מחממים מנועים: המחזור השני בפרמייר ליג יוצא לדרך

אחרי קיץ ארוך ועמוס בשמועות, העברות גדולות ומונדיאל אחד, זה הגיע: לפני שבוע יצאה לה לדרך הליגה הטובה בעולם, הפרמייר ליג. קבוצות הצמרת החזקות התחמשו עוד יותר, ווסטהאם, אברטון, ושתיים מהעולות החדשות, וולבס ופולהאם, עשו מסע רכש רציני ביותר וקבוצות מרכז הטבלה נשארו יציבות והתחזקו נקודתית. עם כמה שהפרמייר ליג הייתה חזקה בעונה שעברה ובשנים האחרונות, נראה שהעונה התבצעה איזו קפיצת מדרגה ברמת הקבוצות הממוצעות שיהפכו אותה לתחרותית עוד יותר ממה שהייתה. כשהעולות החדשות מביאות שחקנים כמו רוי פטריסיו, סרחיו ריקו, ז'אן מיקאל-סרי ודיוגו יוטה, בהחלט יש למה לצפות. אז הנה לכם משחקי המחזור השני בליגה הבכירה באנגליה, יהיה חם!

טוטנהאם-פולהאם (שבת 17:00):
הקבוצה של מאוריסיו פוצ'טינו תארח את פולהאם בוומבלי משום שהוויט הארט ליין עדיין בשיפוצים. התרנגולים לא עשו ולו העברה אחת בקיץ מצד אחד, אך מן העבר השני הצליחו לשמור על כל הכוכבים שלהם על אף שלרובם היה מונדיאל מוצלח ביותר. לספרס יש את אחד ההרכבים הפותחים הטובים בליגה, ומאמן מצוין, אך אם בשנים שעברו הם לא הצליחו לעשות את זה עם אותם כלים פחות או יותר, השנה הם בהחלט צריכים לבצע קפיצת מדרגה אם הם רוצים לדבר חזק בצמרת. כדי לעשות זאת הם יצטרכו להתגבר על התדמית הלוזרית שדבקה במועדון ובהחלט משפיעה על ההישגים שלו, מהלך שהוא קשה ביותר.
העולה החדשה הפתיעה כל כך הרבה אנשים עם שחקנים שאף אחד לא ציפה שעולה חדשה תצליח להביא. סרחיו ריקו, לוסיאנו וייטו, ז'אן מיקאל-סרי, לאנדר דנדוקר, אנדרה שורלה, אלכסנדר מיטרוביץ' ועוד, זה רכש שלא בא ברגל לעולה חדשה. מה שהיהי מעניין לראות הוא האם יצליח אקס מכבי תל אביב, סלבישה יוקאנוביץ', להרכיב את כל החתיכות האלה לפאזל שיהיה מוצלח, או כמו הרבה מסעות רכש שהתבצעו כבר בעבר, זה פשוט לא יצליח. הנחיתה של פולהאם בפרמייר ליג לא הייתה רכה עם הפסד 2:0 לקריסטל פאלאס, והנה היא כבר ניצבת בפעם הראשונה מול קבוצה גדולה. זה יהיה קשה, אבל בפרמייר ליג כמו בפרמייר ליג, הכל אפשרי.
כדאי לשים לב אל: דלה עלי. האנגלי הנהדר כבר הראה לכולם את רפטואר הביצועים שלו בעונות האחרונות, אבל אם טוטנהאם באמת רוצה לרוץ רחוק העונה היא צריכה אותו לצד קיין ואריקסן, לא רק משחק טוב אלא גם ממש מנהיג.
טוטנהאם זקוקה לו עוד יותר העונה, עלי (daily express)
ניחוש מושכל: 3:1 לטוטנהאם, דלה עלי ממשיך במומנטום מהמשחק הראשון ומרשית שני שערים.
צ'לסי-ארסנל (שבת 19:30):
ה-משחק של המחזור הקרוב הוא הדרבי הלונדוני בין הרויאל בלוז לתותחנים, שיערך בסטמפורד ברידג'.
קיץ מעניין עבר על ארסנל: זוהי הפעם הראשונה מזה 22 שנים בה היא פותחת עונה ללא ארסן ונגר. השינוי הוא עצום: המאמן המיתולוגי והמאוד מיושן של האדומים הוחלף במאמן צעיר יותר ובהחלט מעודכן ומחובר יותר לעולם הכדורגל של ימינו אנו. אונאי אמרי הוא מאמן טוב מאוד שרשם כמה וכמה עונות מוצלחות בקריירה שלו, איך אין ספק שהשנתיים האחרונות שלו בפריז סן-ז'רמן מעיבות על הצלחותיו, אם זאת העונה הראשונה בה איבד את האליפות למונאקו, או העונה השניה בה פשוט איבד את חדר ההלבשה שלו. המאמן הבאסקי לא התמודד עם האגו של הכוכבים של קבוצתו הקודמת, שבראשם עמדה הפרימדונה העולמית, ניימאר. נדמה שהפעם אמרי הגיע בדיוק לקבוצה שמתאימה לו בכדי לעשות קפיצת מדרגה בקריירה שלו ולאמן קבוצת טופ. ארסנל זה מועדון גדול, עם הרבה אוהדים ומסורת מצד אחד, אך כבר שנים רבות שהוא לא ראה הצלחה אמיתית. הקבוצה מצפון לונדון כבר התרגלה לכך שהיא מגמגמת בשנים האחרונות בליגה, וחוטפת תבוסות רציניות במפעלים האירופיים. אין ציפיות גדולות מאמרי, בטח כשהפרמייר ליג כל כך חזקה וכרטיס לצ'מפיונס נראה כמו חלום, ודווקא מכאן הוא יכול להפתיע. בארסנל יש כוכבים, והגיעו גם הקיץ כמה שחקנים טובים, אולם חדר ההלבשה שלה יהיה צ'יפס לעומת מה שהיה בפריז. השחקנים שם, גם הטובים ביותר, נורא רעבים ורוצים להצליח ופחות מתעסקים במסביב, מה שהופך את כל הסיפור להרבה יותר קל. התותחנים הביאו את ברנד לנו המצוין לשער, התחזקו בהגנה ובקישור וההתקפה נשארה מוכשרת. לאמרי יש כלים להצליח השנה הרבה יותר מבשנים שעברו, וכך זה היה נראה שהולך להיות לפי ההתנהלות שלו הקיץ, אבל ההפסד 2:0 לסיטי במשחק הראשון נתן כמה סיבות לדאגה. מעבר לתוצאה, ארסנל הייתה פשוט רעה וחלשה והזכירה מאוד ביכולת ובהתפרקות מול קבוצות גדולות את ארסנל של ונגר. אם המאמן החדש באמת רוצה לצאת מהתדמית הרעה של הקבוצה שהשאיר קודמו בתפקיד, הוא צריך להביא תוצאות במשחקים גדולים. אחרי הכישלון במחזור הראשון ניתנת לארסנל הזדמנות לתיקון מול צ'לסי.
התחלה חדשה ומעניינת לאמרי באנגליה (daily star)
גם על צ'לסי עבר קיץ רווי באירועים: אנטוניו קונטה שחווה שנתיים די סוערות למרות ההצלחה, הוחלף במאוריציו סארי שעשה עבודה נפלאה בנאפולי בשנים האחרונות. אחרי עונת האליפות עברה על צ'לסי עונה נורא מבולגנת שעשתה בלאגן ביחסים בין השחקנים לקונטה ובחדר ההלבשה. הצעד המתבקש היה פרידה, ואין מאמן טוב מסארי כדי לתקן את המצב הקיים. חלק ענק מהעבודה שלו בנאפולי היה לקחת את הקיים, את הקבוצה שהייתה בנויה ברובה, ולהפוך אותה לאיזושהי יחידה לוחמת, לקבוצה ממש ולא רק לאסופה של שחקנים. לצ'לסי בהחלט יש את חומר השחקנים בשביל דבר כזה, ובעונת האליפות עם קונטה זה היה מאוד קרוב לשם, אבל הפעם זה יהיה שונה בשל העזיבה של קורטואה לריאל, הפרצופים של הזאר והדיבורים שלו על עזיבה ושחקנים חדשים שעברו ללבוש כחול הקיץ. אם סארי יצליח לגבש את מה שיש לו ביד לקבוצת כדורגל חזקה, לוחצת ומגובשת, אזי מחכה לצ'לסי עונה מאוד מאוד מסקרנת.
כדאי לשים לב אל: וויליאן. הווינגר הברזילאי היה קרוב מאוד לעזוב את צ'לסי בשל יחסים עכורים עם המאמן הקודם שלו, אך לפי מה שהוא סיפר בראיונות האחרונים הוא מאוד מרוצה בצ'לסי ונהנה אצל סארי משיטת המשחק שמזכירה לו את זאת שמשוחקת בנבחרת ברזיל. נראה שסארי כבר רשם הצלחה ראשונה בכך שהצליח להשאיר את השחקן שכבר היה עם רגל וחצי בחוץ ואף זכה לכמה הצעות מכיוון ברצלונה. מכאן ניתן רק לחכות ולראות מה תהיה התמורה שיתן וויליאן למאמן שלא ויתר עליו מההתחלה.
ניחוש מושכל: 2:1 לצ'לסי. קל זה לא יהיה לאף אחד מהצדדים, אך החלק הקדמי של צ'לסי בראשות הזאר יכריע את המשחק לטובתה.
יתר המשחקים:
קארדיף סיטי-ניוקאסל (שבת 14:30)
ווסטהאם-בורנמות' (שבת 17:00)
לסטר סיטי-וולבס (שבת 17:00)
אברטון-סאות'המפטון (שבת 17:00)
מנצ'סטר סיטי-האדרספילד (ראשון 15:30)
ברנלי-ווטפורד (ראשון 15:30)
ברייטון-מנצ'סטר יונייטד (ראשון 18:00)
קריסטל פאלאס-ליברפול (שני 22:00)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort