ניצחון 3:0 מוחץ לאיינדהובן במשחק העונה מול אייאקס

ערב של התרגשות באוויר, כן בזמן שאתם נכנסתם לסוכת החג, בהולנד שוחק משחק העונה, מזה העונה, משחק העונות, כאשר איינדהובן המוליכה אירחה את סגניתה אייאקס לקרב על ראשות הטבלה.

פ.ס.וו איינדהובן הגיעה למשחק עם מאזן ליגה מושלם, עם מאזן שערים מופלא של 21:3 בחמישה משחקים. מנגד אייאקס, שסיימה בתיקו מאופס במחזור הראשון ומאז היא רק מנצחת, כאשר היא סופגת רק שער אחד ורושמת 14 שערי זכות.

לא רק בליגה הקבוצות מרשימות, כאשר שתי הקבוצות העפילו לשלב הבתים של ליגת האלופות יחדיו, דבר שלא קרה שנים רבות. בפעם האחרונה שדבר כזה התרחש היה אי שם בעונת 2005/6. בעוד אייאקס פתחה חלק עם ניצחון מרשים על אתונה, האלופה ההולנדית התקשתה והפסידה 4:0 לאחת המועמדות לכתר, ברצלונה.

תצוגת קהל מרשימה של הקהל המקומי. מתוך הטוויטר הרשמי של איינדהובן.

מהלך המשחק

המשחק נפתח עם דריכות רבה כאשר הקבוצות לא הרבו להכנס לשליש המסוכן וב-19 דקות הראשונות של המשחק לא ראינו מצבים, מה שכן ראינו הייתה את הכניסה החריפה וחסרת הטעם של טאדיץ' לאחר שאייאקס איבדה את הכדור בהגבהת קרן, והקשר קיבל את הכרטיס הצהוב המוצדק. דקה חלפה ולוזאנו שקיבל את המכה מטאדיץ' קיבל גם הוא כרטיס צהוב לאחר עבירה משלו.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

כנראה שהעבירות האלה העירו את המשחק כי סוף סוף הקבוצות התחילו לרוץ לעומק. איינדהובן יצאה למתפרצת שאותה הוביל דה יונג, שהעביר את הכדור לעברו של ברגווין שהתקדם ברחבה ובעט, אוננה הדף למרכז המגרש ומי שלקח את הכדור בקצה הרחבה היה גאסטון פריירו, שעם בעיטה שטוחה, שחלפה בין הרגליים של שני(!) שחקני הגנה, שהסתירו לאוננה את הכדור, הכניע את האחרון. 1:0 לפ.ס.וו בדקה ה-21.

כחלוף שתי דקות לוזאנו בעט לרשת החיצונה לאחר פעולה יפה על האגף. אוננה בעט את כדור השוער לא מספיק טוב, הנדריקס נגח את הכדור חזרה לאיזור המסוכן, שחלף על פני כולם עד אשר לוק דה יונג ניצל חוסר עירנות בהגנת אייאקס, התגנב שלא בנבדל ובקלילות הכפיל את התוצאה במהירות הבזק.

בדקה ה-27 נשלף צהוב נוסף לאחר גלישה מסוכנת של כובש השער הראשון, גאסטון פריירו.

סיבוב יפה של בלינד בקצה הרחבה הסתיים בבעיטה לא מספיק טובה היישר לידיים של זוט, שהוציא מתפרצת שהגיעה לברגווין, השתלט יפה ונכנס לרחבה, הבעיטה הראשונה שלו נבלמה אצל אוננה, אבל את הריבאונד הוא העביר רוחב נהדר לעברו של לוזאנו שנותר פנוי ברחבת החמש בשביל לגלגל את הכדור לרשת ולעשות 3:0 עצום, ענק ומהדהד בדקה ה-36!

לוזאנו חוגג את השער. מתוך הטוויטר הרשמי של איינדהובן.

בדקה ה-41 בעיטה של זייך פגעה בהונטלאר, שינתה כיוון וכמעט הלכה לרשת, אך לבסוף הכדור יצא בסמוך לקורה והחוצה.

רגע לסיום הונטלאר היה צריך להיות יותר חד כאשר הורד לו כדור בנגיחה לרגל, אך לא הספיק לבעוט והגנת פ.ס.וו הרחיקה את הסכנה. שגם הייתה לאקורד הסיום של המחצית הראשונה.

אייאקס פתחה את המחצית השנייה עם שני חילופים בהולים, הונטלאר ושונה פינו את מקומם בהרכב כאשר מי שנכנסו על חשבונם היו קספר דולברג ודוני ואן דה ביק, בהתאמה.

בדקה החמישית של המחצית השנייה זייך עם פעולה נהדרת באגף ימין, היתל בשני שחקני הגנה ובעט נהדר לפינה הרחוקה, אך זוט היה מוכן והדף טוב לקרן.

שלוש דקות מאוחר יותר וזייך עם איום נוסף, הפעם עם בעיטה מרחוק, שעלתה מעל המשקוף.

דקה חלפה ופ.ס.וו עם הזדמנות ראשונה במחצית השנייה, הפעם ברגווין ניסה לכבוש תרביעי, אבל הפעם הכדור נעצר אצל אוננה.

איינדהובן התחילה להכנס לקצב כאשר בדקה ה-56 לוזאנו ניסה מרחוק אך הכדור לא הלך למסגרת ועלה מעל השער.

בדקה ה-62 לוק דה יונג השתטח על הדשא לאחר מרפקון של אוננה ברחבה לאחר התקלות בין השניים, השופט התעלם עד שראה את ההצגה לטעמו של השחקן, עצר את המשחק ושלף מיד כרטיס צהוב דה יונג.

בדקה ה-70 פריירו פינה את מקומו לטובת אריק גוטיירז.

בדקה ה-74 טאגליאפיקו ניסה לכבוש שוב פעם לאחר שעשה זאת מול אתונה בליגת האלופות, הפעם הוא לא צלח לאחר שניסיון ההקשתה על זוט פספסה בקצת את המסגרת.

בדקה ה-76 ההזדמנות הטובה במשחק לזכות אייאקס, לאחר כדור קרן והערבוביה ברחבה, בלינד עם סוג של עקב ברחבת החמש הכניעה את השוער, אך לא את איינדהובן, לאחר ששחקן ההגנה הרחיק מהקו, עד טאדיץ', שבעט חזק וטוב אך נבלם בתוך גוש שחקנים, פ.ס.וו ניצלה וגם יצאה למתפרצת בראשות ברגווין, זייך נאלץ להוריד אותו לדשא בעבירה מאחור שזיכתה אותו בכרטיס צהוב.

שלוש דקות חלפו וברגווין גם סיים את תפקידו במשחק, דונייל מאלן נכנס במקומו.

אריק טן האג עשה צעד מפתיע כאשר העלה בדקה ה-83 להופעת בכורה את הילד, ריאן גרבנברג, בן ה-16! יליד 2002. מי שפינה את מקומו לטובת הילד היה דויד נרס.

בדקה ה-87 כוכב הקבוצה המקומית ירד לקול תשואות הקהל ומי שהחליף את לוזאנו היה בארט רמסלאר.

לוזאנו המוחלף מודה לקהל. מתוך הטוויטר הרשמי של איינדהובן.

החילוף היה גם האירוע האחרון המשמעותי במשחק והשופט לא הוסיף זמן רב ושרק לסיום, 3:0 עצום ומרשים לפ.ס.וו איינדהובן.

הרכבים

פ.ס.וו איינדהובן: ירון זוט, חוסה אנחל אסמוריס, ניק וירגבר, דניאל שוואב, דנזל דומפרייס, יוריט הנדריקס, גאסטון פריירו (אריק גוטיירז,70'), פאבלו רוסאריו, הירבינג לוזאנו (בארט רמסלאר,87'), לוק דה יונג וסטיבן ברגווין (דונייל מאלן,79').

אייאקס: אנדרה אוננה, נוסייר מזראוי, פרנקי דה יונג, דיילי בלינד, ניקולאס טאגליאפיקו, לאסה שונה (דוני ואן דה ביק,46'), דויד נרס (ריאן גרבנברג,83'), קארל איטינג, חאקיך זייך, קלאס יאן הונטלאר (קספר דולברג,46') ודושאן טאדיץ'.

יתר משחקי היום בהולנד

פיינורד 1 – אוטרכט 0

רובין ואן פרסי כבש את שער הניצחון כאשר נגח את הכדור לרשת בדקה ה-87 וקירב את קבוצתו לצמרת הגבוה.

זוולה 1 – אמן 0

בקרב התחתית בין השתיים המארחת יצאה עם ידה על העליונה לאחר שריק דקר כבש מתוך הרחבה בדקה ה-30 והעלה את זוולה מעל הקו האדום.

חרונינגן 1 – אלקמאר 3

בקרב הקצוות מי שעלתה ראשונה ליתרון הייתה דווקא המארחת מהמקום האחרון בטבלה, כאשר בדקה ה-25 כדור קרן מצא את ראשו של ג'וליאן חבוט, שהמשיך את הכדור לרשת. אך כעבור שתי דקות בלבד אלקמאר השיגה את השוויון לאחר שאוסאמה יידריסי הכניע את השוער. המשחק התחמם בתוספת הזמן של המחצית הראשונה כאשר האורחים נשארו בעשרה שחקנים לאחר אדום ישיר של דיובאיסו זפאיק בדקה ה-45+1, עמוק עוד יותר בתוספת הזמן היא גם פספסה הזדמנות לחזור ליתרון כאשר ריטסו דואן החמיץ פנדל לקבוצתו.
לאלקמאר לקח עד הדקה ה-76 בשביל לנצל את היתרון המספרי, פרדריק מידטסו היה אחראי על המהפך, עוד לפני חידוש המשחק השופט הנחית מכה נוספת על הסופגת כאשר הרחיק בצהוב שני את איידין רוסטיץ' ובדקה ה-90 אדם מאהר הוסיף את השלישי לרשות אלקמאר עם שער נאה מתוך הרחבה.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית