סמאקדאון 25/09/18

פתיחת התכנית:

התכנית, לכאורה במוזיקה של המיז, אך במקום מיז טי וי, אנחנו רואים את אר טרות' בזירה, כרמלה איתו וביחד הם מנחים את התכנית "תרות' טי וי", ביחד הם מזמינים את דניאל בראיין לזירה.
"איך זה יהיה להביס את המיז ולהיות קרוב יותר אל האליפות?" שואל תרות' את בראיין שמשיב "החזרה שלי הייתה בשביל להיות אלוף שוב, הייתה לי הגנה אחת על התואר אך הפעם זה ישתנה" דניאל בראיין מתייחס לקרב שלהם ואומר "מיז יעשה הכל כדי להוכיח שהוא הטוב ביותר, אגיע מוכן" ולאחר מכן המוסיקה של מיז נשמעת ומיז מופיע.
תרות' עוקץ את מיז "הפסדת לי לפני שבועיים, אם זה היה על אליפות היא הייתה כבר אצלי", מיז לא מתרגש ומתייחס יותר אל בראיין בטענה "אתה האנדרדוג שתמיד נלחם, האנשים אוהבים אותך ואתה נלחם פייר וזה הסיבה שאתה תפסיד לי".
מיז מוסיף "אני אהיה האלוף הבא ואעשה מה שצריך כדי לעשות זאת, יש לך שם שאם תרמה תהרוס אותו, אתה תפסיד לי וכך זה ישאר".
טרות' אומר למיז שאם הוא רוצה את התכנית שלו בחזרה, שילחם עליה.
פתיחה יפה לתכנית והומור שרצוי שיהיה בכל פעם, אנחנו רוצים יותר זמן לאר תרות'.

מיז מאחורי הקלעים: מיז פונה לפייג' והיא משיבה לו באותם הדברים "אם אתה רוצה את התכנית שלך, תלחם עליה" וקרב בינהם נקבע.

אר טרות' נגד המיז:

קרב מאוד יפה שמראה שהארגון מתחיל להתייחס יותר ברצינות לתרות'.
טרות' שולט ברוב הקרב, משלב הומור עם מהלכי אקרובטיקה ומוכיח שעדיין יש לו את זה, מיז לוקח את היתרון ואף מביט לעבר בראיין, שיושב בשולחן הקריינים, ומחקה את מהלך הבעיטות של בראיין.
לבסוף מיז מנצח בקרב לאחר שהוא משתמש במהלך מלוכלך כדי לזכות ביתרון ובתור מהלך סיום משתמש במהלך הסיום של בראיין ושולח ברך לעבר טרות', ביטחון רב מוצג אצל מיז ולנו רק נשאר לחכות לקרב החוזר באוסטרליה , התחלה יפה לתכנית.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

שרלוט ובקי מאחורי הקלעים: במהלך צילומים של שרלוט, בקי מתפרצת לעברה ותוקפת אותה ולבסוף מצטלמת כאשר שרלוט על הרצפה וידה למעלה עם החגורה, נאמר גם כי שרלוט נשלחת לביתה בעקבות התקיפה.

שיימוס (הבר) נגד ביג אי (ניו דיי):

הניו דיי שוב פותחים עם פרומו שלהם (אולי די כבר…) ואומרים שלמרות כל הבדיחות, הם מכבדים את הבר (שיימוס וסזארו), בשאר ישנם עקיצות בין 2 הצוותים אז פשוט אדלג על כך, מצחיק כן אך גם מיותר.
קרב קצר יחסית אך יפה מאוד בין 2 הצוותים, מה שלא מפליא בהתייחסות לקרבות קודמים שלהם, הכימיה בזירה בין שניהם מדהימה כל פעם מחדש, שיימוס וביג אי הוציאו את הטוב ביותר אחד מהשני אך בעיטה אחת של שיימוס מסיימת את הקרב ומעניקה לו ניצחון נקי על ביג אי, השני ברציפות של הבר על ניו דיי. אלופי זוגות חדשים מישהו…? מקווים שכן.

פייג' מאחורי הקלעים עם סטיילס: פייג' מבקשת מסטיילס לא לשבור את השולחן החדש במהלך חתימת החוזה עם ג'ו, הוא יקר מידי.. הממ מעניין אם זה יקרה (נו באמת).

רוסב מגיע לזירה ודורש תשובות מאיידן אינגליש על שתקף אותו:

פלאשבקים משבוע שעבר על ההפרעה של אינגליש לקרב ולאחר מכן התקיפה על רוסב, רוסב ולאנה עומדים בזירה ורוסב עם מיקרופון בידו.
"ברוסב דיי, היום הכי טוב בעולם, החבר הטוב שלי בגד בי וזה הופך אותו לבוגד" עוקץ רוסב את אינגליש "לפני שארסק אותו, ארצה לדעת תשובות אז אינגליש, בוא לזירה" קורא רוסב לאינגליש שמופיע על הרמפה עם מיקרופון.
"לאף אחד מהאנשים לא היה אכפת ממך אם לא אני" פותח אינגליש את דבריו "ראיתי בכך פוטנציאל והפכתי אותך לאחד הכוכבים הגדולים בארגון". פלאשבקים של התחלת "רוסב דיי" מופיעים במסך, בנוסף רואים קרבות של רוסב דיי (רוסב ואינגליש) ביחד. מרשים למדי עד עכשיו.
אינגליש מנחית פצצה על רוסב (באמת שהפתיע) ומאשים את לאנה בהריסת הצוות, לאנה לא נשארת שותקת "אינגליש, אתה ניסית לעשות לעצמך שם וניצלת את רוסב לטובתך בכדי להשיג זאת" אומרת לאנה, אינגליש לא עוצר שם ומנחית פצצה נוספת (דאמ, הבחור על הגל) "אם את כל כך כנה עם רוסב, למה שלא תספרי לו על אותו לילה במילוואקי? ויוצא בסערה לקריאות "הולי שיט" של הקהל כולו, פשוט ואו.

נעמי ואסקה מאחורי הקלעים: נעמי מאמנת את אסקה, קצר ומיותר.

אנו לומדים כי מאוחר יותר, בקרב הזוגות המשולב, יתחרו מיקי ג'יימס ובובי לאשלי נגד מהאלישה (ג'ינדר מאהל ואלישיה פוקס), נשמע מעניין דווקא.

רוסב ולאנה מאחורי הקלעים: לאנה מתכחשת למה שאינגליש אמר, מנסה לדבר אל ליבו של רוסב שיאמין לה ובקי לינץ' אף מופיעה מתגרה בלאנה וכאשר נראה שרוסב מבולבל ולא יודע למי להאמין, היא עוזבת בסערה.

אסקה ונעמי נגד סוניה דוויל ומנדי רוז:

פרומו מאחורי הקלעים, הכולל התגרות מרוז ודוויל אל אסקה ונעמי מוביל לקרב בין הצוותים.
קרב יפה מאוד בין המתאבקות שמפתיע למדי, דוויל ורוז שלטו בו, הכימיה בין דוויל לרוז התבטאה יפה בקרב והיה נראה שאף הניצחון אצלן, אך לבסוף אסקה לקחה את היתרון והשיגה ניצחון ביחד עם נעמי. בניה יפה לזוג מנצח.

שינסקה נאקמורה נגד טיי דילינג'ר:
אכן, למי ששכח, דילינג'ר חלק מסמאקדאון, נראה שהארגון מתייחס יפה למתאבקים שכמעט שכחנו מהם.
דילינג'ר משיב מלחמה ואינו מרחם על נאקמורה, בשלב מסויים מנחית בעיטה לעברו ואף קופץ עליו מהקורה העליונה אך נאקמורה מסרב להיכנע, הקרב הקצר בין השתיים מסתיים בתקיפה של אורטון על דילינג'ר, רנדי בתור ההייל תוקף מתאבקים רנדומלים, נקווה שיתפתח משהו מזה בסוף כי עד עכשיו זה לא נראה ככה.
נאקמורה גונב את ההצגה שתוקף את דילינג'ר בנוסף אחרי הקרב, שוויצר.

לאנה נגד בקי לינץ':

לאנה מוכיחה שהיא הרבה יותר מפרצוף יפה ונלחמת יפה באלופת הנשים של סמאקדאון. בקי לינץ' ולאנה שולחות מהלומות אחת לשניה אך בכל פעם נראה שידה של לאנה נשארת על הלעיונה למרות ניוסונותיה של לינץ' לקחת יתרון.
הכנעות רבות, מהלומות חוזרות מוציאות צד חזק של לאנה שלא ראינו אך בקי בסופו של דבר מכניעה את לאנה עם הדיסארמר שלה, קרב יפה מאוד בין המתאבקות שלאחרו אינגליש, המופיע מאחורי הקלעים, אומר שיציג בשבוע הבא את הוידיאו הוכחה שלו ושל לאנה, טאמ טאמ טאמ.

פייג' מגיעה לזירה עם מיקרופון בידה ומתייחסת לקרב של ג'ו וסטיילס:

"חייבת להיות תוצאה ובשל כך בקרב החוזר אין חוקים ואין פסילות, הפעם יהיה מנצח" אומרת פייג', ומזמינה את סטיילס וג'ו לזירה.
סטיילס מגיע אך נראה כי ג'ו מסרב להגיע, לאחר שסטיילס מפקפק בג'ו, באומרו כי "את מתפלאת שאין לו את האומץ לבוא לכאן, לא נורא, אנחנו ניפגש באוסטרליה".
לפתע מופיע במסך הרכב של סטיילס ואנו לומדים כי ג'ו אצל סטיילס בבית (ואו).
ג'ו פונה לסטיילס "אתה מרגיש חסר תקווה סטיילס? אתה מרגיש פחד?" ג'ו ממשיך בדבריו "התקשר אל אישתך איי ג'יי ספר לה שאני כאן… הו, בעצם אתה לא מביא אותו לזירה.. טוב נפתיע אותם" אומר ג'ו.
סטיילס מתחנן בפני ג'ו שילך מביתו אך ג'ו ממשיך ועוקץ את את אלוף הארגון "ההרגשה שלך עכשיו, הפחד, הכאב, תזכור אותה, אתה תרגיש כך בדיוק באוסטרליה, אתה גנבת אותה ממני ועכשיו תישא בתוצאות של מה שעשית".
ג'ו מצלצל בפעמון ביתו של סטיילס וסמאקדאון מסתיימת, תכנית אדירה, שאפו לארגון על כל דקה ממנה.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort