צרפת: פמלה ביציאה, לאדיל זה מפריע -שתי טעויות של אדיל ראמי לא מנעו ממארסיי להשיג ניצחון דרמטי על מונאקו

הערב הסתיים בצרפת מחזור הרביעי בליגה הצרפתית הבכירה במשחק הראשון הגדול שהתרחש העונה וזו מפגש בין מונאקו שאירחה בביתה את מארסיי. שתי הקבוצות ילחמו העונה על התואר בצרפת, אך פתיחת העונה של שתי הקבוצות הייתה לא טובה ומאוד דומה. מונאקו כסגנית האלופה פתחה את העונה בניצחון לא פשוט על נאנט 3:1 וגם הצליחה לנצח רק בזכות פלקאו שעלה כמחליף. במשחק הבא אפילו פלקאו לא עזר והמשחק הביתי עם ליל הסתיים ב0:0. במחזור האחרון מונאקו בכלל הפסידה 1:2 לבורדו שהייתה טובה יותר במשך כל המשחק ואם לא השוער בנאליו זה היה נגמר בהשפלה. מארסיי גם פתחה את העונה טוב (ניצחון ביתי 0:4 על טולוז), אך לאחר מכן הפסידה לעולה החדשה נים 1:3 ובמחזור האחרון סיימה בתיקו משחק ביתי נגד ראן. לשתי הקבוצות יש בעיות בהגנה ועקב זה בחלון העברות הן עשו רכש. מארסיי החתמיה את הקשר סטרוטמן שערך היום הופעת בכורה ושיחק בעמדת הקשר האחורי מה זנתן ללואיס גוסטאבו אופציה לשחק בעמדת בלם ולשפר את הביצועים הגנתיים הלא טובים של הקבוצה, בנוסף גם חתם במארסיי הקשר ההתקפי ראדונייץ', אך הערב הוא לא נכלל בסגל של רודי גרסיה. מונאקו החתימה את המגן הימני המבטיח של באייר לברקוזן הנריקס וגם את נאסר צ'אדלי שכיכב במדי בלגיה במונדיאל, אך הבלגי לא פתח היום ונשאר על הספסל והנריקס עשה הופעת בכורה. מבחינת הפצועים למונאקו הייתה רשימה ארוכה – הכוכב של נבחרת רוסיה גולובין עדיין פצוע, גם יובטיץ', ראג'י ופייר-גבריאל לא היו כשירים. המצב של מארסיי היה יותר טוב, רק מנדנדה ורולנדו לא היו כשירים.

הרכבים:

מונאקו: בנאליו, הנריקס, ז'מרסון, גליק, בארקה (אמבולה דק' 81), בנאסר, טילמנס (פלגרי דק' 86), גרנדסיר (סידיבה דק' 66), אהולו, לופס, פלקאו.

מארסיי: פלה, סקאי, ראמי, גוסטאבו, אמאבי, סנסון, סטרוטמן, סאר (תובאן דק' 62), פאייט (ז'רמאן דק' 87), אוקאמפוס, מיטרוגלו.

המשחק נפתח בקצב מעולה וכבר בדקה ה-7 מיטרוגלו פיספס הזדמנות ענקית! סאר הגביה את הכדור למרכז הרחבה מצד ימין, ז'מרסון טעה במיקום והשאיר את החלוץ היווני לבד ומיטרוגלו בנגיעה בעט למרכז השער ובנאליו הציל את מונאקו והדף את הכדור. בדקה ה-15 מונאקו הגיבה בנגיחה של פלקאו לאחר רוחב מצד שמאל, אך הכדור היה חלש והגיע בקלות לידיים של פלה. לאחר דקות שמשחק היה תקוע במרכז המגרש, מארסיי לאט לאט הגבירה לחץ ותקפה יותר ויותר, אך לא הצליחה להגיע להזדמנות ממשית. בדקה ה-37 שוב מיטרוגלו קיבל הזדמנות גדולה לכבוש, אך לאחר רוחב מעולה של פאייט החלוץ בעט כדור בנגיעה לפינה הקרובה, אך שוב בנאליו הגיב מצויין והדף לקרן את הכדור עם הרגל. לאחר הקרן הזו שוב מיטרוגלו איים על השער עם נגיחה מעולה, אך הכדור עבר מעל הקורה. רוני לופס קיבל הזדמנות ליצור מצב מסוכן מכדור החופשי מכ-30 מטר, אך ההגבהה של הקיצוני הגיעה לידיים של פלה. ולפני שריקת הסיום למחצית,  דקה בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה מארסיי כבשה שער! פאייט הקשית את הכדור מצד שמאל, גליק פספס את הכדור עם הראש ומיטרוגלו כבש שער קלאסי שלו עם הנגיחה ושלח את הכדור מושלם לפינה השמאלית, יתרון מוצדק של מארסיי שהייתה יותר טובה במחצית הראשונה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
מיטרוגלו הצליח לנצל אחת ההזדמנויות הגדולות שהיו לו במשחק וכבש שער הראשון במשחק (קרדיט:twitter)

המחצית השנייה נפתחה משער שיוויון של מונאקו! אדיל ראמי קיבל כדור מהשוער, ניסה להחזיר אך מסר חלש מדי (אולי בגלל שפמלה אנדרסון ישבה ביציע והסיחה את דעתו) פלקאו חטף את הכדור, עבר את השוער ובעט לשער, אך ראמי עצר את הכדור, אך כבר לא היה לו אף סיכוי לעצור בעיטה חוזרת של טילמנס שבעט מכמה מטרים בודדים לפינה השמאלית של השער הריק 1:1 בדקה ה-48.

עברו 5 דקות ומונאקו עושה מהפך ענק ושוב עקב טעות של אדיל ראמי! בלם נבחרת צרפת לא הצליח להרחיק כדור רוחב שהגיע למרכז הרחבה ופלקאו ניצל זאת שוב, חטף את הכדור ושלח אותו מכמה מטרים בודדים מתחת למשקוף 1:2 למונאקו בדקה ה-53.

בתמונה – אדיל ראמי שהעניק מתנות למונאקו שעשתה קאמבק ענק ופלקאו שניצל את הטעיות של הבלם וכבש אחד השערים (קרדיט:twitter)

מארסיי נראתה בהלם לאחר ספיגות ורודי גרסיה בשביל להעיר את הקבוצה העלה אולי הכוכב הכי גדול של הקבוצה פלוריאן תאובאן. כבר לאחר שתי דקות מאז עלייתו כבר איים על השער – אוקאמפוס פרץ מצד שמאל ומסר רוחב למרכז הרחבה, תובאן הקדים את הבלם ובעט עם השפיץ של הרגל, אך שלח את הכדור מעל המשקוף. ובדקה ה-74 תובאן כבש! סקאיי מסר רוחב מצד ימין, תובאן הצטרף מעולה מקו השני ושלח את הכדור מושלם בנגיע לפינה הימנית ומחזיר שוב את השיוויון.

בדקות הסיום מארסיי ניסתה לכבוש את שער הניצחון, ז'רדים במקביל העלה גם את פלגרי וגם את אמבולה ביחד עם פלקאו בהתקפה ובסוף ז'רמאן שעלה כמחליף בדקה ה-87 כבש את השער המכריע בדקה ה-90!

תובאן הרים כדור קרן וז'רמאן נגח את הכדור לפינה הקרובה, בנאליו עשה טעות ולא ניגש טוב לכדור והוא נכנס לפינה השמאלית, 3:2 למארסיי שהשיגה ניצחון ענק ומוצדק, היא היתה יותר טובה במשך כל המשחק ושהיא יודעת להתגבר על הקשיים וטעויות של אדיל ראמי שירצה לשכוח את המשחק הזה. מונאקו הראתה שהיא נמצאת במשבר רציני וחייבת להשתפר דחוף בשביל לחזור למירוץ אליפות.

תוצאות נוספות ממשחקי ליגה הצרפתית שהתרחשו הערב:

סנט-אטיין 0 : 0 אמיין

ראן 2 : 0 בורדו (כבשו: אנדר דק' 12, בנסבייני דק' 16)

תוצאות מהמשחקי מחזור הרביעי בליגה הטורקית, שהתרחשו הערב:

קשימפסה 2 : 1 אנקרגוצ'ו (כבשו: דיאנה דק' 13, טרזגה דק' 85 – ביפומה דק' 90+4)

ארזורום 0 : 1 בשאקשהיר (כבש: קחבצ'י דק' 26)

אנטליספור 2 : 1 ריזספור (כבש: ארדינק דק' 90+2, אוזמרט דק' 90+6 – סאדאן דק' 40)

בורסספור 1 : 1 בשיקטאש (כבש: סאקו דק' 86  – באבל דק' 51)

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית