משחק פשוט נהדר בין קבוצות התחתית, פרייבורג ושטוטגרט, נגמר בתיקו 3:3

המשחק שסגר לנו את המחזור השלישי בליגה הגרמנית הפגיש שתי קבוצות מתחתית הטבלה כשבמאזנם, ערב המשחק, היה 0 נקודות. פרייבורג אירחה את שטוטגרט שעוד טרם כבשה העונה, ויותר מתשמח להשיג שער, שגם יביא לה נקודות ראשונות העונה. מנגד, פרייבורג כן הצליחה לכבוש העונה שער וגם הוליכה בזכותו במחזור הקודם מול הופנהיים, אך זה לא הספיק לקבוצה בשביל נקודות לאחר שזאת ספגה שלושה שערים במחצית השנייה.

מהלך המשחק

השעון לא הראה דקה וכבר פרייבורג כבשה את הראשון שלה במשחק! מתפרצת לתפארת הסתיימה כאשר הגבהה מדוייקת של פראנץ' מצאה נהדר את ראשו של גונדרוף, שעם נגיחה חזקה למסגרת הצליח להכניע את צילר, שהגיע לכדור אך לא הצליח להדוף אותו החוצה.

פרייבורג עולה ליתרון לאחר פחות מדקה של כדורגל. קרדיט:Bundesliga.

בדקה השישית איש השעה של המארחת, גונדורף, רץ לכדור שהוגבה לרחבה ומזווית קשה בעט בחצי וולה, כדור שלא צבר עוצמה והלך היישר למרכז השער, צילר לא התקשה לקלוט את הכדור.

אחרי שהמשחק נרגע כשפרייבורג "נדבקה" ביכולת של יריבתה, לא קיבלנו מצבים רציניים במשך כחצי שעה, עד לטעות הקשה של אלוף העולם הטרי, בנג'מין פבאר, שפישל בהחזרת הכדור לשוער והשאיר את פטרסן לבד מול צילר, שיצא לקראתו, החלוץ ניסה לנצל את המתנה שקיבל והלך על הקפצה מעל השוער, אך הכדור לא הלך מספיק גבוה וצילר לקח את הכדור והציל את פבאר ושטוטגרט ממבוכה גדולה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

דקה לסיום המחצית כדור קרן של שטוטגרט לא הורחק בהצלחה והגיע עד לאינסואה שחיכה מחוץ לרחבה ובנגיעה הפגיז את הכדור לרשת עם שער אדיר, שער בכורה לשטוטגרט העונה בליגה, 1:1 רגע לפני הירידה להפסקה!

למרות שלא הופיעה למחצית הראשונה, שטוטגרט ירדה למחצית בשוויון. קרדיט: Bundesliga.

פרייבורג עוד ניסתה להחזיר לעצמה את היתרון אך למרות שתי הגבהות קרן לא הצליחה לאיים על השער, הקבוצות ירדו למחצית במצב של שוויון.

עם החזרה מחדרי ההלבשה שטוטגרט ביצעה חילוף ראשון במשחק כאשר קאסטרו פינה את מקומו לטובת אקולו.

האורחים התלהבו מהרעיון של לכבוש עם הפתיחה של המחצית אז הם ניסו זאת בשנית, לאחר שבעיטה מזווית קשה מהאגף נהדפה, הכדור הלך לעברו של האברר, שהפגיז מרחוק אבל הכדור עלה מעל השער.

דקה חלפה ושטוטגרט הראתה להם שגם הם יודעים לכבוש שער מהיר! כדור שהוגבה לרחבה הגיע למריו גומז לאחר שננגח עלי חבר לקבוצה, החלוץ הותיק נותר פנוי אך הבעיטה הראשונה שלו נבלמה אצל שוולו, את הריבאונד השוער כבר לא יכול היה לקחת וגומז קבע מהפך כבר בדקה ה-48.

שתי דקות חלפו ולפני ששטוטגרט הספיקה לחגוג את היתרון הראשון העונה, גונדורף קבע שוויון מטורף כאשר בעט כדור חופשי לפינה הרחוקה, הפינה של השוער, אך הכדור היה מדויק להפליא ולצילר שנשאר נטוע במקומו, לא היה הרבה סיכוי לקחת את הכדור, 2:2 עם פתיחה מטורפת למחצית השנייה.

איש המשחק של פרייבורג משלים צמד ומחזיר את קבוצתו למשחק. קרדיט:Bundesliga.

איפה הם היו כל המחצית הראשונה!? הגבהה מושלמת של אינסואה אפשרה למריו גומז להשתחל ולנגוח לרשת בדקה ה-56, 3:2 מטורף לשטוטגרט!

מריו גומז השלים צמד והחזיר את היתרון לקבוצתו. קרדיט: הטוויטר הרשמי של שטוטגרט.

בדקה ה-62 זה כבר כמעט הפך לרביעי של האורחים, אך זינוק מושלם של שוולו הדף לקרן בעיטה לא פחות מושלמת של סנטיאגו אסקסיבר, אשר הניף את הרגל בוולה לפינה הרחוקה.

אחרי שניפק משחק סולידי ביותר, נידרלכנר פינה את מקומו בחוד של פרייבורג לטובת ג'יאן לוקה וואדלשמיט בדקה ה-68.

החלוץ הצעיר נכנס במטרה לרענן את החלק הקדמי. קרדיט: הטוויטר הרשמי של פרייבורג.

לאחר שקודמו לא הבריק במשחק, ג'יאן לוקה, שרק נכנס, קיבל כדור ברחבה, השתלט עליו עם רגל שמאל ובעט מיד עם אותה רגל, הכדור הודבק למשקוף וקפץ החוצה.

בדקה ה-77 הולגר באדשטובר נכנס על חשבונו של גנטנר.

ובדקה ה-81 החילוף של ג'יאן לוקה הוכיח את עצמו רשמית! החלוץ הצעיר קיבל את הכדור ברחבה, ובזמן שהוא מוקף בשחקני הגנת שטוטגרט הוא הניף את הרגל, הכדור פגע קלות בשחקן הגנה ונכנס לרשת, 3:3.

לזה פרייבורג לא איחלה, סטלצר קיבל כרטיס צהוב שני תוך עשר דקות והשאיר את קבוצתו בעשרה שחקנים החל מהדקה ה-83.

בדקה ה-86 קורקוט, מאמנה של שטוטגרט, חש שיש סיכוי להשיג את מלוא שלושת הנקודות והוציא את המגן שלו, בק והכניס שחקן קידמי יותר, את אנסטסיוס דוניס.

בדקה ה-88 חילוף שני אצל המארחים במשחק התבצע כאשר הקפטן של פרייבורג, פראנץ', פינה את מקומו, מי שנכנס במקומו היה לוקאס קובלר, שנכנס למשבצת של סטלצר המורחק.

השופט הוסיף ארבע דקות תוספת זמן ובמחצית הזמן, כובש צמד השערים, גונדורף, פינה את מקומו על המגרש לטובת רובין קוץ'.

זה היה אקורד הסיום של המשחק כשכלום לא קרה ביתר הזמן, חלוקת נקודות ושתי הקבוצות מעלות את מאזנם לנקודה אחת ומשאירות את שאלקה ולברקרוזן עם מאזן מאופס לבדן, 3:3 בסיום המשחק המשוגע הזה.

הרכבים

פרייבורג: אלכסנדר שוולו, כריסטיאן גונטר, דומיניק היינץ, מנואל גולד, פסקל סטנצל, ניקולאס הופלר, ג'רום גונדורף, מייק פראנץ' (לוקאס קובלר,88'), יאניק האברר, פלוריאן נידרלכנר (ג'יאן לוקה וואדלשמיט,68') ונילס פטרסון.

שטוטגרט: רון-רוברט צילר, אנדראס בק (אנסטסיוס דוניס,86'), טימו באומגרטל, בנג'מין פבאר, אמיליאנו אינסואה, כריסטיאן גנטנר (הולגר באדשטובר,77'), גונזאלו קאסטרו (שדראק אקולו,46'), סנטיאגו אסקסיבר, דניס אאוגו, מריו גומז וניקולאס איבן גונזאלס.

 

המשחק המוקדם בין ורדר ברמן לבין נירנברג נגמר בתיקו 1:1.

כבש לברמן: מקסימיליאן אגסטין, 26'.

כבש לנירנברג: וורה, 92'.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort