ליגה סינית: ערן זהבי הוביל את גואנגז'ו ר&פ לניצחון חשוב על צ'יאנצ'ון יאטאי עם צמד ובישול

היום התרחש מחזור ה-19 בליגה הסינית בו שוחקו לא פחות מ-6 משחקי המחזור ובשביל ישראלים המשחק המסקרן היה משחק של גואנגז'ו ר&פ בה מככב ערן זהבי שאירחה בביתה את צ'יאנצ'ון יאטאי. הקבוצה של זהבי גואנגז'ו הראתה כדורגל מאכזב בתקופה האחרונה והיא הפסידה כבר 3 משחקים רצופים ולמרות שזהבי כבש בשניים מהם, זה לא הספיק אפילו לתיקו, כל זה עקב משחק הגנתי כושל של הקבוצה שבכל השלושת המשחקים האחרונים ספגה לא פחות משלושה שערים (במשחק נגד גואנגז'ו אוורגרנד אפילו 4 שערים)וזה נתון שהיה חייב להדאיג את המאמן של גואנגז'ו ר&פ סטויקוביץ'. צ'יאנצ'ון יאטאי הגיעה למשחק הזה בכושר מעולה, לאחר 2 ניצחונות רצופים בהן כבשה שלושה שערים וכבר 4 משחקים רצופים היא לא הפסידה. במידה והקבוצה של זהבי היתה מנצחת היום היא היתה עוקפת בטבלה את יאטאי ועולה לפחות למקום התשיעי. מבחינת ההרכבים גואנגז'ו פתחה ללא רנאטיניו שביחד עם זהבי כוכבי הקבוצה ויש ביניהם תיאום מעולה. יאטאי פתחה עם כוכב העיקרי שלה – החלוץ איגהלו שכבש 14 שערים העונה.

הרכבים:

גואנגז'ו ר&פ: יואליי, מיאו, ג'ה, טוסיץ', ווימינג(חנגפנג דק' 27), זיז'או, אורסו, טיקסיאנג, לין, זהבי, קסיאו ז'י(זהנג דק' 46)

צ'יאנצ'ון יאטאי: פאן, ז'יאנג, סון, קסיאו(קהנג דק' 61), פייצ'ינוביץ', ז'אנג(יאנן דק' 56), מיארז'בסקי, טיאנצ'נג(זהו דק' 53), קסיאודונג, לונג, איגלו

המשחק נפתח בהזדמנות של יאטאי, כאשר לאחר ששחקנה של יאטאי לא חיכה לשריקה של השופט לבעוט בעיטה חופשית ומסר מהר לכיוון איגלו שברח למפגש מול השוער יואליי, אך שלח את הכדור מעל המסגרת בדקה ה-4. לאחר שתי דקות זהבי קיבל כדור מחוץ לרחבה והמון זמן לקח לו לעבד את הכדור ושכח לבעוט, זהבי בעט מעולה, הכדור פגע בדשא והלך לכיוון הפינה השמאלית, אך השוער פאן הציל את הקבוצה והדף לקרן. לאחר שתי דקות שוב היתה הזדמנות מעולה לגואנגז'ו, כאשר לאחר הגבהה של טוסיץ' נגח אורסו, אך שוב פאן הדף את הכדור לקרן. ובדקה ה-12 יאטאי כבשה! בעיטה מרחוק של שחקן יאטאי נבלמה על ידי ההגנה של גואנגז'ו, אך הכדור הגיע לאיגלו שאף אחד לא שמר עליו והוא לא היה בנבדל, החלוץ בעט למרכז השער והשוער יואליי הגיב קצת מאוחר ולא הצליח להדוף כדור לא קשה במיוחד 1:0 לזכות יאטאי.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
איגלו ניצל את הטעות של ההגנה של גואנגז'ו וכבש את השער המהיר (קרדיט: slide.sports.sina.com)

לאחר שתי דקות אורסו בעט לא רע מחוץ לרחבה, אך שלח את הכדור טיפה מעל המשקוף. אורסו שוב היה קרוב לכבוש בדקה ה-18, אך הבעיטה של הברזילאי מזווית חדה פגעה בקורה. בדקה ה-28 אורסו הצליח להשוות! הגבהה מבעיטה חופשית של לו לין הגיעה למרכז הרחבה ואורסו שהתרומם מצויין, שלח את הכדור לפינה הגבוהה והשווה ל1:1. 

שוב הגנה של גואנגז'ו עשתה טעות – קשר הפולני אדריאן מסר כדור עומק מעולה לכיוון איגלו שברח למגפש מול יואליי, אך הפעם השוער יצא בזמן והדף את הכדור עם הרגל. בדקה ה-33 טאנג ג'ה נגח את הכדור מעל השער לאחר עוד הגבהה מעולה של לו לין. ובדקה ה-38 גואנגז'ו ר&פ כבשה שער השני! שוער פאן יצא לא טוב לכדור שהוגבה מקרן, הכדור הגיע לקסיאו ז'י שמסר כדור ימינה שטוסיץ' מכמה מטרים בודדים דחק את הכדור לשער הריק 1:2 גואנגז'ו הצליחה לעשות מהפך.

טוסיץ' הצליח לנצל את הטעות בהגנה של יאטאי ולכבוש את השער השני לזכות גואנגז'ו(קרדיט:slide.sports.sina.com)

ולאחר 7 דקות גואנגז'ו כבשה את השלישי! זהבי ביצע לחץ מעולה על סון וחטף ממנו את הכדור, הגיע עד לרחבה ומסר כדור מעולה על קסיאו ז'י שהיה לבד ברחבה ושלח את הכדור נגד הכיוון של השוער 1:3 מהפך גדול של גואנגז'ו!

מחצית הסתיימה ביתרון מוצדק של גואנגז'ו ר&פ שהצליחה לעשות מהפך לאחר פיגור של 1:0.

המחצית השנייה נפתחה בבעיטה למסגרת של אדריאן הפולני בדקה ה-49, יואליי הדף את הכדור לקרן. בקרן לאחר מכן השוער עשה טעות ביציאה וכמעט קיבל עונש על כך, אך הבעיטה לשער הריק ברגע האחרון מיאו הדף בראשו. בדקה ה-60 אדריאן שוב היה קרוב לכבוש לאחר שנכנס לתוך הרחבה ובעט מזווית חדה, אבל יואליי יצא טוב והדף את הכדור ולאחר מכן גם הדף כדור חוזר של יאנן שעלה כמחליף. בדקה ה-63 שוב אדריאן בעט למסגרת מחוץ לרחבה, שוב יואליי הדף את הכדור וגם בעיטה חוזרת של לונג. לאחר דקה זהבי ניסה את מזלו בבעיטה מרחוק – הכדור עבר מחוץ למסגרת. בדקה ה-70 ערן זהבי מסר כדור טוב לאורסו שנכנס לרחבה, אך בעט מעל השער. ובדקה ה-73 ערן זהבי כבש! אורסו הוציא את החלוץ הישראלי שמנע את עמדת הנבדל, ברח למפגש מול פאן וכבש את הרביעי 1:4 לגואנגז'ו.

ערן זהבי היה מצטיין של המשחק עם צמד ובישול (קרדיט:slide.sports.sina.com)

אך כשהייתה תחושה שמשחק גמור יאטאי כבשה את השני! שוב טעויות בהגנה של גואנגז'ו, שוב נתנו לנגוח בלי הפרעה שחקני גואנגז'ו ללונג שנגח למסגרת, יואליי שהגיע לכדור עם ידו לא הצליח להדוף את הכדור והוא הדף לרשת 2:4 בדקה ה-78.

בדקה ה-84 לאחר הגבהה זהבי היה קרוב לכבוש את השער השני שלו במשחק, אך הנגיחה של הישראלי עברה ליד הקורה. ובדקה ה-90 זהבי כבש את השער השני שלו במשחק! זהבי קיבל כדור בצד שמאל של המגרש ממיאו, משך את הכדור למרכז ובעט מדויק לפינה הקרובה ופאן לא היה קרוב להדוף אותו 2:5 וצמד מוצדק של זהבי שנתן משחק מעולה.

משחק הסתיים בניצחון חשוב של גואנגז'ו ר&פ שמפסיקה רצף של 3 הפסדים רצופים, אך משחק הגנה נוראי – רק גויז'ו הנגפנג ספגה יותר ממנה ואם היא רוצה להגיע רחוק היא צריכה לשפר משחק הגנתי בדחיפות

תוצאות נוספות של הליגה הסינית:

ליפאן 2 : 3 שנחאי SIPG (כבשו: פרננדיניו דק' 45+5, קארדק דק' 82 – ווו לי דק' 3, 90+1, וונג'ון דק' 80)

טיאנין טדה 1 : 1 סונינג (כבשו: חאו דק' 37 – אדר דק' 19)

בייג'ינג רנה 3 : 0 בייג'ין גואן (כבשו: מוקנדז'ו דק' 6, מאסיקה דק' 45, דיוף דק' 69)

דאליאן יפאנג 2 : 1 חאנאן ג'יאני (כבשו: מושקווי דק' 45+2, 50 – ואש טה דק' 36)

גויז'ו הנגפנג 3 : 1 שאנדונג לוננג (כבשו: ז'אנג דק' 13, פנגפיי דק' 41, סטיב דק' 49 – פלה דק' 14)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort