הכתבה שתכין אתכם היטב לעונת 2018-19 של הלה ליגה

עונת 2018-19 של הליגה הספרדית תיפתח ביום שישי ה-17.8 ב-21:15 כשמשחק הפתיחה יפגיש את ג'ירונה החלשה עם העולה החדשה ריאל ואיאדוליד שחוזרת לליגה הבכירה בספרד לאחר היעדרות של ארבע שנים בהן היא שיחקה בליגת המשנה בספרד.
המחזור הראשון של הליגה אמנם לא מרתק ומפגיש שתי קבוצות חלשות יחסית, אך ההתרגשות של הספרדים מורגשת ונראה שהולכת להיות עונה מרובה שערים בליגה הספרדית עם יריבויות מעניינות ומאתגרות שיספקו משחקי כדורגל נפלאים עבור הקהל הספרדי.

שעתיים לאחר המשחק הראשון יתקיים משחק גם בין ריאל בטיס ללבאנטה, אחרי שבשנה שעברה לבאנטה נאבקה במאבקי התחתית ולבסוף סיימה במקום ה-15 וניצלה מירידה, היא התחזקה בתשעה שחקנים לעונה הקרובה ותנסה העונה לברוח מוקדם יותר מסיום העונה מהתחתית.
מהצד השני ריאל בטיס, סיימה בעונה האחרונה במקום השישי וסיקרנה רבים עם חלון העברות פורה כשבראש הרכש עומד וויליאם קראבליו הפורטוגלי שהגיע מספורטינג ליסבון למועדון מסיביליה תמורת 20 מיליון יורו וינסה להצעיד את בטיס קדימה.

ביום שבת לאחר מכן ימשיכו המשחקים בלה ליגה, בשעה 19:15 יפתחו המשחקים כאשר אספניול תפגוש את סלטה ויגו. מהצד של אספניול מגיעים למשחק כאשר הקבוצה מברצלונה סיימה במקום ה-11 בעונה שעברה ולא עשתה החתמות גדולות אך החלק המעניין במשחק יהיה לראות את חלוצה החדש של אספניול בורחה איגלסיאס שישחק מול האקסית סלטה ויגו.
ויגו לעומת זאת מגיעה למשחק לאחר שבעונה שעברה נחלה אכזבה כשסיימה במקום ה-13 בליגה והחתימה מאמן חדש בדמוי אנטוניו מוחמד הארגנטיני בן ה-48 שמעולם לא אימן מחוץ לארגנטינה.

ב-21:15 תפגוש ויאריאל החזקה את ריאל סוסיאדד, ויאריאל היא אחת הקבוצות שמצופה ממנה להרשים העונה אחרי שבעונה שעברה סיימה חמישית והייתה במרחק נגיעה מכרטיס לליגת האלופות, השנה היא החזירה את הכוכב שלה בעבר סנטי קאסורלה והיא מקווה לסיים בפיינל פור ולשחק בליגת האלופות לראשונה מאז 2012.
סוסיאדד כמובן מגיעה כאנדרדוג כאשר המאמן החדש שהגיע מלגאנס אסייר גריטאנו יצטרך להסתדר ללא כוכב הקבוצה אלברו אודריוסולה שנמכר לריאל מדריד.

שעתיים לאחר מכן סוף סוף אחת משלושת הגדולות תשחק את משחקה הראשון בליגה, ברצלונה תפגוש את אלאבס בקאמפ נואו ותסגור את משחקי הליגה ליום שבת.הקאטלונים פתחו חזק את העונה לאחר שזכו באליפות בעונה שעברה והשנה כבר זכו בסופר קאפ הספרדי עם ניצחון על סביליה. בארסה מגיעה לאחר מספר רכישות מוצלחות לעונה הזאת כשבראשן עומד ארתורו וידאל אחד שהגיע מבאיירן מינכן ישירות לאלופת ספרד, גם סוגיית מאלקום הייתה מעניינת עבור ברצלונה בקיץ הזה אחרי שבארסה גנבה ברגע האחרון את הכישרון מבורדו שהיה כבר סגור ברומא, הרבה ציפיות יהיו מבארסה העונה ומהרכש שעשתה שאמור לספק את הסחורה.
מנגד, אלאבס מגיעה כמובן כדי להסתגר למשחק פתיחה קשה אם לא הכי קשה עבורה ותנסה עם הרכש החדש ג'ון גידטי להימנע ממאבקי הירידה העונה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
כבר הספיק לזכות בתואר עם ברצלונה, וידאל ירשים? (twitter)

ביום א' אייבר תפגוש את הואסקה (19:15) למשחק יחסית שווה כוחות בין שתי קבוצות חלשות, אייבר שמאז עלתה בעונת 2013-14 ללה ליגה מצליחה להישאר בליגה הבכירה תנסה לעשות זאת גם הפעם ולהמשיך במגמת העלייה בה היא נמצאת.
הואסקה העולה החדשה העפילה בפעם הראשונה לליגה הבכירה ותעשה הכל על מנת להישאר עוד שנה בליגה, ביחד עם המאמן החדש שלה ליאו פרנקו שיערוך הופעת בכורה בתפקיד המאמן.

המשחקים ימשיכו כאשר ביום א' גם ישחקו ראיו וייקאנו וסביליה (21:15), ראיו שוב הצליחה להעפיל לליגה הבכירה ורק רוצה להישאר בה אחרי שלקחה בעונה שעברה את האליפות בליגת המשנה.
סביליה כמובן מגיעה כפייבוריטית אך אחרי שהפסידה לברצלונה בסופר קאפ הקבוצה שלקחה הימור עם המאמן פבלו מאצ'ין שהגיע מג'ירונה רוצה לפתוח את העונה עם ניצחון על ראיו וייקאנו החלשה.

המשחק שינעל את יום א' הוא המפגש של ריאל מדריד עם חטאפה (23:15), על ריאל מדריד עבר קיץ קשה מאוד שבו הכוכב שלה ומלך השערים הבלתי מעורער שלה כריסטיאנו רונאלדו עזב ליובנטוס והשאיר את הלוס בלאנקוס ללא כוכב שיצעיד אותה קדימה, חוץ מההחתמה של טיבו קורטואה שוערה הבלגי של צ'לסי, והמינוי של מאמן ספרד לשעבר ג'וליאן לופטגי, לא ביצעו רכש במדריד ואחרי ההפסד ליריבה העירונית אתלטיקו בסופר קאפ האירופי נראה שרק פתיחת עונה מוצלחת תמנע התפוצצות של אוהדי מדרידיסטה.
חטאפה מהצד השני מגיעה למשחק כשהיא יודעת שהיא כנראה תפסיד אך תנסה לחלץ נקודות בברנבאו אחרי שהוכתרה כהפתעת העונה וסיימה במקום השמיני בעונה החולפת, חטאפה רוצה להמשיך להפתיע.

אוהדי ריאל יצטרכו להתרגל לראות קבוצה בלי רונאלדו. (twitter)

ביום שני יתקיימו שני משחקים שיסגרו את המחזור הראשון, הראשון יהיה המשחק המרתק בין ולנסיה ואתלטיקו מדריד (21:00).
ולנסיה חזרה אחרי כמה עונות קשות לצמרת הליגה הספרדית ולאחר שסיימה רביעית בעונה שעברה היא לא מתכוונת לעצור כאן, העטלפים החתימו 12 שחקנים וביניהם כוכב נבחרת רוסיה במונדיאל דניס צ'רישב.
אתלטיקו מצפה להמשיך במומנטום הטוב לאחר הזכייה בסופר קאפ האירופי ההחתמה הגדולה ביותר בתולדות המועדון של תומא למאר הצרפתי הבינלאומי, אך היא יודעת שולנסיה לא תהיה משוכה קלה.

המשחק שינעל את המחזור הראשון יפגיש את אתלטיק בילבאו עם לגאנס (שני, 23:00).
לגאנס מגיעה לעונה בתקווה לשמור על השער ולמנוע מצב של ירידת ליגה מצב שהיא הייתה קרובה אליו מאוד בעונה שעברה שסיימה במקום ה-17.
בילבאו תקווב להמשיך ולטפס בצמרת הליגה אך תצטרך להסתדר ללא השוער הצעיר שלה קפה אותו מכרה בעסקת ענק בקיץ לצ'לסי תמורת 80 מיליון יורו.

כבר לא יעמוד בשער של הבאסקים. קפה. (twitter)

חוץ מבארסה וריאל רק בילבאו לא ירדה מעולם לליגת המשנה וזה מה שמאפיין אותה כקבוצה ששייכת לצמרת הלה ליגה.

אז זה מה שצפוי לנו במחזור הפתיחה של ה-לה ליגה. אין כבר כריסטיאנו רונאלדו, יש ריאל שנחלשה, אתלטיקו שהתחזקה משמעותית וברצלונה שצריך לראות איך ישתלבו שחקני הרכש החדשים. אנחנו כבר לא יכולים לחכות!

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort