סיומת אדירה של בוקה סידר לה מקדמה על פלמיירס בגביע הליברטדורס

הקרב על הגביע הנחשק ביותר בדרום אמריקה, גביע הליברטדורס, הגיע לנקודת רתיחה עם צמד מפגשים בחצי הגמר שהפגישו יריבות מברזיל וארגנטינה.

בהתמודדות הראשונה גרמיו השיגה מקדמה עצומה בדמות 1:0 על אדמת ארגנטינה במשחק מול ריבר פלייט, והלילה נפגשו למשחק הראשון מתוך שניים, בוקה ג'וניורס שאירחה את פלמיירס הברזילאית.

הקהל כבר מוכן. מתוך הטוויטר הרשמי של בוקה.

השתיים נמצאות במומנטומים הפוכים לחלוטין, שכן האלופה הארגנטינאית נמצאת ברצף של ניצחון בודד בששת משחקיה האחרונים, ובלי ניצחון שלושה משחקים ברציפות והיא ממוקמת במקום החמישי בלבד בארצה.

מהעבר השני, פלמיירס מוליכה את הליגה בתום שלושים מחזורים כאשר היא רושמת כבר חמישה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, ואם נלך יותר אחורנית ניתן להבחין שהפעם האחרונה שהקבוצה לא כבשה, היה בהפסדה האחרון לפני עשרה משחקים, בהפסד 1:0 לקרוזיירו.

וגם אם הולכים יותר אחורה העונה נקבל יתרון לברזילאים, אשר שתי הקבוצות נפגשו בשלב הבתים, המשחק הראשון על אדמת ברזיל נגמר בתיקו 1:1, אולם במשחק החוץ הברזילאים השיגו ניצחון 2:0 שהעניק להם את ראשות הבית. הלילה כאמור השתיים נפגשו שוב בבונבוניירה של בוקה למשחק לוהט במיוחד.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

ואלה ההרכבים

קרדיט: הטוויטר הרשמי של גביע הליברטדורס.

מהלך המשחק

בדקה השמינית של המשחק בוקה הייתה הראשונה לייצר איום על השער, פבלו פרס לקח בעיטה מחוץ לרחבה, אך הכדור שלו עלה מעל המשקוף.

דקה חלפה וגם בצד השני הבעיטה הראשונה הלכה מעל השער, הבועט היה דודו.

בדקה ה-16 כדור קרן של מאורו זראטה מצאה את ראשו של קרלוס איזקוירדוז, שנגח החוצה.

ברונו הנריקה קיבל את הכרטיס הצהוב הראשון במשחק לאחר שהכשיל במחצית המגרש את פבלו פרס בדקה ה-22.

כעבור דקה וגם מאורו זראטה נכנס לפנקסו של השופט עם עבירה מיותרת.

בדקה ה-26 בעיטה של לוקאס אולאזה נבלמה.

אחרי 3 דקות אותו אולאזה ראה כרטיס צהוב לאחר שהכדור פגע בידו.

הצהובים נערמו במשחק, הפעם מי שקיבל את הצהוב היה גוסטבו גומז, לאחר עבירה במרכז המגרש בדקה ה-30.

בדקה ה-34 בעיטה מרחוק של לאונרדו ג'ארה הלכה לשער אך לא באמת סיכנה את וורטון.

רגע לירידה להפסקה וויליאם ניסה לתת יתרון לפלמיירס כאשר בעט ממחוץ לרחבה, אך כמו שנפתחה המחצית ככה היא הסתיימה, עם כדור מעל השער.

חמש דקות בתוך המחצית השנייה כדור של מאורו מצא את ראשו של ליסאנדרו מגאלאן, שנגח טוב אבל נבלם.

הברזילאים יצאו למתפרצת שבסיומה וויליאם שוב לא היה מספיק מדויק והפעם הכדור שלו יצא מהפינה החוצה.

דקה חלפה ורוסי אגוסטין נאלץ לעבור בקורות השער, הפעם הבעיטה של הברזילאים הלכה למסגרת לאחר בעיטה טובה של ברונו הנריקה, אבל השוער היה עם ידו על העליונה.

שתי דקות מאוחר יותר נייתן נאנדז היה זה שהחמיץ את המצב לבוקה, כאשר בעט את הכדור מחוץ למסגרת.

נגיחה נוספת של בוקה סיכנה את השער אך בלי להניב שער, שוב זה היה קרלוס שנגח ולא מצא את הרשת.

בדקה ה-56 זראטה פינה את מקומו על כר הדשא לטובת סבאסטיאן וויה, שקיבל כרטיס צהוב כ-7 דקות לאחר כניסתו.

בדקה ה-68 בעיטה של דודו מכ-25 מטר הלכה בסמוך לקורה אבל החוצה.

בדקה ה-77 שני הצדדים החליטו על חילוף, בצד של פלמיירס, החלוץ בורחה, שלא הורגש יצא ובמקומו עלה דייורסון. אצל בוקה ראמון אבילה ירד, דריו בנדטו עלה לשחק.

זה היה קרוב! כדור חופשי מכ-30 מטר מדויק וחזק של לוקאס אולאזה הלך לאזור חיבורי השער, אך שוער פלמיירס הגיע לכדור, הדף אותו ונפצע במהלך ההדיפה. השוער התאושש וכדור הקרן של בוקה הוגבה היטב לרחבה, המחליף, דריו בנדטו, שנכנס לפני דקות אחדות התגנב מאחורי ההגנה ונגח בעוצמה את השער החשוב, 1:0 לבוקה בדקה ה-84.

רק נכנס וכבר עשה את ההבדל. מתוך הטוויטר הרשמי של בוקה.

הברזילאים ביצעו בדקה ה-78 חילוף על מנת להציל את המשחק, מי שפינה את מקומו היה ברונו הנריקה ובמקומו נכנס לשחק טיאגו דוס סנטוס.

אך דקה חלפה, ואחרי קצת יותר מעשר דקות על המגרש, כן, זה הכל, זה כל מה שהפסיקו בשביל בנדטו על מנת להכריע את המשחק ואולי את ההתמודדות. הוא קיבל כדור מחוץ לרחבה, עבר בדריבל את השומר שלו ושחרר בעיטה שטוחה וטובה לרשת!

עכשיו, זה, טירוף! המחליף משלים צמד תוך עשר דקות. הקהל והשחקנים באקסטזה. מתוך הטוויטר הרשמי של בוקה.

בדקה ה-93 שתי הקבוצות עוד ביצעו חילופים כאשר פאבון ירד בצד של המנצחת ומי שהחליפו היה בופאריני, בצד המפסיד מויזס ירד ולוקאס לימה נכנס.

זה כמובן לא שינה הרבה, או יותר נכון לא שינה כלל שכן השופט שרק לסיום המשחק, 2:0 בסיום לבוקה שחזרה לנצח, נקמה על ההפסד בבית בשלב הבתים והכי חשוב, לקחה מקדמה סופר סופר חשובה לקראת הגומלין של חצי גמר גביע הליברטדורס.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית