המנצחים ומפסידים בהעברת כרמלו אנת'וני

בעשור האחרון, כאשר יש וויכוח לגבי "מי הוא הסקורר הכי טוב בליגת ה NBA?" (סקורר- שחקן המסוגל לייצר לעצמו מצבים טובים לקליעה, ובעיקר קולע מצויין מכל מקום על המגרש), תמיד עולים שמות כמו קובי בראיינט, קווין דוראנט, חלק אומרים לברון, וחלק גדול גם אומרים כי זה כרמלו אנת'וני. בדומה לשחקנים הגדולים שהזכרתי, כרמלו ביסס את מעמדו בליגה כסקורר מעולה עוד מהימים בהם שיחק בדנבר, והראה יכולת מעולה של קליעה מכל הנקודות על המגרש, בנוסף לזריקות קשות עם הגב לסל, ואם נכניס למשוואה אתלטיות מעולה בעמדת הסמול פורוורד, יוצא לנו מפלצת בהתקפה. אנת'וני הוכיח לעולם שקשה מאוד לעצור אותו ומגיע לו הכבוד הראוי משחקני ההגנה.
‌לאחר מספר שנים טובות בדנבר הגיע כרמלו ל "עיר הגדולה", ל "מכה של הכדורסל", "במת הכדורסל הגדולה בעולם", אני מדבר על המדיסון סקוור גארדן אשר הוא הבית של הניו יורק ניקס, מלו הגיע לניקס כבחור צעיר אך בעל ניסיון, בשיא הקריירה שלו, ושם באמת ביסס את מעמדו כשחקן מוביל בליגה, לאחר מספר שנים מעולות שהסתיימו בדעיכה קלה שלו, מפאת ניהול לא טוב של המועדון, וריבים בין-קבוצתיים, זה פשוט לא עבד יותר בין מלו לניקס, והניקס העבירו אותו בטרייד לאוקלהומה, שם היה נראה כי מלו עומד לקחת את האליפות עם ראסל ווסטברוק ופול ג'ורג', אך גם זה לא עבד, מלו שיחק באוקלהומה את אחת העונות הכי רעות שלו בליגה, הפנטזייה של קבוצה בעלת שלושה שחקנים שאוהבים את הכדור בחמישייה הפותחת לא התגשמה, ואוקלהומה לא עמדה בציפיות שלה,כרמלו פשוט לא היה השחקן המתאים בשביל שני הסופרסטארים.
‌וכל זה מוביל אותנו למצב הנוכחי, בימים האחרונים, התבצע טרייד אשר שולח את אנת'וני לאטלנטה הוקס ואת דניס שרודר לאוקלהומה, בנוסף עורבו בטרייד עוד מספר מחממי ספסל ובחירות דראפט.
‌ברגע שהטרייד נחתם, אטלנטה שיחררו את כרמלו מהחוזה שלו, ובכך הוא הפך לשחקן חופשי אשר יכול לחתום בכל קבוצה בליגה.

אז מי הרוויחה בעצם? ( קרדיט ל daily thunder)

‌השמועה הרצה בליגה כרגע היא שכרמלו מתכנן לחתום ביוסטון רוקטס עבור שכר מינימום של שחקן ותיק, אם יחתום על חוזה שכזה, ברור לכולם שהוא רק רודף אחר טבעת, ומוכן לקבל שכר נמוך מאוד יחסית לרמתו, רק בשביל לשחק בקבוצה בעלת סיכויים טובים להגיע לגמר ואולי לזכות באליפות (ראה ערך: דמארקוס קאזינס). כמובן שבדרך לאליפות יעמדו מספר קבוצות חזקות מאוד במערב כגון גולדן סטייס והלייקרס, אך זה כנראה הסיכוי הכי טוב של מלו להגיע קרוב לאליפות.
‌בואו נדבר על השאלה הגדולה במסגרת הטרייד, מי הם המנצחים והמפסידים של כל הטרייד הזה?

המנצחים

בלי שום היסוס, אוקלהומה סיטי ת'אנדר, אוקלהומה הצליחה להיפטר משחקן שלא עוזר כלל לקבוצה, ומוריד אותה למטה רק, כארמלו הוא "Ball Hog"- הפירוש הוא שחקן אשר אוהב להיות עם הכדור ולא מוסר הרבה, מעדיף לקחת זריקה קשה על פני מסירה, רוב המשחק של שחקן כזה מתבסס על אחד על אחד מול המגן, ולא תנועה בלי כדור ויציאת מצבים לשאר השחקנים בקבוצה, סטייל קובי בראיינט. שיטת המשחק הזו עבדה לכרמלו בדנבר ובניו יורק, בגלל ששיחק כמעט לבד, ללא שחקנים טובים אחרים. אך כשהגיע לאוקלהומה זה לא עבד מפני ששיחק עם ראסל ווסטברוק ופול ג'ורג', ובכך נוצר מצב של שלושה שחקני "Ball Hog" באותה הקבוצה, כל אחד מביא את האגו שלו למגרש ובכך נוצר בלאגן אחד גדול, והיה ברור כי אחד משלושתם צריך לצאת.
‌איך אוקלהומה מרוויחה בטרייד? בכך שהיא נפטרה משחקן אשר מזיק להתקפה, ולא השומר הכי טוב בנוסף לזה, והרוויחה שחקן צעיר מעולה, אשר יכול לעזור להתקפה של אוקלהומה לזרום דרך ווסטברוק וג'ורג', אוקלהומה בכך שיפרה לדעתי את סיכוייה בפלייאוף, למרות שאין להם שום סיכוי נגד הווריורס והלייקרס, עדיין זה שיפור מצידם.

המפסידים

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
  1. המוח הבריא יגיד שזה אטלנטה, כי היא הצד השני בטרייד, אך אני לא חושב שאטלנטה הרוויחה או הפסידה בטרייד הזה. הם נפטרו מדניס שרודר, שהיה שחקן טוב, אך לא מספיק טוב, ובנוסף נפטרו מהחוזה של כארמלו, אשר היה צעד מעולה. אני לא חושב שיש מה לומר עליהם עוד, הם כנראה מפסידים רק לעונה הקרובה, אך בסופה ייקבלו בחירת דראפט מעולה כנראה, בשביל לדעת האם הפסידה או הרוויחה נצטרך לראות מה יקרה העונה, והאם חסרונו של שרודר יזיק לקבוצה.
  2.  יוסטון רוקטס- כרגע יוסטון במצב טוב כקבוצה מועמדת לאליפות, ג'יימס הארדן בשיא הקריירה שלו וכריס פול הוא כריס פול, קלינט קאפלה משחק מעולה בהתקפה של יוסטון והספסל שלהם טוב. אך אם השמועות נכונות, וכרמלו מתכנן לחתום ביוסטון, לדעתי הם יצאו המפסידים כאן, כארמלו הוא נזק לקבוצה בעלת שני סופרסטארים. נכון, כריס פול וכרמלו חברים טובים, ויכולים לשחק ביחד כי הסגנונות משחק שלהם מצטלבים, אך לא ג'יימס הארדן. הארדן הוא שחקן הגובל בהגדרת "Ball Hog", וכך הוספת מלו תפגע בקבוצה, כבר הזכרתי שמלו לא השומר הכי גדול שיש, וגם הארדן לא, דבר זה יוצר חור בהגנה, ובלאגן בהתקפה. ככה אי אפשר להתחרות על אליפות, במיוחד לא במערב החזק מאוד השנה, ולדעתי הוספת כרמלו רק תזיק ליוסטון ותוריד אותם ברמה.
    ‌אסכם את זה ככה, אוקלהומה עשתה בשכל כשנפטרו מאנת'וני, אטלנטה לא הרוויחה אך לא הפסידה, אז היא נייטרלית. מלו צריך לשחק בקבוצה בעלת סופרסטאר אחד שיכול להסתדר עם שחקן כמוהו, ולכן זו תהיה טעות מצד יוסטון להוסיף אותו לסגל, אך נצטרך לחכות ולראות מה יהיה.
האם יחתום ביוסטון בעבור שכר מינימום? (קרדיט ל clutchpoints)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort