הסרייה A חוזרת ביום שבת עם הרבה מאוד הפתעות

אז אחרי מונדיאל בו לא השתתפה הנבחרת האיטלקית, הליגה האיטלקית תיפתח ביום שבת (18.08) באופן רשמי וכולם לא יכולים לחכות כבר לרגע שבו כריסטיאנו רונאלדו זוכה כדור הזהב 5 פעמיים יעלה לדשא באיצטדיון בורונה וירשום את הופעת הבכורה שלו בליגה האיטלקית.

העונה בליגה האיטלקית ירצו הקבוצות בסרייה A לשבור את רצף 7 האליפויות של יובנטוס ולגנוב לגברת הזקנה את תואר האליפות ועל מנת לעשות זאת הרבה מאוד קבוצות בליגה התחזקו בצורה משמעותית. בנוסף לקבוצות שיאבקו נגד יובנטוס על האליפות ישנם שלוש קבוצות שעלו העונה לסרייה A – פארמה, אמפולי ופרוזינונה.

ליגה מלאת כוכבים (עמוד הפייסבוק של יובנטוס)

אז לאחר שהליגה האיטלקית הייתה ידועה בשנים האחרונים כליגה ששחקנים לא אוהבים להגיע עלייה וליגה שנחשבת בעיקר לשחקנים לקראת פרישה, חלון העברות של עונת 2018/19 היה בשליטה מסויימת של הליגה האיטלקית ורצינו לעשות לכם סדר על העברות הבולטות של חלון העברות האחרון בליגה האיטלקית:

יובנטוס – אחד הגורמים לכל העברות הרבות של שחקנים לליגה האיטלקית היא החתמתו של כריסטיאנו רונאלדו ביובנטוס, בנוסף לאחר העזיבה של ג'אנלואיג'י בופון בקיץ יובנטוס חיפשה שוער שירש את מקומו של השוער בן ה-40 והחתימה את שוערה של גנואה ונבחרת איטליה, מתיה פרין בן ה-25 שאמור להתחרות עם שצ'סני על חולצת ההרכב. בנוסף יובנטוס החתימה את שחקנה של ליברפול אמרה צ'אן וגם עשתה מהלך שנועד לחזק את ההגנה ולכן החזירה לשורותיה את לאונרדו בונוצ'י והחתימה את המגן ז'ואו קנסלו שהגיע מולנסיה.

אינטר- מי שאמורה להתמודד ראש בראש עם יובנטוס זוהי אינטר, לאחר שבעונה שעברה חזרה לליגת האלופות לאחר 6 שנים אינטר החליטה שהיא רוצה גם להחזיר את תואר האליפות למילאנו. ההנהלה הסינית של אינטר חיזקה את ההגנה שלה כשהחתימה את מגן נבחרת קרואטיה, ורסליקו, שהגיע מאתלטיקו מדריד. בנוסף אינטר הביאה את שחקנה של לאציו, סטפן דה וריי, ואת מגנה של יובנטוס, קוואדוו אסמואה. אך ההחתמה הגדולה ביותר היא של ראדג'ה ניינגולן שהגיע מרומא ואמור לחזק את מרכז הקישור של אינטר. ההתקפה של אינטר גם התחזקה כשקייטה באלדה הגיע ממונאקו ולאוטרו מרטינז הגיע מהליגה הארגנטינאית.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

רומא : הקיץ הנוכחי של רומא לא היה כל כך פשוט, עזבו אותה כמה מהעוגניים החשובים של העונה שעברה, השוער אליסון, שעבר לליברפול וראדג'ה ניינגולן שעזב לאינטר אך רומא החליטה לשים את הכסף הרב בחלון העברות על שחקנים צעירים כשג'סטין קלייברט בן ה-19 הגיע מאייאקס ואנטה צ'וריץ' בא מדינאמו זאגרב. אך בנוסף הביעה כמה שחקנים מנוסים כמו חאבייר פסטורה  מפ.ס.ז.' וסטיבן אנזונזי מסביליה שעשויים לחזק את הקישור של הקבוצה מהבירה.

מילאן : הרוסונרי עברו קיץ די סוער עם חילופי ההנהלות, והננחתמו עם הגעתו של פאולו מלדיני למועדון. אך מילאן התחזקה לא מעט. מגן נבחרת קרואטיה איבן סטריניץ' הגיע לעמדת המגן השמאלי, טימואה באקאיוקו הגיע בהשאלה מצ'לסי, אלן חלילוביץ' הצעיר והכישרוני גם חתם ,אך המהלך הגדול ביותר הוא החתמתו של-גונסלו היגוואין. בעסקה שבה לאונרדו בונוצ'י חזר לאחר עונה אחת בלבד ליובנטוס, בנוסף להיגוואין הגיע הבלם הצעיר מתיה קאלדארה שישתף פעולה עם רומאניולי. וממש רגע לפני סגירת החלון גם דייגו לקסאלט וסאמו קסטייחו חתמו. קליניץ', מונטליבו, אנטונלי וקרלוס באקה עזבו את הרוסונרי.

נאפולי : הקיץ של נאפולי היה דל בהחתמות כשהרכש הכי טוב שלהם הוא המאמן קרלו אנצלוטי ולאחר שבקיץ עזבו אותם פפה ריינה וז'ורז'יניו שהלך לצ'לסי עם מאמנו מאוריציו סארי.נאפולי הצליחה לשמר את רוב הסגל של העונה שעברה ועשויה להתמודד בצמרת הגבוה.

אינטר התחזקה (עמוד הפייסבוק של אינטר)

אז ביום שבת 18.08 תיפתח הליגה האיטלקית וכבר במחזור ה-1 מצפים לנו כמה משחקים מעניינים ומרגשים שיש לומר ישוחקו בצל האסון הכבד שנחת על העיר גנואה כשגשר סואן קרס וגרם ליותר מ-40 הרוגים. חלק ממשחקי המחזור נדחו (של גנואה ושל סמפדוריה) כשיש דיבורים באוויר שהמחזור כולו יידחה. 

קייבו – יובנטוס (18.08 ,19:00)
אז ביום שבת יובנטוס תתארח אצל קייבו כשהיא רוצה לשמור על האליפות ולרשום אליפות שמינית ברציפות אך המשחק הזה יתמקד בהופעת הבכורה של כריסטיאנו רונאלדו בליגה האיטלקית. המארחת, קייבו, שסיימה בעונה שעברה במקום ה-13 והמכובד תרצה שוב להישאר בליגה. בחמשת המשחקים האחרונים בין שני הקבוצות ניצחה יובנטוס את כל המפגשים, כשבעונה שעברה יובנטוס ניצחה יובנטוס 2:1 באיצטדיון הבנטגודי שבורונה ותנסה לשחזר זאת ביום שבת.

לאציו – נאפולי (18.08 ,21:45)
המשחק המרכזי של המחזור הראשון יתקיים ביום שבת באיצטדיון האולימפיקו שברומא, כשלאציו שבעונה שעברה סיימה במקום החמישי לאחר שהפסידה במחזור הסיום 3:2 לאינטר ופיספסה את ההזדמנות לשחק בליגת האלופות תרצה לפתוח את העונה בניצחון על מנת שבסיום העונה החבורה של אינזגי תשחק בליגת האלופות. לאציו הביאה הקיץ את חואקין קוראה ובנוסף השאירה את מלינקוביץ-סאביץ' (נכון לעכשיו) לאחר שכל הקבוצות ביבשת רצו את שירותיו. נאפולי של קארלו אנצלוטי, שירצה לפתוח את הקאמבק שלו לליגה האיטלקית בניצחון, סיימה בעונה שעברה במקום השני ותרצה לשמר את ההישג הזה גם העונה ואולי מקום אחד יותר. בחמשת המשחקים האחרונים בין שני הקבוצות ניצחה נאפולי ארבעה פעמים ואילו פעם אחת המשחק הסתיים בתוצאת תיקו.

פארמה – אודינזה (19.08 ,21:30)
ביום ראשון יתקיים אחד הקאמבקים הגדולים ביותר בכדורגל העולמי לאחר שפארמה, שירדה עד לליגה הרביעית, תחזור לסרייה A לאחר 3 שנים. היא תשחק נגד אודינזה. פארמה לא הביאה שחקנים גדולים כשהבולט בינהם הוא ברונו אלבש הבלם הפורטוגלי בן ה-36 ועם הסגל הדליל והדי מבוגר תרצה הקבוצה להישאר בליגה. אודינזה שבעונה שעברה סיימה במקום ה-14 ועם סיום עונה נוראי תרצה גם היא לא להתמודד על הירידה למרות עזיבתו של מקסי לופס לליגה הארגנטינאית. בחמשת המשחקים האחרונים בין שני הקבוצות ניצחה אודינזה שלוש פעמים לעומת שני ניצחונות של פארמה שתנסה להגדיל את מאזן הניצחונות שלה.

משחקיים נוספים במחזור ה-1 בסרייה A :
טורינו – רומא (19/08 ,19:00)
בולוניה – ספאל (19/08 ,21:30)
אמפולי – קליארי (19/08 ,21:30)
ססואולו – אינטר (19/08 ,21:30)
אטטלנטה – פרוסינונה (20/08 ,21:30)

המשחקים בין מילאן לגנואה וסמפדוריה לפיורנטינה נדחו עקב אסון הגשר בגנואה.

עונה אדירה בדרך. (קרדיט : עמוד הפייסבוק של SERIE A.)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Comments (1)

  1. פורצה מילאן~

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort