי ומטורף, רומא ואינטר נפרדו בתוצאה 2:2 שסימנה לנו שהמערכה טרם הוכרעה. הליגה עוד ארוכה, ומה שבטוח, זה שיש לנו למה לצפות.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

הרכבים:

רומא: ר. אולסן, א. קולארוב, ח. חסוס, ק. מנולאס, ד. סנטון (ג'. קלויברט 69'), ס. אנזונזי, ב. כריסטנטה, א. פלורנצי, נ. זניולו (ד. פרוטי 77'), צ'. אונדר (ח. פאסטורה 83'), פ. שיק

אינטר: ס. הנדנוביץ', ד. דאמברוסיו, ס. דה ורי, מ. שקריניאר, ק. אסמואה, ב. ואלרו (מ. וסינו 81'), מ. ברוזוביץ', ז'. מריו, ק. באלדה (מ. פוליטנו 63'), מ. איקרדי, א. פרישיץ' (ל. מרטינז 81')

אווירה מחשמלת ביציעים (חשבון הטוויטר "10FTmioCapitano")

מהלך המשחק:

מחצית ראשונה:

כבר בדקה הראשונה צ'נגיז אונדר עם ניסיון התקפי ראשון של רומא. הצעיר פרץ באגף הימני והרים לרחבה, אך הנדנוביץ' היה במקום להרחיק.

דקה אחת מאוחר יותר איקרדי כבר עם מצב עבור אינטר – קיבל כדור נהדר ברחבה מקייטה באלדה, אך בעט לשמיים. מצב מסוכן מאוד לנראזורי

בדקה ה-11 קייטה באלדה שחרר בעיטה חזקה מחוץ לרחבה לשערו של אולסן, אך השוער השוודי הבינלאומי היה מוכן וקלט את הכדור.

בדקה ה-14 פלורנזי קיבל כדור טוב ושחרר בעיטה עוצמתית מחוץ לרחבה לעבר שער אינטר, אך הנדנוביץ' שוב פעם היה במקום. ההתקפה לא נגמרה, וזניולו ניסה את שוערה של אינטר שוב, אך גם הפעם הסלובני עצר את הכדור.

בדקה ה-20 פרישייץ' קיבל הרמה נהדרת, נגח את הכדור ברחבה לעבר השער אך פספס אותו בכמה סטנטימטרים. פעולה טובה של הקרואטי.

בדקה ה-23 אסאמואה העביר כדור רוחב מעולה מהאגף השמאלי לעבר הרחבה, אך הכדור חלף על פני ז'ואו מריו לפני שהספיק לשים את הרגל.

בדקה ה-25 זניולו הצעיר בעט מחוץ לרחבה חזק, אך הכדור חלף גבוהה מעל המשקוף.

האירועים לא הפסיקו להגיע, ודקה אחת לאחר מכן רומא כמעט וכבשה ראשונה! שיק הנהדר פרץ באגף שמאל, חלף על פני שחקן ושלח כדור מדהים לפלורנצי עם העקב, שבעט חזק לקורה. הזדמנות אדירה לזאבים.

בדקה ה-30 החמצה אדירה הייתה הפעם לזכותה של אינטר ואיקרדי! החלוץ האימתני קיבל כדור נהדר, ובאחד על אחד מול אולסן ברחבה הוא לא מצליח לכבוש! השוודי הדף את הכדור, הריבאונד חזר לאיקרדי שבעט השמימה, ופספס הזדמנות פז להעלות את קבוצתו ל-1:0.

לא חלפה דקה וזניולו שוב איים על השער ממרחק של כ-20 מטר ובעט חזק, אך שוב הנדנוביץ' המפגש המרגש בין הכדור לרשת.

בדקה ה-35 היה תורו של באלדה לספק החמצה מזעזעת. הסנגלי קיבל כדור טוב וממצב נוח במיוחד לא הצליח להעלות את קבוצתו ליתרון ראשון במשחק.

בדקה ה-36 זניולו הוכשל ברחבה ע"י דאמברוסיו, ולפי ההילוכים החוזרים היה נראה שרומא עתידה לקלב פנדל. השופט ניגש לעבר עמדת ה-VAR, ולאחר התייעצות עם השופטים הנוספים, קבע כי רומא לא תיגש לבעיטה מ-11 מטרים.

ולאחר ההחמצה של באלדה, הגיע גם הגול האדיר שלו! השחקן המושאל מלאציו כבש שער חשוב עם משמעות כפולה כשחקן של לאציודאמברוסיו קיבל כדור באגף הימני, הרים מיד לבאלדה שכבש שער יפה בוולה מהרחבה. 1:0 מתוק מאוד לאינטר.

גול מיוחד. קייטה באלדה (חשבון הטוויטר הרשמי של אינטר)

בדקה ה-40 רומא קיבלה כדור חופשי, וקולארוב שלח בעיטה מדהימה ביופייה לעבר השער, אך הנדנוביץ' בתצוגת שיא הרחיק מיד מהחיבור לקרן.

איזה מחצית מדהימה הייתה בסטאדיו אולימפיק! כדורגל קצבי ומהיר, הזדמנויות אין ספור מכל צד ורמת כדורגל גובהה במיוחד שהשאירה טעם של עוד. כמה חבל שיש מקומות פנויים באולימפיקו בערב הזה. 

מחצית שנייה:

ובדקה ה-51 רומא משווה ל-1:1 עם שער ענק של צ'נגיז אונדר! הטורקי הפנומן קיבל מסירת עומק מכריסטנטנה, השתחרר מהשמירה עליו וירה כדור ענק מחוץ לרחבה שאפילו להנדנוביץ' לא היה מה לעשות בנדון, והחזיר את השמחה ברומא כולה. 

שער ענק של אונדר (חשבון הטוויטר הרשמי של רומא)

בדקה ה-55 סנטון פרץ בקו הימני, ולא פעם הראשונה במשחק, מסר כודר טוב לאנזונזי שכמעט וכבש את השני של רומא תוך פחות מ-5 דקות, אך דה ורי היה במקום.

בדקה ה-65 איבוד כדור במרכז השדה של רומא מוביל להתקפה מתפרצת של אינטר, אך פרישיץ' שבזבז הזדמנות לשער, הרחיק לקרן.

ואיזו קרן זו הייתה! איקרדי הגדול העלה את אינטר בחזרה ליתרון בדקה ה-66! כדור קרן נהדר של ברוזוביץ' מגיע לראשו של הארגנטינאי, שהיה חופשי לחלוטין לנגוח לשערו של אולסן. 2:1 אדיר לאינטר! 5 שערים ב-5 משחקים, איזה ההספק של איקרדי.

האירועים במשחק המשוגע הזה לא הפסיקו להיגמר!בדקה ה-70 ברוזוביץ' עצר כדור שהגיע לעברו עם היד, ולאחר התייעצות של השופט הראשי עם שופטי ה-VAR, החליט להעניק הפעם פנדל לרומא. 

בדקה ה-73 אלכסנדר קולארוב ניגש לבעוט את הבעיטה המכריעה, לא התבלבל וכבש! 2:2 לאחר פנדל מצוין של הסרבי, שלמרות זינוק טוב של הנדנוביץ' לאותו הצד, לא הצליח לעצור את הבעיטה ששחרר.

פנדל נהדר (חשבון הטוויטר הרשמי של רומא)

בדקה ה-85 פוליטנו חתך יפה מהאגף השמאלי לעבר השער ובעט חזק, אך הגנת רומא הייתה במקום כדי לבלום את הכדור עוד לפני שהגיע לאולסן.

לא עברה דקה ואיקרדי קיבל כדור נהדר ברחבה ובאחד על אחד מול השוער נפל. החלוץ טען לפנדל, אך השופט התעלם מטענות אלו.

בדקה ה-91 פאסטורה קיבל כדור טוב על סף הרחבה, הסתובב ובעט, אך לא מדויק והרחק מהמסגרת.

בתוספת הזמן ספאלטי מצא זמן לריב עם השופטים ולקבל הרחקה לאחר עבירה על אנזונזי שלטענתו לא הייתה ולא נבראה.

בדקה ה-94 ברוזוביץ' כמעט וכבש את שער הניצחון לאינטר שבעט טוב מחוץ לרחבה, אך הכדור הגיע ישר לידיים של אולסן.

כריסטנטה עוד כמעט והעיף את האולימפיקו מהרגליים עם נגיחה מקרן שפספסה בסנטימטרים את המסגרת, אך בדקה ה-95 השופט שרק לסיום המשחק הגדול הזה. פשוט תענוג לעיניים.

תוצאות המשחקים הנוספים ששוחקו היום בסרייה א'

מילאן – פארמה 1:2 כבשו למילאן: קוטרונה (55'), קסי (71,' פ'), כבש לפארמה: אינגלסה (49')

פרוזינונה – קליארי 1:1, כבש לפרוזינונה: קסטה (14'), פריאס (77'), בארלה (85')

טורינו – גנואה 1:2 כבשו לטורינו: אנסאלדי (45+2'), בלוטי (45+5', פ'), כבש לגנואה: קואמה (36')

ססואלו – אודינזה 0:0

קייבו – לאציו 1:1 כבש לקייבו: פליסייר (25'), כבש ללאציו: אימובילה (66')

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort