רוסיה: דרבי בין לוקומוטיב ודינמו סיפק הכל

הערב לאחר פגרת הנבחרות מאוד מוצלחת לנבחרת רוסיה, חוזרת גם הפרמייר ליג הרוסית במשחק מסקרן וחם – דרבי של מוסקבה, בו לוקומוטיב אירחה בביתה את דינמו מוסקבה. לוקומוטיב היא אלופה הנוכחית, אך פתחה את העונה לא מרשים בכלל – "לוקו" נמצא רק במקום השמיני עם 8 נקודות בשישה משחקים והפער בינה לבין זניט המובילה הוא לא פחות מ8 נקודות. וגם לוקומוטיב העונה תשחק בבתים של ליגת האלופות וזה יהיה לא פשוט בכלל לצמצם את הפער שכזה. אך העונה לסיומין יש הרבה יותר עומק בסגל, בקיץ הגיע החלוץ הרוסי הפורע ביותר בשנים האחרונות פיודור סמולוב, שפתח את העונה כמו כל הלוקומוטיב ברגל שמאל, הגיע ז'גוז' קריחוביאק, הקשר ששיחק בסביליה ופריס סן ז'רמין וגם שחקן של נבחרת גרמניה בנדיקט הובדס וזה חיזוק משמעותי לסגל שזכה בעונה הקודמת בליגה. דינמו מוסקבה מצד שני מגיע לפתע למפגש הזה במצב יותר טוב מלוקומוטיב – היא מעליה בטבלה עם 9 נקודות ובמקום השביעי, למרות שבמשחק האחרון הפסידה לעולה החדשה יניסיי, אך פתיחת עונה מעולה של דינמו שפתחה עונה הקודמת נוראי והיתה מועמדת הראשית לרדת ליגה, אך הגעה של המאמן חוחלוב שינתה את המצב ודינמו סיימה את העונה במקום השמיני המפתיע וללא ספק היא מסוגלת לעשות עוד כמה הפתעות אפילו היום. מבחינת ההרכבים סיומין היום פתח ללא פרפאן או סמולוב בהרכב וגם נתן הזדמנות לאדר הפורטוגלי להוכיח שהוא גם ראוי למקום בהרכב. לוקומוטיב רק תחסר ריבוס הפצוע וקולומייצב. דינמו פתחה בהרכב החזק שלה רק ללא קוזלוב וטרחוב הפצועים.

הרכבים:

לוקומוטיב: גיליירמה, איגנטייב, צ'ורלוקה, קבירקבליה, לסיוב, דניסוב, קריחוביאק, אנטון מיראנצ'וק(סמולוב דק' 46), אלכסיי מיראנצ'וק(ברינוב דק' 71), פרננדס, אדר(פרפאן דק' 46)

דינמו מוסקבה: שונין, הולמן, ריקוב, שוניץ'(טמניקוב דק' 90), ראוש, טטה, ז'ואזיניו, צ'רניך(סוסנין דק' 58), פאנצ'נקו(מארקוב דק' 75), קארדוזו, לוטסנקו

משחק נפתח בשער מפתיע של דינמו! הגבהה מצד ימין שמאל של ראוש למרכז הרחבה הסתיימה בנגיחה של קרדוזו שערך הופעת בחורה בהרכב הפותח והספיק לו 5 דקות מתחילת המשחק בשביל לנגוח את הכדור לקורה המשאלית וממנה הכדור נכנס לרשת, פתיחה סוערת של המשחק.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
קרדוזו עורך הופעת בחורה חלומית ותוך 5 דקות כובש את השער הראשון במשחק (קרדיט:twitter)

"לוקו" התעוררה והתחילה לתקוף ובדקה ה-15 בעיטה של אלכסיי מיראנצ'וק נבלמה על ידי שחקן הגנה של לוקו והכדור הגיע לקריחוביאק שהיה במרחק של 10 מטר מהשער, אך הבעיטה של הפולני חסם ברגע האחרון הולמן ועדף את הכדור עם הרגל שלו לקרן. בדקה ה-23 לסיוב הגביה את הכדור מצד שמאל לרחבה, אנטון מיראנצ'וק נגח את הכדור, אך הכדור עבר מחוץ למסגרת. דינמו הגיבה בבעיטה של ריקוב ממרחק עצום, הכדור עבר רחוק מאוד מהמסגרת. ובדקה ה-32 לוקומוטיב הצליחה להשוות! הכדור לאחר הגבהה מבעיטה חופשית של פרננדס הגיע לצ'ורלוקה, הכדור פגע בשחקן של דינמו והגיע לקריחוביאק שנגח את הכדור למסגרת, שונין עדף, אך לכדור החוזר הגיע לאנטון מיראנצ'וק שמכמה מטרים דחק את הכדור לרשת 1:1 חשוב ו"לוקו" חזרה למחשק.

אנטון מיראנצ'וק החזיר את לוקומוטיב למשחק עם השער השיוויון (קרדיט:twitter)

בדקה ה-39 לוקומוטיב היתה קרובה לכבוש את השני, אך לאחר רוחב של אלכסיי מיראנצ'וק בעיטה של קריחוביאק מהאוויר הגיע לידיים של שונין

עד שריקת המחצית קבוצות לא הצליחו להגיע למצבים והמחצית הסתיימה בתיקו 1:1.

במחצית השנייה סיומין החליט לעשות חילוף כפול והעלה שני שחקנים שכולם ציפו לראות בהרכב הפותח – פרפאן עלה בקישור במקום אנטון מיראנצ'וק ובחוד במקום אדר עלה סמולוב. בדקה ה-50 לאחר מסירת רוחב קריחוביאק נגח מסוכן למסגרת, אך הכדור עף לאט ושונין טפס את הכדור בלי בעיה. בדקה ה-59 פרננדס בעט מסוכן מהזווית החדה פורטוגלי שלח את הכדור מסובב לפינה הרחוקה, אך הכדור עבר מעל המסגרת. בדקה ה-58 סוסנין נגח מעולה לאחר רוחב שמצד ימין, אך גיליירמה הציל את "לוקו" ועדף את הכדור לרקן. הקרן ההיא הסתיימה במספרת של הולמן שהפכה לרוחב מעולה, אך בלם שוניץ' מכמה מטרים בודדים שלח את הכדור מעל המסגרת. ובדקה ה-66 קריחוביאק קיבל צהוב שני ואדום! הקשר הפולני איבד כדור, ובניסיון להשיג אותו נתן מכה מסוכנת ברגל של ז'ואזיניו וקיבל על זה צהוב שני מוצדק ואדום.

לוקומוטיב לא הסתגרה לגמרי ובדקה ה-73 ברינוב בעט מחוץ לרחבה, אך שלח את הכדור מעל המסגרת. דינמו הגיבה לבעיטה דומה ולא מדוייקת של הולמן בדקה ה-77. בדקה ה-82 הזדמנות ענקית היה למארקוב המחליף לכבוש את השער הניצחון, אך לאחר עוד הגבהה מהממת של שחקן הנבחרת ראוש, הנגיחה של החלוץ למרכז גיליירמה הצליח לעדוף ולהעביר לקרן. בדקה ה-88 פרננדס היה קרוב להפתיע את דינמו ולכבוש, אך לאחר שפורטוגלי קיבל כדור רוחב ועיבד אותו עם החזה ובעט, הכדור עבר מחוץ למסגרת. דינמו ניסתה לנצל את היתרון המספרי, אך לוקומוטיב שמרה על השער והצליחה להשיג נקודה כמו כן גם דינמו שיכולה להיות מאוד מרוצה מהופעה שלה.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort