Hell In A Cell: שערי הגיהינום ליטרלי נפרצים

פתיחת התכנית:

שבועות של ציפייה, יריבויות שנבנו וקרבות להן חיכינו כל כך הרבה, האל אין א סאל נפתח בפרומו מאוד יפה, רובו עוסק במתאבקים שמשתתפים באירוע, שילוב מצוין של מתח ועוצמה, פתיחה מאוד יפה לאירוע, במיוחד שבמקום כלוב רגיל ומשעמם קיבלנו כלוב אדום, שינוי יפה ובולט.

קרב הקיק אוף – הניו דיי (c) נגד רוסב דיי:

קרב נחמד לפתיחת התכנית, לא ארוך במיוחד אבל ענייני.
איידן אינגליש ורוסב הוכיחו שהם טובים הן כיחידים והן כפרטנרים והביאו יותר ממאה אחוז מעצמם נגד הניו די, שהשיבו מלחמה כמו שהם תמיד יודעים, מבדרים מצד אחד וקשוחים מצד שני, הקרב הסתיים בניצחונם של ניו די שאני חושב שהיה לא במקום והיה צריך לתת לרוסב דיי את הפוש שמגיע להם ולהביא להם את התואר אלופי הזוגות של סמאקדאון לייב, מקווה שהארגון יעשה זאת מוקדם ככל האפשר.

ג'ף הארדי נגד רנדי אורטון:

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

הצד התוקפני של ג'ף הארדי, ששבועות סבל מהתקפותיו של אורטון עליו, יצא החוצה. הארדי לא חיכה יותר מידי והנחית מתקפה אדירה על רנדי אורטון בהתחלתו של הקרב, "נחש הצפע" לא נשאר חייב והנחית מהלומות קשות על הארדי. כיסאות, שולחנות ואפילו סולמות היו חלק בלתי נפרד מהקרב והורגשה אווירת האקסטרים אליה ציפינו, עבודה יפה מאוד של הארגון כבר בקרב הראשון.
אורטון הציג את הצד הסדיסטי שלו ללא רחמים על הארדי, חנק אותו בעזרת סולם, הלם בו בכיסא ואף הביא מברג (!) בכדי להגביר את הסבל של הארדי וסובב את ההרחבה באוזן של הארדי עד כדי כך שג'ף הארדי השתמש "במכה מתחת לחגורה" בכדי לצאת מכך, לא קראו לקרב הזה "מגרש המשחקים של השטן" לשווא.

אקסטרים ברמות! (האתר הרשמי של ה-WWE)

הציפייה לכך שהארדי יזכה בקרב הייתה גבוהה כל כך, הארדי עלה לראש הסולם כאשר אורטון נמצא על שולחן, התנדנד ליפול עליו אך אורטון זז והארדי התרסק לזירה.
השופט הנסער קרא מהר לעזרה, אורטון הצמיד את הארדי ושלוש שניות לאחר מכן, ידו של "נחש הצפע" הייתה על העליונה. קרב של 5 כוכבים ללא ספק וזה עוד על ההתחלה.

פרומו של איי ג'יי סטיילס: סטיילס עם מלא ביטחון לקראת הפגישה בזירה עם סמואה ג'ו ומדגיש שהוא נלחם על כבוד משפחתו ושהוא בטוח שידו תהיה על העליונה גם אחרי הקרב.

פרומו של שרלוט פלייר ושל בקי לינץ': פלאשבקים של החברות הטובה שנהרסה בידי לינץ' ויריבות שכל כך חיכינו לה וסוף סוף הגיע.

שרלוט פלייר (c) נגד בקי לינץ':

בקי לינץ' בתור היל? מושלם, דמותה חסרת הרחמים של בקי שלטה ברוב הקרב, השאירה את חותמה כעוצמתית ודבוקה במטרה לזכותה בתואר לו חיכתה, שרלוט לא נכנעה בקלות השיבה מלחמה על האירית הקשוחה.
פעם אחרי פעם, הצמדה אחרי הצמדה, שרלוט השתמשה אפילו בהכנעת הבוסטון קרב על בקי אך שני הבנות סירבו לוותר.
עם זעם בעיניה, שרלוט זינקה לעבר בקי עם ספיר, שנהפך באותה השנייה להצמדה של בקי שהביאה לה את הניצחון. פשוט מושלם, בניה מעולה של קרב שמשאיר טעם של עוד, אנחנו בטוחים שנראה עוד מהיריבות בין שתי הלוחמות.

 

פרומו של הניו דיי מאחורי הקלעים: חוגגים את הניצחון  שלהם על רוסב דיי ומשם אנו מבינים שהיריבים הבאים שלהם והטוענים לאליפות הזוגות הם הבר (סזארו ושיימוס).

דולף זיגלר ודרו מקינטייר (c) נגד השילד (דין אמברוז וסת רולינס):

זיגלר ומקינטייר הוכיחו פעם אחרי פעם שהם פרטנרים בעלי כימיה, הם לחמו בשילד בעוצמה רבה, מהלומות רבות בין הזוגות הובילו לקרב ארוך מאוד בין הצוותים, במצב אחד אפילו דולף זיגלר נשען על החבלים ובניסיון לקום, קיבל מסט רולינס סופרפלקס שהיה אמור להוביל לניצחונם של השילד כאשר באותה הנשימה דין נטרל את מקינטייר.
בעודו מנסה להנחית את הסופלקס השני לזיגלר, מקינטייר נכנס וכשדולף עוד באוויר (!) מנחית רגל ענקית לפניו של רולינס ולניצחונם (אפשר לומר בפוקס) של זיגלר ומקינטייר, קרב אדיר אבל באותה הצורה גם ארוך.

פרומו של סמואה ג'ו ושל איי ג'יי סטיילס: פלאשבקים של היריבות בינהם בשבועות האחרונים, דומה לזה שראינו בסמאקדאון לייב של שבוע שעבר אך עדיין בניה יפה שמוסיפה הרבה:

איי ג'יי סטיילס (c) נגד סמואה ג'ו:

סטיילס, שחש שכבוד משפחתו נטול על הכף, כבר בתחילת הקרב נכנס בפול כוח על ג'ו, לקח את הקרב מחוץ לזירה והכה בג'ו ללא רחמים.
סטיילס התמקד ברגלו של ג'ו, השתמש במהלכים אקרובטים הכוללים סלטה אחורית ודי די טי בזירה, קפיצות מעבר לחוטים ועוד. סטיילס לא הרפה מרגלו של ג'ו, שסחב את "הפציעה" ברגל לזמן מסוים בקרב אך התפרץ לעבר סטיילס והנחית מהלומות לעבר האלוף, כולל מהלכי אקרובטיקה משלו, שלא חשבנו שנראה ממתאבק במשקלו של ג'ו (קפיצה לעבר סטיילס ואפילו בעיטת מספרת לפניו), ג'ו מוכיח פעם אחרי פעם כמה הוא לוחם הוא באמת.
בשלב מסוים, סטיילס הרים את ג'ו על כתפיו, מראה את כוחו הרב, הטיח אותו ברצפה אך גם זה לא היה מספיק כדי להכניע את "הסמואני" החזק.
בסוף הקרב, ג'ו ננעל על סטיילס בחניקה אחורית, סטיילס ניסה להגיע לחוטים מספר פעמים ללא הצלחה ובשנייה שג'ו הפיל את סטיילס לרצפה בניסיון להינעל עם החניקה, סטיילס השתמש בגופו להצמיד את כתפיו של ג'ו, זווית המצלמה הראתה כי ללא ידיעת השופט, סטיילס נכנע אך זה היה מאוחר מידי, הספירה ל3 הייתה קצרה והאלוף שמר את החגורה לצידו.
ג'ו לא קיבל את סוף הקרב וחטף את החגורה מידיו של סטיילס, שלא חיכה והנחית בעיטת לפניו של ג'ו.
קרב מצוין בין 2 המתאבקים שהוכיח שפעם אחרי פעם, הכימיה שלהם בזירה רק משתבחת עם השנים והיריבות בין שניהם רק התחילה, עבודה מצוינת.

פרומו של האיט קאפל (מיז ומאריס) ושל דניאל בריאן וברי בלה: מתעסק בשבועות האחרונים וביריבותם של שני הזוגות, פרומו נחמד וטו לא.

האיט קאפל (מיז ומאריס) נגד דניאל בריאן וברי בלה:

שבועות של מלחמה מילולית, פגיעה אחד בשני, פרומו אחרי פרומו והתוצאה? קרב ארוך עם תוצאה גרועה.
לאורך כל הקרב, ידם של בלה וברייאן היה על העליונה, כימיה מעולה בין הזוג, מתקפה לא פוסקת על המיז ומאריס, שברוב הקרב היו הפחדנים ואלה שהשתמשו בהסחת דעת בכדי לקבל יתרון. הקהל שאג "כן" ונראה היה שברי בלה עומדת להצמיד את מאריס ולחגוג ניצחון ביחד על בעלה אך בשנייה אחת
הסחת דעת קטנה של המיז והצמדה שהתהפכה נגד ברי בלה ומאריס ומיז חגגו ניצחון. קרב מלהיב ביותר עם תוצאה ממש גרועה, לדעתי הקרב הכי מאכזב של הערב.
פרומו של אלכסה בליס נגד רונדה ראוזי: לא מלהיב במיוחד, קצר ופשוט מביא קטעים קצרים מהכמעט יריבות שהתפתחה בין השתיים.

רונדה ראוזי (c) נגד אלכסה בליס:

סוף סוף קרב שמתייחס לרונדה ולאלכסה כמו שצריך, במקום עוד סקוואש על אלכסה, רונדה לחמה חזק אומנם לאורך הקרב אך אלכסה השיבה מלחמה לא פחות, עד כדי כך שברמה מסוימת היתרון היה על בליס.
"האלה של WWE״ השיבה מלחמה וחבטה בראוזי ללא רחמים, חושפת צד שלה שלא ראינו הרבה זמן, רונדה השיבה מלחמה, הכוח הרב של אלופת העבר של הUFC נתנה מאה אחוז מעצמה בקרב, שבסופו נעלה על אלכסה בליס בריח יד שהוביל להכנעתה של בליס והאלופה שמרה על התואר פעם נוספת, קרב יפה מאוד.

סמואה ג'ו ופייג' מאחורי הקלעים: ג'ו מטיח בזעם אל פייג', הג'נרל מנג'ר של סמאקדאון, שהוא רוצה קרב שיכריע את התוצאה בינו לבין סטיילס, ללא חוקים וללא פסילות ופייג' אף מסכימה עם ג'ו ואומרת שהדבר יצא לפועל בעוד 3 שבועות, מצפים לזה בקוצר רוח.

פרומו של רומן ריינס ושל בראן סטרומן: הפרומו הטוב ביותר של הערב, העביר את המסר יפה מאוד והציפייה לקרב גברה אפילו בדקות שלפני.

רומן ריינס (c) נגד בראן סטרומן:

בראן סטרומן הדומיננטי הוכיח שוב למה הוא "המפלצת מעל האדם" וסלט ברוב הקרב, תוך כדי מהלומות אדירות בעזרת ידיו, מדרגות שמוטחות לעבר ריינס וכיסאות שהיו חלק בלתי נפרד מהקרב הזה, בראן סטרומן שלח את ריינס לגיהינום.
ריינס לא נשאר חייב והיתרון היה איתו לאורך הקרב אך בכל פעם סטרומן התעלה שוב וחזר להיות עם ידו על העליונה.
במהלך הקרב, הארגון העצים מאוד את רומן ריינס כ "הכלב הגדול" ומהלכיו של סטרומן, ואפילו הפאוור סלאם שלו מספר פעמים לא היו מספיק בשביל להכניע את ריינס, העצמת יתר מישהו..?
לקראת סוף הקרב, דולף זיגלר, דרו מקינטייר ושאר השילד (סת רולינס ודין אמברוז) נלחמו אחד בשני ו"הפריעו" לקרב עצמו, המצלמה התבייתה עליהם לאורך דקות ארוכות, מהלך מאוד גרוע לנוכח הקרב שהיה בתכנון (האליפות האוניברסלית) ונראה היה לרגע ששכחנו שיש כאן קרב על אליפות.
הפתעת הערב והמהלך שהציל את הקרב הזה משעמום טוטאלי, הייתה כאשר ברוק לסנר נכנס לבניין, פרץ את דלתות הכלוב והשמיד לגמרי את שני המתאבקים, עד כדי כך שהוא השתמש בשבר מהשולחן שהיה שם ככלי נשק נגד סטרומן וריינס.
למרות שהקרב הסתיים "ללא תוצאה", לסנר הפתיע לטובה וסיים את האירוע כשמו כן הוא – כגיהינום בתוך הכלוב.

גהנום ששמו ברוק לזנר (האתר הרשמי של ה-WWE)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית