אין זמן לסייסטה: לקראת המחזור השני בליגה הספרדית

אחרי ששתי הגדולות של הכדורגל הספרדי, ריאל מדריד וברצלונה, ניצחו את משחקי מחזור הפתיחה שלהן ו-2 הנוספות ששייכות לרביעיית הצמרת שיחקו ביניהן ונפרדו בתיקו, אנחנו מגיעים למחזור השני כשכל הרביעייה רוצה לסמן וי ולהישאר בלתי מנוצחת.

הראשונה מביניהן שתיכנס למעגל המשחקים תהיה אתלטיקו מדריד שתשחק מחר (שבת) ב-21:15 מול ראיו וייקאנו במין דרבי מדרידאי קטן. העולה החדשה משכונת וייקאס לא אמורה להקשות על החבורה של צ'ולו סימאונה שלא השכילה לנצח את ולנסיה במחזור הקודם ובכך נשארה מעט מאחור מברצלונה וריאל מדריד. מיד אחריה יעלו הקטאלונים באצטדיון חוסה סורייה, מגרשה של ויאדוליד, מול הסגולים השאפתנים.

ימשיכו לחגוג? שחקני אתלטי בפוזה די מוכרת (AS)

אצל חניכיו של ארנסטו ואלוורדה יש מין תחושה אופורית שכזו שהשנה הם אמורים להיאבק וגם לזכות בכל התארים, אבל שלא תהיה טעות-קל זה בטוח לא יהיה והאצטדיון הסגול כבר הוכיח לא פעם שהוא יודע להיות מוקש רציני. יממה אחריהם גם ריאל מדריד תשחק את משחקה השני לעונת 18-19 בליגה כשתתארח בקטאלוניה אצל ז'ירונה למשחק שעל הנייר חניכיו של ז'ולן לופטגי אמור לנצח ללא קושי. משחק נוסף שייערך בקטאלוניה 4 שעות קודם לכן יפגיש את ולנסיה בעונת המבחן שלה מול הנציגה השניה של העיר ברצלונה, אספניול. העטלפים רוצים נורא להיות הצלע הרביעית במאבק הצמרת ולא סתם להיות "הקבוצה הנוספת שהבטיחה מקום הליגת האלופות". בשביל זה הם חייבים לשמור על הסגל הקיים ולא לחזק יריבה ישירה פוטנציאלית (ריאל מדריד) כאשר חלוצם המצויין, רודריגו מורנו, נמצא על הכוונת של הבלאנקוס. לולנסיה יש את הסגל הכי פחות נוצץ מבין הארבעה אבל עם התיקו מול אתלטיקו מדריד במשחק בו אתלטי נחלצה בנס מהפסד הם כבר הוכיחו שגם השנה הם יהיו אגוז קשה מאוד לפיצוח כשכמובן המטרה היא להישאר במרבק עד הרגעים האחרונים. למען האמת, ארבעת המשחקים של הגדולות אמורים להיות בסימן של ניצחון עבור כל אחת מהן וכל תוצאה אחרת תיחשב להפתעה גדולה, אולי חוץ מאיבוד נקודות של ולנסיה בבירת קטאלוניה.

ירצה להמשיך לחגוג בצל השמועות על המעבר לריאל. רודריגו (טוויטר)

אבל יש גם עוד:

המחזור עצמו ייפתח כבר הערב (שישי) עם משחקה של חטאפה מול אייבאר בקרב בין 2 קבוצות שלא רוצות ליפול למאבקי תחתית. ככל הנראה תיקו הוא התוצאה המקובלת במפגש הזה, לא משהו שישמח את אחת הקבוצות שכן צבירת נקודות היא פרט חיוני מאוד עבור קבוצה שרוצה לשרוד בליגה. מיד אחריהן יעלו על כר הדשא לא הרחק משם בלגאנס הקבוצה המקומית וריאל סוסיאדד. הבאסקים רוצים לנער מעצמם את העונה המזעזעת שהייתה להם ולפתוח מאבק על כרטיס לאירופה. לגאנס מצידה תשמח לעוד שנה בליגה הבכירה בספרד כאשר במפגש ביניהו יחסי הכוחות כמובן נוטים לכיוון נציגת חבל הבאסקים.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

חוץ משתי הגדולות שכבר ציינו, בשבת ייפגשו גם דפורטיבו אלאבס וריאל בטיס. בטיס שאפתנית מאוד ואחרי שהשיגה כרטיס לליגה האירופית אשתקד היא חומדת בשחקנים שנמצאים תחת סימן שאלה בקבוצות הגדולות כמו מרכוס יורנטה בריאל מדריד וראפיניה בברצלונה. יריבתה מחבל הבאסקים תרצה קודם כל לשריין לעצמה עוד שנה בליגה הבכירה ודרך טובה לעשות זאת תהיה לנצל את האצטדיון הביתי כדי להפתיע את הקבוצה של קיקה סטיין.

קרב מרתק שינעל את משחקי יום ראשון ייערך בין סביליה שאיבדה מעט גובה לבין ויאריאל שמנסה שוב לחזור לצמרת הגבוהה אחרי דשדוש במרכז הטבלה. סמנו את המשחק הזה כפוטנציאל להיות איכותי גם אם יסתיים 0:0 למרות שתיקו 3 הוא תוצאה קצת יותר ריאלית למפגש בו מככבים לא מעט חלוצים נהדרים כולל צמד האקסים של מילאן קרלוס באקה (ויאריאל) ואנדרה סילבה (סביליה).

חיזוק לחוד, באקה (הטוויטר הרשמי של ויאריאל)

עוד 2 קרבות שמורים ליום שני, לבאנטה שתתקשה להישאר בליגה, תארח את סלטה ויגו, מועדון שהיה מגרד עד לא מזמן את הצמרת אך כעת סובל מהיחלשות הסגל וכשהיריבות הישירות התחמשו יהיה קשה לגליסיאנים לתקוע יתד בטופ-10 של הליגה. מהמפגש הזה הם עוד יכולים לצאת מחוייכים, אבל ההמשך יהיה קשה יותר.

אחרון חביב הוא הקרב בין אתלטיק בילבאו שתארח במגרשה הביתי את העולה החדשה הואסקה, פוטנציאל נהדר ל-3 נקוקות קלות לאוסף עבור הקבוצה שיחד עם בארסה וריאל מעולם לא ירדה ליגה.

אז האם תהיה לנו הפתעה? האם הגדולות ינצחו? מי יצטיין ומי ייפול במחזור השני של הלה ליגה? התשובות החל הערב 21:15.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית