לה ליגה: אתלטיקו מדריד ניצחה בביתה 3:0 את הואסקה בלי יותר מדי מאמץ ועלתה זמנית למקום השלישי בליגה

במחזור השישי של הלה ליגה אתלטיקו מדריד אירחה את הואסקה. הקבוצה ממדריד הגיעה למשחק לאחר רצף של 2 ניצחונות רצופים על מונאקו בליגת האלופות ועל חטאפה במחזור החמישי לפני כשלושה ימים.

מנגד, הואסקה הקבוצה הקטנה התארחה בוונדה מטרופוליטנו לאחר רצף של 3 משחקים בהם נחלה הפסדים, שהזכור והמשפיל שבהם הוא התבוסה 8:2 של הקבוצה על ברצלונה.

אתלטיקו מדריד ניצחה בחמישה מתוך ששת משחקי הבית האחרונים נגד עולות חדשות, וגם הפעם לא פישלה כשניצחה 3:0  את הואסקה האומללה. בחצי הראשון של המשחק הקולצ'ונרוס היו פשוט יותר טובים בכל חלק במגרש, הראו עליונות והציגו כדורגל פנטסטי וכבשו לראשונה באיצטדיון החדש 3 שערים במחצית הראשונה. במחצית השנייה אתלטיקו, ששלטה בקצב המשחק בצורה אבסולוטית, הורידה הילוך וקצב המשחק ירד משמעותית, ולאחר 45 דקות משמימות המשחק נגמר בתוצאת המחצית הראשונה. לאחר ניצחון משכנע, נראה שהם מוכנים לקרב האמיתי ביום שבת, נגד ריאל מדריד בסנטיאגו ברנבאו. הקבוצה הקטנה מהעיר ואסקה שלא כבשה היום כבר מבינה שהולך להיות לה קשה מאוד בקרבי התחתית האכזריים בליגה.

כבשו לאתלטיקו מדריד:  גריזמן, פארטי וקוקה.

הרכבים:

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

אתלטיקו מדריד: י. אובלאק, פ. לואיס, ד. גודין, ח.מ. חימנס (ל. הרננדז 39'), ק. מונס, ת. למאר, קוקה, ת. פארטי, א. קוראה, א. גריזמן (נ. קאליניץ' 53'), ד. קוסטה (ג. מרטינז 65')

הואסקה: א. וורנר, לואיסיאנו (ק. אקאפו 69'), ר. סמדו, ח. אצ'איטה, ח. מיראמון, ד. פריירו, ד. מוסטו, ג. מלרו, א. גלאר, ס. לונגו (א. אווילה 56'), ח. הרננדז (46' חואן אגילרה)

מהלך המשחק:

מחצית ראשונה:

לאחר ניסיון התקפה ראשון של אתלטיקו בדקה השישית, היא השיגה קרן, שאותה גודין נגח והחמיץ מטרים ספורים מהשער.

אתלטיקו בתחילת המשחק, כיאה למעמדה הקבוצה הדומיננטית במגרש, לחצה את הואסקה בחצי המגרש שלה, שבקושי הצליחה לעבור אותו.

בדקה ה-15 תומא למאר קיבל כדור טוב מגריזמן ובעט חזק לעבר שער הואסקה מ-25 מטר, אך לא מדויק והחטיא את ההזדמנות

ובדקה ה-16 זה כבר 1:0 לאתלטיקו מדריד! שער מצוין של גריזמן במבצע קבוצתי נהדר!
אנחל קוראה התחיל את המהלך כשהכניס כדור עומק מעולה לקוסטה באגף הימני, שברח מהאמצע, פינה שטח ומשך שחקנים אליו. בוא בעת גריזמן הגיח לאמצע ובמקום לנסות לכבוש, קוסטה מסר את הכדור לגריזמן שגילגל לרשת.

מיד לאחר מכן בדקה ה-18 איזאק, המגן הצעיר של הקולצ'ונרוס ניסה לכבוש, אך הגנת הואסקה הייתה במקום והצליחה לחלץ את הכדור  לפני שהגיע לוורנר, שוערה של האורחת.

עוד הזדמנות נהדרת לאדומים כחולים. בדקה ה-20 פארטי קיבל את הכדור 25 מטר מהשער ובעט חזק, אך הכדור פספס את המשקוף בסנטימטרים ספורים.

לאחר השער, הואסקה צברה אומץ וניסתה לשחק בסגנון יותר התקפי, העלתה יותר שחקנים למעלה שניסו לפרוץ את ההגנה החזקה של המארחים, אך ללא שום הצלחה.

לזה לא ציפינו! השער היפה במשחק נכבש ע"י תומאס פארטי בדקה ה-30. הוא קיבל את הכדור מקוראה בערך כ-25 מטרים מהשער, והחליט לבעוט חזק ושטוח מימין הפינה הרחוקה. וורנר נאלץ רק להסתכל בייאוש אל הכדור, שטס לעבר הרשת. 2:0 לאתלטיקו מדריד.

בדקה ה-33 אתלטיקו כבר מובילה 3:0 מדהים! קוקה קיבל כדור 25 מטר מהשער, ניסה בכלל למסור לקוראה ששהה בעמדת נבדל והטה את וורנר, וכתוצאה מכך הכדור נכנס לשער. בהתחלה חשבו השופטים שקוראה אכן נגע בכדור ושרקו לנבדל, אך שופטי ה-VAR בפעם המי יודע כמה הוכיחו אחרת. לאחר התלבטות קשה, הוכח כי קוראה לא נגע בכדור, והשער אושר לבסוף לטובתו של קוקה. יחי ה-VAR!

בדקה ה-37 גריזמן בעט וולה לעבר שערו של וורנר, אך חלש מדי כדי להכניעו.

בדקה ה-39 חימנס נפצע בשריר התאומים והוחלף ע"י לוקאס הרננדז.

אתלטיקו נראית נהדר וכובשת 3 שערים במחצית הראשונה, לראשונה מאז שהאיצטדיון נפתח.

גריזמן חוגג את השער הראשון (חשבון הטוויטר הרשמי של "לה ליגה")

מחצית שנייה:

למחצית השנייה הואסקה עלתה במטרה לא לחטוף הפסד משפיל כמו לברצלונה. אתלטיקו הורידה הילוך כאשר החליפה את גריזמן בקאליניץ'.

בדקה ה-60, הואסקה כמעט כבשה את השער הראשון שלה, כאשר לואיסיאנו מסר כדור מעולה לאווילה, שממטרים ספורים מהשער של אובלק לראשונה המשחק, שבעט את הכדור לשמיים.

בהמשך המחצית, קצב המשחק ירד משמעותית, אתלטיקו החזיקה בכדור ונראה שלא רצתה להגיע למצבים משמעותיים למעט ניסיונות אישיים של שחקנים ספציפיים, אך מנגד, גם שחקני הואסקה לא עשו שום פעולה משמעותית כדי לשנות את מהלך המשחק.

בדקה ה-76 הואסקה שוב ניסתה לכבוש כאשר לאחר התקפה מתפרצת מהירה, שחקני ההתקפה של האורחים תפסו את הגנת הקולצ'ונרוס לא מוכנים, הכדור הגיע לחלוץ אגילרה ובאחד על אחד מול אובלק כמעט כבש את שער הבכורה שלו בלה ליגה. אך הוא יצטרך לחכות, כיוון שבעט חלש מאוד ושוערה המצוין של אתלטיקו היה במקום.

בדקה ה-90 פריירו עוד ניסה לכבוש שער לזכות הואסקה כאשר מהפינה השמאלית, אך הבעיטה הייתה חזקה ועפה הרחק מעל שערו של אובלק.

בדקה ה-92 לאחר קרן לא טובה של הואסקה, המארחים יצאו למתפרצת ובה קאליניץ' סידר למרטינז הזמדנות לכבוש, אך וורנר היה מוכן ועצר את הכדור.

אמנם לא כבש, אך בישול נהדר שלו הערב. קוסטה (חשבון הטוויטר הרשמי של אתלטיקו מדריד)

משחקים נוספים במחזור:

אייבר – אספניול 1:0 לאספניול: הרמוסו (68')

ריאל סוסיאדד – ראיו ואייקנו 2:2 לסוסיאדד: באוטיסטה (5'), חוזה (78') לראיו: אדבה (31'), טרחו (36' בפנדל)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort