זה לא זמן לסיאסטה: לקראת המחזור הרביעי בלה ליגה

הלה ליגה תחזור אלינו בסוף השבוע לאחר פגרת הנבחרות. הליגה הספרדית יצאה להפסקה כאשר ברצלונה וריאל מדריד מושלמת עם שלוש ניצחונות בשלושה משחקים. לעומתה הטוענת הנוספת לכתר, אתלטיקו מדריד, השיגה רק 4 נקודות מתוך תשע אפשריות ונמצאת כרגע רק במקום העשירי. המחזור הרביעי הוא אחד המחזורים המרתקים בלוח הזמנים של הלה ליגה ואין ספק שצפוי לנו סופ"ש שמח.

אתלטיקו מדריד – אייבר: (יום שבת 14:00)

אתלטיקו מגיעה לאחר פתיחת עונה פושרת, הקולצ'ונרוס פתחו את העונה רק עם ארבע נקודות בשלושת המשחקים הראשונים ואף הפסידו במחזור האחרון לסלטה ויגו. אתלטיקו מגיעים להתמודדות כפייבוריטית ברורה אך כרגע הם לא מבריקים ומתקשים להגיע למצבים בחלק הקדמי. בנוסף, הקולצ'ונרוס עברו כבר שני מחזורים סופר קשים בדמותם של ולנסיה וסלטה ויגו בחוץ ואולי עכשיו כשהם חוזרים לוונדה מטרופוליטנו יוכלו לחזור למסלול הניצחונות. כמו כן, סימאונה יודע שאם לא יתחיל להביא ניצחונות ברצלונה וריאל מדריד יברחו בצמרת ויהיה קשה מאוד להדביק אותם. מנגד, תעמוד אייבר הצנועה שפתחה את העונה בצורה נוראית עם שני הפסדים בשני המשחקים הראשונים אך התאוששה במחזור האחרון עם ניצחון מרשים על ריאל סוסיאדד. אייבר תרצה להמשיך את המומנטום ולנסות להפתיע את דייגו סימאונה וחניכיו.

כדאי לשים לב אל:

אנטואן גריזמן, החלוץ הצרפתי של אתלטיקו שהעריך את חוזהו בקיץ הספיק כבר לתרום שער ובישול בשלושת המשחקים הראשונים של הקבוצה בליגה. החלוץ גם הספיק לככב במשחקה של צרפת בגביע האומות וינסה להמשיך עם היכולת הטובה ולהוביל את אתלטיקו לניצחון.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

ניחוש מושכל:

הציפיות מאתלטיקו בקיץ היו עצומות, אך לאחר פתיחת העונה הבינונית הם מגיעים למחזור הרביעי כשהם חייבים שלוש נקודות ונראה שהפעם הם יהיו גדולים על אייבר. 2:0 לקולצ'ונרוס.

יצטרך להוביל את אתלטיקו (הטוויטר הרשמי של אתלטיקו מדריד)

ריאל סוסיאדד – ברצלונה: (יום שבת 17:15)

ברצלונה תצא ביום שבת למשחק חוץ קשה באיצטדיון האנואטה. בארסה הסירה בעונה שעברה את קללת האנואטה כאשר ניצחה לראשונה מזה עשר שנים את ריאל סוסיאדד באצטדיון המקוללה מבחינתה. הקטלונים פתחו את העונה בצורה חלומית עם שלוש ניצחונות בשלושה משחקים ובמחזור האחרון הביסו 8:2 את העולה החדשה ווסקה. בנוסף, מסי פתח גם הוא את העונה בסערה ואליו הצטרפו קוטיניו ודמבלה שנכנסו היטב לעונה. כמו כן, סוארס שהיה נראה כבד שני המשחקים הראשונים כיכב במשחק נגד ווסקה ובמשחק נבחרתו בסוף השבוע האחרון ולכן נראה שכרגע אין הרבה קבוצות שיוכלו לעצור את החוד האימתני של אלופת ספרד. לעומתה, ריאל סוסיאדד מגיעה למחזור הרביעי לאחר הפסד לאייבר ופתיחת עונה די בינונית כאשר זכתה רק בארבע נקודות מתוך תשע אפשריות. ההגנה של סוסיאדד נראית כרגע כנקודת התורפה של הקבוצה שספגה בשלושת המשחקים הראשונים חמישה שערים, אם ההגנה של אסייר גרטיאנו וחניכיו לא תתעלה על עצמה בשבת צפוי להם ערב ארוך באנואטה.

כדי לשים לב אל:

ליאונל מסי, הארגנטינאי פתח את העונה בצורה מדהימה וכבר בשלושה משחקים הספיק לכבוש ארבעה שערים ולבשל עוד שניים. הפרעוש נח בסוף השבוע האחרון וירצה להמשיך בכושר הנהדר שלו מלפני פגרת הנבחרות.

ניחוש מושכל:

ברצלונה פתחה את העונה בצורה דורסנית ואם תמשיך בקצב הזה נראה כי לסוסיאדד אין סיכוי להפתיע את האלופה. מצד שני, ברצלונה מתקשה במשחקי החוץ כמעט בכל שנה והאנואטה המקולל יכול תמיד להפתיע. 2:1 ברצלונה.

הפרעוש, ימשיך ביכולת הטובה? (הטוויטר הרשמי של ברצלונה)

אתלטיק בילבאו – ריאל מדריד: (יום שבת 21:45)

המשחק המרכזי של המחזור יפגיש את אתלטיק בילבאו ואלופת אירופה, ריאל מדריד. בילבאו מגיעה להתמודדות לאחר פתיחת עונה מרשימה ומהמקום השביעי לאחר ששיחקה שני משחקים בלבד (משחקה בשבוע שעבר נגד ראיו וייקנו נדחה) והשיגה ארבע נקודות. הבאסקים עשו המון צרות לאלופת אירופה בשנים האחרונות ויקוו להמשיך גם העונה. מצד שני, בילבאו כנראה תחסר שני שחקני הרכב כשאריץ אדוריז ואיניגו מרטינז נמצאים בספק גדול למשחק. ריאל מדריד לעומת זאת מגיעה למשחק במומנטום נהדר ולאחר פתיחת עונה מושלמת עם תשע נקודות מתשע אפשריות. הבלאנקוס התרגלו למציאות ללא כריסטיאנו רונאלדו וכבשו עד כה עשרה שערים בשלושת המשחקים הראשונים. גארת' בייל וכרים בנזמה נכנסו בינתיים לנעליו של הפורטוגזי וסיפקו יחד שבעה שערים. הבלאנקוס ירצו להמשיך עם המומנטום ולהישאר צמודים צמודים ואולי אף לעבור את ברצלונה בפסגת הלה ליגה.

כדאי לשים לב אל:

כרים בנזמה, החלוץ הצרפתי המושמץ פתח את העונה בצורה נהדרת וכבש צמדים בשני המשחקים האחרונים של אלופת אירופה. בנזמה נהנה כרגע מעזיבת רונאלדו ומוביל את הבלאנקוס עד כה בפתיחת העונה. הצרפתי ינסה להמשיך עם המומנטום החיובי ולהוביל לעוד ניצחון של ריאל מדריד.

ניחוש מושכל:

שתי הקבוצות פתחו את העונה בצורה טובה, ריאל מתקשה בשנים האחרונות בסן מאמס בבילבאו וצפוי ערב לא קל לחבורה של ז'וליין לופטגי. 2:2 סוער.

פורח בלי רונאלדו (הטוויטר הקשמי של ריאל מדריד)

שאר המשחקים:

ווסקה – ראיו ואייקנו (יום שישי 22:00)

ולנסיה – ריאל בטיס (יום שבת 19:30)

לגאנס – ויאריאל (יום ראשון 13:00)

אספניול – לבאנטה (יום ראשון 17:15)

ריאל ויאדוליד – אלאבס (יום ראשון 19:30)

סביליה – חטאפה (יום ראשון 21:45)

ג'ירונה – סלטה ויגו (יום שני 22:00)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort