לאן ילך קוואי לאונרד? חלק ג'

בחלק השני דיברנו על האפשרות שקוואי לאונרד יעבור בטרייד לאחת מהקבוצות בלוס אנג'לס, מאז שבוע שעבר האירועים התפתחו למצב שבו מקורביו של לאונרד הצהירו כי הוא לא רוצה לעבור ללייקרס מאז שלברון חתם שם מכיוון שהוא רוצה להיות המוביל של הקבוצה שלו ולא בצל הגדול של לברון, ומעדיף לעבור לקליפרס.

בחלק הזה, נדבר על האפשרות שקוואי יינחת בפילדלפיה, ויצטרף לאחת הקבוצות החמות בליגה.

פילדלפיה 76'– בשנתיים האחרונות הביטוי הפופולארי בפילדלפיה הוא trust the process, ביטוי שאותו הטביע ג'ואל אמביד, ואומר בעיקר שזה תהליך שייקח קצת זמן עד שפילדלפיה תחזור לגדולתה, כאשר יש להם מספר חתיכות בשביל השלמת התהליך, אך זה רק עניין של זמן, כשג'ואל אמביד משחק כאחד הסנטרים הטובים בליגה, ובן סימונס נראה מבטיח מאוד וכבר מעמיד ממוצעים יפים שלא יביישו אף שחקן בשנתו השנייה בליגה, מארקל פולץ יכול עוד להפתיע, לפילדלפיה יש קבוצת הגנה מעולה שקשה לנצח בבית, מאמן טוב, ושחקני רוטציה טובים, כל מה שחסר להם זה הפוש האחרון בפלייאוף, ומי יכול להביא לפילי את הפוש הזה? קוואי לאונרד. ישר מההתחלה אפשר להבין שאם יינחת בפילדלפיה, קוואי יהפוך אותם לקבוצת ההגנה בין הטובות בליגה, אם לא הכי טובה. כל מה שפילדלפיה הייתה צריכה בפלייאוף האחרון היה שחקן שייתעלה על עצמו ברגעים המכריעים, בן סימונס שיחק נוראי נגד בוסטון, ואם מכניסים את קוואי למשוואה כנגד בוסטון, זו יכולה להיות סדרה מדהימה שתגיע לשבעה משחקים ואני אהמר על פילדלפיה כאן, אם פילי תגרום לכל החלקים להתחבר ולתפקד כמו שצריך, לדעתי הם יכולים להתעלות על הלייקרס עם לברון, ואפילו להוות איום קל על גולדן סטייט. קוואי יכול להתאים למשחק של פילי כל כך טוב, בן סימונס הוא מוביל כדור שהאופצייה הראשונה שלו היא מסירה, ולאחר מכן לאיים לסל, סימונס גם לא יכול לקלוע כדי להציל את חייו, וכאן מגיעים קוואי וג'ייג'יי רדיק, רדיק מדמה את בראדל קופר ב"צלף אמריקאי" מאחורי קו השלוש, וקוואי ששיפר את הקליעה שלו בהרבה בזמן האחרון, פילי יכולים לשחק עם חמישייה נמוכה קצת ולהכניס את רוברט קאבינגטון שהוא שחקן מעולה בשני צידי המגרש, ובואו לא נשכח את אמביד שהוא גם איום בכל מקום שיעמוד על המגרש, פילדלפיה נראית מפחידה עם קוואי, הבעיה הקטנה היא, שבשביל להביא את קוואי, צריך להחזיר לסאן אנטוניו משהו בתמורה, במקרה הזה הטרייד שהכי נראה לי נכון הוא כזה:

מצד סאן אנטוניו- קוואי לאונרד.

מצד פילדלפיה- מארקל פולץ, רוברט קאבינגטון, זאייר סמית, ובחירת דראפט.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
מתאים לו פילי? (CP)

הטרייד הנ"ל סותר את חלק ממה שציינתי מעליו, אבל זו רק דעתי לטרייד אפשרי, לפילי יש מספיק חתיכות לבצע טרייד שונה, וגם אם טרייד כמו שציינתי ייצא לפועל, פילי עדיין נשארת עם רביעייה מעולה של סימונס, סאריץ', לאונרד ואמביד.

כל הקבוצות שציינתי וכתבתי עליהן בשלושה שבועות האחרונים הן הקבוצות שלדעתי בעלות הסיכויים הגבוהים ביותר להשיג את קוואי, מתוך זה שיש להם אפשרות להצע חבילה טובה בעבורו, לאיזה קבוצות קוואי הביע רצון להגיע, ובאיזה קבוצות הוא יכול להשתלב הכי טוב. מבין ארבעת הקבוצות לדעתי הסיכויים הכי טובים יהיו של הקליפרס, בעיקר מכיוון שקוואי רוצה להגיע לשם, ושל הסלטיקס, כי הם קבוצה במזרח וסאן אנטוניו במערב. לא משנה לאן קוואי יישלח בסוף, העונה באה תהיה מעניינת מאוד לראות.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort