כבר לא מושלמת: ליברפול הפסידה 2:1 לצ'לסי

המשחק המרכזי בסיבוב השלישי של גביע הליגה הפגיש את 2 מ-3 הקבוצות שנמצאות בכושר הטוב ביותר באנגליה, ליברפול וצ'לסי.

ליברפול הגיעה למשחק כקבוצה היחידה המושלמת באנגליה לאחר רצף של 7 ניצחונות מ-7 המשחקים שלה העונה. היא בכושר מעולה, לא מפסיקה לכבוש ומאיישת את המקום הראשון בליגה, בתקווה להישאר שם עד סוף העונה. לליברפול מחכה רצף משחקים לא קל בכלל כאשר בשבת תיפגש שוב מול הקבוצה הלונדונית, ולאחר מכן תפגוש את נאפולי בליגת האלופות ואת מנצ'סטר סיטי בליגה.

מהעבר השני, צ'לסי באה למשחק לאחר התיקו המאופס מול ווסטהאם בו איבדה נקודות לראשונה העונה. למרות המעידה, היא נמצאת בכושר לא רע בכלל, כאשר ממוקמת במקום ה-3 בליגה עם 16 נקודות ועם אדן הזאר אחד מעל כולם.

בהרכבים משניים, מה שהעיד מראש על חשיבות המשחק הנוכחי לעומת המשחק בסוף השבוע, לא נראתה יכולת גבוהה במיוחד, במחצית הראשונה שתי הקבוצות הראו דומיננטיות שהשתנתה לעתים, אך ללא כיבוש שערים. במחצית השנייה העניינים התחממו וקיבלנו את המשחק שלו ציפינו, כאשר ליברפול הובילה ראשונה בשער נפלא של סטארידג' שכבש במספרת, אך מיד לאחר מכן צ'לסי ביצעה מהפך בדקות הסיום כאשר אמרסון כבש את השוויון, ואדן הזאר, בשער היפה במשחק הבקיע את שער הניצחון הדרמטי בדקה ה-85. ליברפול בהפסד ראשון העונה, ומחכה לנקמה ביום שבת.

הרכבים:

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

ליברפול: ס. מיניולה, א. מורנו, ד. לוברן, ג'. מאטיפ, נ. קליין, נ. קייטה, פאביניו (מ. סלאח 87'), ג'. מילנר (ג'.  הנדרסון 60'), ס. מאנה (ר. פירמינו 70'), ד. סטארדיג', ג', שאקירי

צ'לסי: וו. קבאז'רו, ס. אספיליקווטה, א. כריסטניאסן (ד. לואיז 73'), ג. קייהיל, אמרסון, ס. פברגאס, מ. קובאצ'יץ' (א. קאנטה 64'), ר. בארקלי, ו. מוזס, א. מוראטה, וויליאן (א. הזאר 56')

מהלך המשחק:

מחצית ראשונה:

אמנם הקבוצות עלו בהרכבים משניים, אך המשחק נפתח טוב וכבר בדקה ה-3 כדור קרן כריסטיאנסן ניסה לכבוש כאשר נגח טוב מכדור קרן, אך מיניולה היה מוכן וקלט את הכדור.

דקה לאחר מכן, מן העבר השני נבי קייטה ניסה את מזלו כאשר בעט מ-20 מטר לעבר שערה של צ'לסי, אך, קבאז'רו הדף בקלות.

בדקה ה-8, לוויליאן הייתה הזדמנות להעלות את צ'לסי ליתרון מבעיטה חופשית, אך בעט חזק וגבוהה מעל שערו של מיניולה.

בדקה ה-11 רוס בארקלי קיבל את הכדור 25 מטר מהשער אך לא דייק ופספס את השער.

בדקה ה-17 קיבל מוראטה כדור עומק נהדר מפברגאס ובאחד על אחד מול מיניולה במצב שכל חלוץ היה מבקש ניסה להקפיץ מעליו, אך ללא הצלחה. שוערה של ליברפול עצר את הכדור, מוראטה עוד קיבל הזדמנות שניה כאשר הוא בזווית לא טובה מול שער חשוף בעט ברשלנות והכדור התגלגל ליד קו השער אך לא נכנס.

שתי דקות לאחר מכן, מוראטה קיבל כדור נהדר בשמאל מוויליאן לאחר דאבל פס ובעט מצד שמאל כדור חזק, אך מיניולה סגר את הפינה הקרובה והדף לקרן.

בדקה ה-30 נראה היה שקייטה הוכשל ברחבה ע"י גארי קייהיל, אך מדובר היה בצלילה מכוונת של הקשר הגינאי, והשופט החליט שלא לשרוק לפנדל. החלטה שהתקבלה בשריקות בוז של האוהדים, אך מוצדקת לחלוטין.

בדקה ה-34 מאנה פרץ מהאגף השמאלי, ניסה להכניס כדור לאמצע שנבלם ע"י הגנת צ'לסי. לאחר ההרחקה, הכדור פגע בידיו של פברגאס אך מכיוון שלא מדובר בנגיעת יד מכוונת השופט אינו שרק לפנדל. יש לציין כי שפיוט ה-VAR פעיל במשחקי גביע הליגה

בדקה ה-36 נאבי קייטה איים לראשונה על השער של קבאז'רו! הוא פרץ מאגף שמאל ובעט חזק מ-20 מטרים לפינה הימנית, אך קבאז'רו זינק בזמן והדף את הכדור לקרן.

בדקה ה-39 שאקירי פרץ באגף שמאל, הרים נפלא למאנה שהיה פנוי לחלוטין ונגח טוב, אך קבאז'רו בהצלה שנייה מעולה הערב מנע פעם נוספת את היתרון מליברפול.

בדקה ה-44, שאקירי ניסה את כוחו כאשר בעט מ-30 מטר לערך לעבר שערה של האורחת, אך ללא הצלחה.

בדקה ה-45 סטארדיג' היה יכול להעלות את לליברפול ליתרון בדיוק בסוף המחצית הראשונה כשקיבל מסירה מעולה משאקירי שחתכה אך ההגנה, אך לא השתלט טוב על הכדור וקבאז'רו קלט את הכדור.

קייטה בהזדמנות מצוינת להעלות את ליברפול ליתרון (חשבון הטוויטר הרשמי של ליברפול)
מחצית ראשונה טובה של קבאז'רו (חשבון הטוויטר הרשמי של צ'לסי)

מחצית שנייה

מיד עם פתיחת המחצית השניה הגיעה אחת ההחמצות הכי גדולות של העונה! לאחר בלבול בהגנת צ'לסי בדמות מסירה לא טובה לקבאז'רו, סטדאריג' השתלט על הכדור ובמצב של אחד על אחד הצליח לעבור את השוער ומול שער ריק, מצליח איכשהו להחטיא ברשלנות, ונותן למבקריו סיבה מצוינת לצחוק עליו ברשתות החברתיות  

בדדקה ה-47 וויליאן מרים נהדר למוראטה שנוגח טוב, אך חולף סנטימטרים ספורים מעל המשקוף של מיניולה.

בדקה ה-52 מאנה מקבל את הכדור, אך לא מצליח להשתלט עליו טוב ולמרות זאת מגיע למצב מסוכן, אך מיניולה היה מוכן והדף לקרן. כדור הקרן הגיע ללוברן שנגח חזק, ולולא היה פוגע בשחקן צ'לסי היה זה השער הראשון במשחק.

ובקה ה-58 סטארידג' הוכיח לכל מבקריו אחרת!  לאחר איבוד רשלני במיוחד של צ'לסי, קייטה קיבל את את הכדור ובעט מעולה, קבאז'רו הדף לא טוב ואז הגיע החלוץ האנגלי הוותיק שלא התבלבל, עט על הריבאונד וכבש במספרת יפהפיה. לאחר ההחמצה הנוראית בתחילת המחצית, אין דרך טובה מזו לחזור למשחק. איזה סטייל!

שער גדול שלו. סטארידג' (חשבון הטוויטר הרשמי של ליברפול)

בדקה ה-60 שאקירי עבר נפלא את פברגאס ובעט שוב מ-30 מטר לעבר השער, אך פעם נוספת חזק וגבוהה מדי. משחק נהדר של השוויצרי נמוך הקומה.

צ'לסי וליברפול הבינו במחצית השנייה שכדי לנצח את המשחק צריך את השחקנים הטובים ביותר על כר הדשא, והעלו את הזאר, קאנטה ופירמינו לשחק.

בדקה ה-77 שאקירי קיבל כדור נהדר ובעזרת מהירות אדירה השתלט עליו ברחבה אך נפל כאשר ניסה להטות את אמרסון, וטענתו לפנדל נפסלה ע"י השופט.

ובדקה ה-79 1:1 צ'לסי מוצאת את השוויון בעזרת של אמרסון! לאחר בעיטה חופשית נהדרת של הזאר, בארקלי נגח מעולה, מיניולה הדף לא טוב ואמרסון היה שם כדי לדחוק את הרגל כאשר השתלט על הריבאונד כדי להשוות את התוצאה, 1:1 . לאחר השער, הייתה עוד התלבטות בין השופט הראשי לשופטי ה-VAR האם השער חוקי או לא, כיוון שהיה ספק אם בארקלי היה בעמדת הנבדל במהלך הבעיטה של הזאר. לבסוף הוכרע כי השער היה חוקי.

בדקה ה-84 סטארדיג' כמעט וכבש את השער השני שלו לאחר כדור נפלא שהגיע אליו מפירמינו עם העקב בעט חזק מ-25 מטר, הפתיע את קבאז'רו ורק המשקוף מנע ממנו את הצמד.

ובדקה ה-85 זה כבר מהפך! הזארד בגול היפה ביותר במשחק! הבלגי האדיר קיבל את הכדור 30 מטר מהשער באגף הימני, החל במבצע אישי מיוחד, היטל בהגנת ליברפול ושיחרר בעיטה פשוט פנטסטית לעבר השער, ולמיניולה האומלל לא היה יותר מדי מה לעשות. שער ענק של שחקן ענק עוד יותר, 2:1 לצ'לסי.

חילוף מנצח. הזאר (GOAL)

ליברפול לא הצליחה לחזור למשחק, וצ'לסי מנצחת את ליברפול שמפסידה בפעם הראשונה העונה וכבר לא כל-כך מושלמת. איזה ערב אדיר!

משחקים נוספים הערב בסיבוב השלישי של הגביע האנגלי:

נוטינגהאם פורסט – סטוק סיטי  2:3 כבשו לנוטינגהאם: אוסבורן (20'), מרפי (40'), לולי (50'), כבשו לסטוק: בניק אפובה (60'), בראהינו (83')

ווסטהאם – מקלספילד 0:8 כבשו לווסטהאם: אנטוניו (29'), סנודגראס (32', 60'), פרז (39'), פרדריקס (51'), אוגבונה (54'), דיאנגנה (67'), דיאנגנה (82')

ארסנל – ברנטפורד 1:3 כבשו לארסנל: וולבק (5', 37'), לקאזט (90+3') כבשו לברנטפורד: ג'אדג' (58')

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית