צרפת: פריס סן-ז'רמן דרסה את ריימס והשיגה את הניצחון השביעי

הערב נמשך מחזור השביעי בליגה הצרפתית ובמפגש שסגר את המחזור, אלופת צרפת פריס סן-ז'רמן אירחה בביתה את ריימס. הפריזאים מגיאים למשחק הזה כפייבוריטים ברורים, אך לא הכל ורוד כמו שזה נראה. למרות שהאלופה ניצחה שישה משחקים מתוך שש, אך היא לא נראתה דורסת כמו שהיא היתה בעונה הקודמת. זה מתחיל מזה שבמשחקים נגד ראן וגנגאן היא ספגה ראשונה ובמפגשים נגד נים וגנגאן פריזאים הצליחו לגבור עליהם רק ב15 דקות האחרונות של המשחק. בנוסף גם מבחינה הסטטיסטית ישנה ירידה ביכולת בהשוואה לעונות הקודמות – אחוז החזקת הכדור ירד ל59 אחוז מאז התקופה של אנצ'לוטי שמאמין בכדורגל ישיר. גם ירד אחוז מסירות מדוייקות ל88 אחוז לעומת מעל 89 של אמרי. גם ירדה כמות בעיטות לשער – כרגע זה 13 פר משחק לעומת 15 בעונה הקודמת. לדוגמא ליון העונה בועטת 20! בעיטות לשער. אך הירידה של הפריזאים היא גם בהגנה – בשער של האלופה בועטים 11 פעמים פר משחק, אפילו בתקופה של בלאן זה היה נתון קטן יותר. מצד שני ריימס מגיע למשחק בתקופה פחות טובה עם 4 משחקים ללא ניצחון. ריימס ניצחה את הליגה השנייה בעונה הקודמת, העונה משחקים בשיטה ברורה – היא נותנת לקבוצות להחזיק בכדור – רק קאן החזיקה פחות, הקבוצה סובלת ובמידה היא לא סופגת היא מצליחה להשיג נקודות. מבחינת ההרכבים, פריס העלתה הרכב מעורב, הרבה עקב פציעות של השחקנין – דני אלבס וקורזאווה פצועים ובמקומם עלו שני שחקנים צעירים – דאגבה ונסוקי בהתאם במקום מונייה וברנאט שאפילו לא היה בסגל למשחק הזה, בנוסף היום בעמדת השוער פתח בופון במקום אראולה שעזב את המועדון קודם לכן עקב סיבות אישייות. גם עקב ההשעייה של אמבפה שקיבל אדום במחזור הקודם, עלה הערב מוסה דיאבי בן 19 בלבד.

הרכבים:

פריס סן-ז'רמן: בופון, דאגבה(מונייה דק' 23), מרקיניוס, סילבה, נסוקי, ראביו(די מריה דק' 66), וראטי, דיאבי, ניימאר, דרקסלר(אנקונקו דק' 59), קבאני

ריימס: מנדי, מטניר, אנגלס, אבלחמיד, קונאן, אוודין(קאמארה דק' 63), צ'אבארלין, נדום, רומאו(מבמבה דק' 81), אוג'ו, צ'באריה(קאפארו דק' 69)

המשחק נפתח מצויין עם השער מפתיע מאוד של ריימס! צ'באריה הצליח להיכנס בלי בעיה לתוך הרחבה מצד שמאל, מסר את הכדור למרכז הרחבה ומשם צ'אבארלין בנגיע העביר את הכדור לפינה הימנית 1:0 סנסציוני של ריימס בדקה ה-2.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

אך פריס חזרה מהר מאוד למשחק והצליחה להשוות תוך שלוש דקות! נסיון של התיקול מצד השחקן של ריימס הגיעה לקבאני, אורוגוואי ברח עם הכדור לתוך הרחבה, ניצל את היציאה של השוער והקפיץ את הכדור מעליו והחזיר את פריס למשחק

בדקה ה-9 מרקיניוס היה קרוב לכבוש את השער היתרון, אך הנגיחה של הברזילאי לאחר קרן עברה מעל המשקוף.

פריס הגבירה לחץ ופשות הסגירה את ריימס בשליש האחרון של המגרש, אך ריימס הצליחה להחזיק מעמד.

ובדקה ה-24 פריס קיבלה פנדל לטובתה! ניימאר מסר כדור עומק מעולה לדיאבי, קיצוני הצעיר הגיע עד הרחבה, מסר רוחב למרכז לקבאיני, שהקדים את השחקן ההגנה, אך נעצא על ידי תיקול ברגל והשופט שרק פנדל מוצדק. לנקודה הגיע ניימאר ששלח כדור לפינה השמאלית והשוער מנדי קפץ לפינה הימנית 1:2 מוצדק לאלופה.

ניימאר ניצל את ההזדמנות וכבש מפנדל את השער השני של פריס במשחק (קרדיט:twitter)

לאחר כיבוש השער, פריס הורידה הילוך והיה יותר מרוכז במרכז המגרש.

ובדקה ה-45 פריס כבשה את השלישי! הפעם שער בזכות טעות של מנדי, שלא הצליח לטפוס את הכדור אחרי הרמה מאוד פשוטה של ניימאר לרחבה, חלוץ אורוגוואי היה במקום הנכון בשביל ללנצל את הטעות של השוער והעביר בנגיע את הכדור לרשת 3:1 קליל של פריס

קבאני ניצל שתי טעיות בהגנה של ריימס וכבש צמד במשחק (קרדיט:twitter)

מחצית הסתיימה ביתרוון ברור של פריס ששוב הראתה שיש לה ניצול מעולה של המצבים – 4 בעיטות בלבד למסגרת ושלושה מהן הסתיימו בגול אבל שוב אפשר לשים לב לכמות לא גדולה של הבעיטות מצד פריס.

מחצית השנייה נפתחה בבעיטה של ניימאר בדקה ה-48 מחוץ לרחבה למסגרת, אך הכדור היה חלש והגיע לידיים של מנדי.

לאחר שלוש דקות מארחת שוב יצרה את ההזדמנות, הפעם לאחר תרגיל מקרן – ניממאר מסר לוראטי שפיספס את הכדור בכוונה בין הרגליים והוא בגיע לדרקסלר שבעט למסגרת, אך קבאני שם רגל ובעט עם העקב מחוץ למסגרת.

ובדקה ה-55 פריס כבשה את הרביעי! הכל התחיל מהשתחררות מעולה של וראטי מהלחץ, מסר לניימאר שמסר עומק מעולה לקיצוני דיאבי שערך הופעה מעולה, הכישרון הצעיר עשה עוד פריצה נפלאה הפעם לתוך הרחבה, הוא יכל לבעוט לבד, אך החליט לפרגן ומסר רוחב למונאייה שהיה צריך פשוט לדחוק את הכדור לשער הריק 1:4 אלופה דורסת את את ריימס

בדקה ה-68 עדיפה ראשונה עשה בופון לאחר בעיטה מהזויית החדה של צ'באריה שנעדפה לקרן. לאחר דקה בופון כבר עדף בעיטה של אוג'ו שוב מהזויית החדה, הקיצוני ניצל את הטעות של מונייה שהרחיקת את הכדור לא טוב, אך השוער האגדי היה הרני.

פריס הורידה הילוך והיה ברור שהיא שמרה את הכוחות וריימס רצתה לנצל זאת ולכבוש עוד שער.

קבאני קיבל הזדמנות ענקית בדקה ה-90 לאחר שהכנסת כדור מצויינת של ניימאר, אך הפעם הקפצה שלו מול השוער היתה פחות מוצלת והכדור פגע במשקוף.

נלאחר שתי דקות ניימאר קיבל הזדמנות משל עצמו גם לכבוש בבעיטה חופשית ממרחק של 22 מטר, אך מנדי הגיב מצויין והוציא את הכדור מהפינה ועדף אותו לקרן.

פריס סיימה את המשחק בניצחון שביעי ברציפות וזה קרה פעם אחרונה לפני 69 שנים!

תוצאות נוספות של המשחקי ליגה הצרפתית שהתרחשו הערב:

אמיין 2 : 1 ראן (כבשו: גנהורה דק' 51, גונו דק' 66 – גרנייר דק' 81)

קאן 2 : 2 מונפלייה (כבשו: חאוי דק' 10, במו דק' 64 – דלורט דק' 37, לה טלק דק' 51)

בורדו 1 : 0 ליל (כבשו: קמארו דק' 7)

דיז'ון 0 : 3 ליון (כבשו: מוסא דמבלה דק' 16, 19, טרייר דק' 35)

מארסיי 3 : 2 שטרסבורג (כבשו: פאייה דק' 41, סנסון דק' 44, ז'רמיין דק' 90+3 – ללה דק' 27, דה קוסטה דק' 89)

נים 0 : 0 גנגאן

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית