אחת מוכנה ואחת לא: ליברפול ניצחה בקלות את טונטהאם, 2:1 בסיום

מה יכלנו לבקש יותר אחרי פגרת הנבחרות מאשר משחק בוומבלי בו תאחר טוטנהאם את ליברפול למשחק הפותח של המחזור?

החבורה של קלופ נראים בלתי ניתנים לעצירה והם מושלמים לאחר ארבעה המשחקים הראשונים ומדורגים במקום הראשון בליגה, בעוד טוטנהאם איבדה במחזור הקודם לראשונה נקודות העונה כאשר הפסידה לווטפורד, שהיא בעצמה נותרה מושלמת ומתחת לליברפול וסיטי רק בעקבות הפרשי שערים.

בצד של טוטנהאם יחסרו השוער, הוגו לוריס, דלה עלי, מוסא סיסוקו ויונג מי סון, שחזר לאימוני הקבוצה לאחר שזכה עם דרום קוריאה באליפות אסיה וקיבל את הפטור הצבאי המיוחל, אך יפתח על הספסל. האם למרות החיסורים הספרס יצליחו לנצח את ליברפול בביתה כמו בעונה שעברה, אז זה נגמר בתוצאה של 4:1 מוחץ. כל זה כשבעוד שלושה ימים היא תצא למשחק חוץ בסן סירו של אינטר במחזור הפתיחה של ליגת האלופות.

בצד של ליברפול לא עושים הנחות לשחקני ההרכב לקראת המשחק בליגת האלופות ביום שלישי מול פ.ס.ז' וקלופ העלה את כל ההרכב הראשון, למעט לוברן הפצוע.

מהלך המשחק

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

המשחק רק נפתח וכבר הכדור מצא את מקומו ברשת של טוטנהאם לאחר פחות מדקה, אבל למזלם, השופט פסל את השער לאחר שכובש השער, מאנה, קיבל את הכדור בעמדת נבדל.

בדקה החמישית של המשחק טרנר לקח את האחריות על כודר חופשי ובעט חזק, אך היישר למרכז המגרש ומישל וורם לא התקשה לתפוס את הכדור.

ליברפול המשיכה לשלוט במשחק אך לא ייצרה מצבים ובדקה ה-21 סלאח הבחין בטעות של דאייר שהחזיר אחורה חלש, המצרי פתח מבערים והשיג את הכדור לפני שחקני ההגנה, עבר בין שני השחקנים ונכנס לרחבה, אך הבעיטה שלו הלכה לאמצע ומישל וורם הצליח להדוף את ההזמדנות הנהדרת הזאת.

בדקה ה-28 טוטנהאם קיבלה הזדמנות נהדרת לאחר הכשלה של מאנה על אריקסן כ-18 מטר מהשער, אריקסן היה כמובן מי שגם לקח את הבעיטה, בעט לפינה הרחוקה, שם עמד אליסון, שירד טוב ותפס את הכדור.

עשר דקות לסיום המחצית מאנה ניסה לייצר מצב בפעולה אישית, כאשר נכנס לרחבה והצליח בקושי לייצר בעיטה בזמן שנלחץ על ידי שחקני ההגנה, הכדור שלו לא צבר כוח והתגלגל לידייו של וורם.

בדקה ה-39 וורם יצא והדף רע כדור קרן, הכדור החוזר הגיע בסופו של דבר אל ג'ורג'יניו, שנגח בעוצמה מעל שחקני ההגנה וגם מעל וורם, שהצליח להדוף באיחור את הכדור, לאחר שזה עבר את קו השער, השופט אישר את השער לאחר שקיבל איתות של מערכת קו השער, 1:0 מוצדק לליברפול.

הרגע בו הכדור עבר את קו השער. קרדיט:Premier League.

שלוש דקות מאוחר יותר ושוב זה היה גו'רגיניו שקיבל את הכדור ברחבה, הפעם עם הרגל, והבעיטה שלו לא הייתה מדויקת והלכה החוצה.

בדקה ה-47 של המחצית השנייה הגבהה של רוברטסון כמעט ומצאה את הרשת אך למזלו של וורם היא נעצרה במשקוף השער.

שתי דקות חלפו והפעם המצב היה כבר מתוכנן, סלאח חטף כדור לאחר טעות של דמבלה, התקדם ומצא ברחבה את מאנה, שהסתובב ובעט טוב, אבל וורם הדף.

הקצב המהיר נמשך ולוקאס מורה לקח את הגנת ליברפול לטיול והצליח לגבור עליה, שחרר בעיטה ממצב טוב בקצה הרחבה אך פספס בסנטימטרים בודדים ופגש את קורת השער והכדור ניתז החוצה.

בדקה ה-54 מאנה העביר רוחב לעברו של פירמינו, וורם וטריפייר גלשו לכדור והמגן האנגלי מנע מהשוער לתפוס את הכדור והעיף אותו היישר לקורה, הכדור התגלגל לאורך קו השער בדרך לחלוץ הברזליאי, וורם קיבל עוד הזדמנות לתפוס את הכדור אבל הכדור עבר לו בין הידיים ופירמינו מקרוב גלגל את הכדור לרשת, 2:0 לליברפול.

טעות קשה נוספת בהגנת טוטנהאם סידרה את השני. קרדיט:Premier League.

כעבור שעה של כדורגל מוסא דמבלה פינה את מקומו לטובת אריק לאמלה.

בדקה ה-63 שלישיית מאנה, קייטה וסלאח יצאה למתפרצת של 3 על 3, מאנה הוליך את ההתקפה כאשר מצד ימין חיכה סלאח ובצד השמאלי קייטה, הוא התקדם והתקדם עד שלבסוף בחר בקייטה, שבעט חזק ונבלם לקרן.

כעבור שלוש דקות טוטנהאם בהתקפה משלה, אריקסן בעט חזק לשער וקיין ניסה להמשיך, אך התקשה להגיע ולשלח את העקב, הכדור לא פגש טוב את הרגל ויצא החוצה.

בדקה ה-73 הקהל בוומבלי התעורר כשקיבל בחזרה את אחד מכוכביו, יונג מי סון, שנכנס לבכורה העונה כאשר החליף את הארי ווינקס.

בצד של ליברפול רוברטו פירמינו שספג חבלה בעינו ביקש להתחלף וג'ורדן הנדרסון שכבר עמד להכנס למשחק, נכנס במקומו של הברזליאי.

עשר דקות לסיום סלאח בא מהאגף הימני, נכנס פנימה ושחרר בעיטה חזקה, אך וורם זינק טוב לכדור שהלך למרכז השער והדף אותו טוב הפעם.

בדקה ה-82 דניאל סטארידג' נכנס במקומו של קייטה. ודאייר פינה את מקומו לטובת ויקטור וואניימה.

בדקה ה-85 לאמלה עם הזדמנות טובה, כשקיבל את הכדור והתקדם לרחבה, בעט שטוח וחד, אך לרע מזלו לא למסגרת השער.

בדקה ה-90 טרנר אלכסנדר ארנלוד הוחלף ומי שנכנס לשחק במקומו היה ג'ואל מאטיפ.

בדקה ה-93 טוטנהאם השיגה שער מצמק כאשר אריק לאמלה קיבל בזווית קשה לאחר כדור קרן, השתלט על החזה ושיגר את הכדור חד לפינה הרחוקה, אליסון לא הצליח לעצור, 2:1 כשיש עוד שתי דקות לשחק.

זה לא הספיק, השופט שרק לסיום וליברפול נשארה מושלמת בראש טבלת הליגה.

הרכבים

טוטנהאם: מישל וורם, דני רוז, יאן ורטונגן, טובי אלדרווירלד, קירן טריפייר, אריק דאייר (ויקטור וואניימה,82'), מוסא דמבלה (אריק לאמלה,60'), הארי ווינקס (יונג מי סון,73'), כריסטיאן אריקסן, לוקאס מורה והארי קיין.

ליברפול: אליסון בקר, טרנט אלכסנדר-ארנולד (ג'ואל מאטיפ,90'), ג'ו גומז, וירג'יל ואן דייק, אנדרו רוברטסון, ג'יימס מילנר, נאבי קייטה (דניאל סטארידג',82'), ג'ורג'יניו ווינאלדום, מוחמד סלאח, רוברטו בובי פירמינו (ג'ורדן הנדרסון,74') וסאדיו מאנה.

יתר תוצאות משחקי הפרמיירליג:

בורנמות'-לסטר 2:4 לבורנמות': פרייזר (19' ו-37'), קינג (41' בפנדל) וסמית' (81'), ללסטר: מדיסון (88' בפנדל) ואולברייטון (89'). ווס מורגאן הורחק אצל לסטר בצהוב שני בדקה ה-69'.

צ'לסי-קרדיף 1:4 לצ'לסי: הזאר (37', 44' ו-80' בפנדל) ו-וויליאן (83'), לקארדיף: באמבה (16')

האדרספילד-קריסטל פאלאס 1:0 זאהא (38')

מנצ'סטר סיטי-פולהאם 0:3 זאנה (2'), סילבה (21') וסטרלינג (47')

ניוקאסל-ארסנל 2:1 לניוקאסל: קלארק (90+1'), לארסנל: שאקה (49') ואוזיל (58')

ווטפורד-מנצ'סטר יונייטד 2:1 לווטפורד: גריי (65'), ליונייטד: לוקאקו (35') וסמולינג (36'). נמניה מאטיץ' הורחק אצל יונייטד בצהוב שני בדקה ה-89'.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort