הכירו את "פירלו החדש"

מלוטש יותר, חדשני יותר וטוב הרבה יותר. ברשיה עומדת להביא לעולם את הכוכב האיטלקי הבא שיטריף את ענקיות איטליה ואירופה כולה. סנדרו טונאלי, תזכרו את השם.

קיבל הזדמנות ענקית ממאנצ'יני. טונאלי במדי הנבחרת (AC Milan News)

קשרים זו ברשיה, ברשיה אלו הקשרים. פפ גווארדיולה, אנדראה פירלו, מתיאס אלמיידה, גאורגה חאג'י ומארק האמשיק יהיו לראייה לכך. אחרי שנות בצורת רבות מחוץ לסרייה א', יש לקבוצת אמצע הטבלה בסרייה ב' שלא חולמת כרגע על קאמבק לעילית הכדורגל האיטלקי משהו להתגאות בו- למשהו הזה קוראים סנדרו טונאלי, יליד שנות האלפיים היחיד וכן הנציג הבודד (והמפתיע) של ליגת המשנה באיטליה שלובש את מדי הנאזורי.

יש דמיון? פירלו כשחקן ברשיה (Goal.com)

לא בכדי נקרא סנדרו טונאלי "פירלו החדש"- כשהילד מקבל את הכדור בחלק המגרש של היריבה נראה שכמו מה שעשה האדריכל האיטלקי באור הזרקורים של הזירות הגדולות בעולם, עושה גם טונאלי במגרשים הצנועים של הליגה השנייה באיטליה. טונאלי, שמזכיר את פירלו במראהו ובאופיו, יליד אותה העיר בה גדל ומשחק באותה קבוצה בה פירלו פרח, דומה לפירלו גם באיך שהוא גורם לצופיו להרגיש- כשהכדור ברגליים של טונאלי אפשר כבר לחזות שמשהו טוב עומד להתרחש, שהמשחק לא נגמר עד שטונאלי מניף את רגלו הימנית בחדות בפעם האחרונה למשחק. למרות שנוטים להשוות את טונאלי אך ורק לפירלו, שהיא השוואה נוחה לכל הדעות, חשוב לומר שטונאלי מציע הרבה יותר- דריבל בסגנון "אולד סקול" המשלב בין דיוק ויופי משכר שביום טוב נראה כאילו סביו של טונאלי הם ברגאקמפ וזידאן ולא שני אנשים פשוטים מהעיירה האלמונית לודי. כמו כן בולטת אצל טונאלי התשוקה למשחק ולמגע הכדור, תשוקה שמאפיינת את דור השחקנים האיטלקיים שזכו במונדיאל 2006 ונעלמה כלא הייתה אצל חלק גדול מכוכבי הכדורגל האיטלקי כיום.

בלתי ניתן לעצירה. טונאלי בפעולה בברשיה (FedeNerazzurra)

כשמספר 34 בכחול נכנס לפריים המצלמה, זה נראה כאילו העולם עוצר מלכת, כמו שהוא עצר כשהשחקנים הגדולים של שנות התשעים והאלפיים המוקדמות נגעו בכדור (ולחשוב שטונאלי מחכה בצורה מושלמת את הכדרור של זידאן בטורניר המונדיאל שהתקיים שנתיים לפני הולדתו). כאילו שטונאלי אומר "עד עכשיו שיחקנו כדורגל רגיל ועכשיו תורי להראות לכם איך עושים זאת באמת".

צ'לסי עוקבת, מילאן, יובה ואינטר כבר בדרך להציע חוזה (sampnews24.com)

למרות הכל, אין אוהד כדורגל בעולם שלא יכול למנות לפחות עשרה שחקנים שקיבלו בגיל עשרה את תואר היורש הפוטנציאלי והפכו במהרה לפלופים, אך סנדרו טונאלי מציג משהו שטרם נראה- השילוב בין סגנון משחק שחשבנו כי כבר נכחד מן העולם לבין משמעת עצמית וטכנית ודיוק ברמות הגבוהות כפי שכדורגל אמור להיראות כיום.
הדרך של טונאלי אל פסגת הכדורגל העולמי כבר סלולה על ידי היחצנות שעושים עבורו, כמו שעושים עבור ציון וויליאמס בכדורסל האמריקאי. כמובן שטונאלי צריך ללמוד מהטעויות של קודמיו ולעבוד קשה מאד על מנת אכן לפסוע בדרך זו, להגשים את הנבואה ולגרום לשמו להתגלגל בטבעיות על לשונם של שדרי כדורגל באיטליה ובעולם כולו.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
קייליני וטונאלי בנבחרת, ישתפו פעולה בקרוב גם בשחור-לבן? (Read Chelsea)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית