פל' ליגת העל בכדורסל: י-ם משווה את הסדרה, 93:85 בגן נר

 

לאחר שאיבדו את הביתיות ונראו רע בכל אספקט, הפועל ירושלים הצפינה לגן נר, כדי להתארח אצל המקבילה המקומית – הפועל גלבוע\גליל, שקיוותה להמשיך את המומנטום והיכולת הנפלאה מהמשחק בארינה. שחקני האלופה אשתקד ידעו שעל מנת לנצח יהיה עליהם להגביר את הקצב ההגנתי מול הקבוצה הנושכת של בית הלחמי, עם דגש על זאק לידיי וג'ייקובן בראון שהתעללו ביריביהם מהבירה במשחק הראשון.

הפועל גלבוע\גליל פתחה בחמישייה שכללה את: ג'ייקובן בראון, ד'יאנג'לו האריסון, חואקין שוכמן, זאק לידיי, בן אלטיט.

הפועל י-ם פתחה בחמישייה עם: בר טימור, ג'רום דייסון, טרנס קינסי, ריצ'ארד הוואל, רונלד רוברטס.

 

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

רבע ראשון: 24:25 

הפתיחה הייתה שייכת אך ורק לג'ייקובן בראון, שקלע 11 נקודות ברציפות, שהסתכמו בשלשה נונשלנטית טיפוסית עם יד על הפנים וביתרון 4-11 מקומי. דייסון עם צליפה נאה מחוץ לקשת משל עצמו, נגס בהפרש, אך חואקין שוכמן הגיב מיד מהעבר השני עם אותו הנשק, לאחר קליעה יפה מכדרור.

בראון עם עוד שלשה של שודד, כבר קבעה יתרון 12 למקומיים (9-21), אך לאחר פסק זמן של קטש, ירושלים ייצרה ריצה סולידית של 2-9, בזכות דקות טובות של יותם הלפרין שעלה מן הספסל. ליי אפ של קינסי הוריד את הפער לנקודה בלבד, שוכמן החזיר את היתרון,  אך הוואל קבע את תוצאת הרבע לאחר אסיסט מצוין של פרפורוגלו.

רבע שני: 49:46

הרבע נפתח עם צרות גדולות לאורחים, לאחר שלידיי סחט שתי עבירות מהירות מהוואל, שהורידו את המתאזרח לספסל. בעוד ירושלים לא הצליחה לקנות סל בדקות האלו וגם האיבודים החלו להצטבר, בעוד לידיי הגדיל את הפער ל-6, עם עוד מסע חצי מוצלח לקו העונשין.

קינסי שוב צימק לנקודה הפרש עם שלשה נאה, אך טל קרפלס שסיפק משחק שיא בארינה, החזיר עם 7 נקודות ברציפות. לאחר שהאריסון העלה את גלבוע ליתרון 10 במסע מוצלח מהקו, שוב רוברטס היה שם לעשות את מה שחבריו כושלים לאחר, שקטף את הריבאונד לאחר ההחטאה של קינסי וסיים בדאנק ללא מפריע. קינסי עצמו הוריד את ההפרש ל-4 בלבד בסל נאה למרות השמירה הצמודה של שוכמן. הזריקות של ירושלים החלו להיכנס בעוד דייסון הוריד לנקודה הפרש.

לאחר עיכוב לא צפוי, בעקבות מים שנשפכו בצד המגרש וקושי לא ברור להתגבר על האירוע. לאחר שהמגבות עשו את עבודתן וחזרו לשחק כדורסל, ירושלים עלתה ליתרון, לאחר ליי אפ של דייסון. וויליאמס הפגין נוכחות בצבע והשווה את התוצאה, אך המילה האחרונה הייתה של קלי לוקאס, שסיים את הרבע הטוב ביותר של ירושלים בפלייאוף עד כה, בצליפה מהפינה ל-3 נקודות שסגרה את המחצית ביתרון ירושלמי.

רבע שלישי: 69:65

המחצית השנייה נפתחה עם שלשה של שוכמן מהפינה שהשוותה את התוצאה. מנגד, אליהו סיפק את זריקת הגוויאבה המוכרת מחצי מרחק, על מנת להחזיר את היתרון הירושלמי. סגנון המשחק של גלבוע הוציא מירושלים אגרסיביות שטרם נראתה מהם העונה ותוך שני פוזשנים – בר טימור ספג עבירה רביעית בעוד דייסון ספג בלתי ספורטיבית. לאחר דקות רבות נטולות סל, ג'ייקובן בראון תפר את השלשה החמישית שלו במשחק, ובפוזשן ההגנתי גרם לקינזי לאבד את הכדור.

בראון המשיך גם לפנק את חבריו, לאחר שהשאיר לשוכמן שלשה פנויה מהפינה, אך מהעבר השני – דייסון נותר לא מכוסה והחזיר באותה מידה. שוכמן עם עבירה בלתי ספורטיבית שהייתה הרביעית הכללית שלו אפשר להלפרין להשוות את התוצאה מהקו. הישראלי המשיך לסחוט את המגע מניסיונות החסימה של יריביו, לאחר שהגיע תורו של האריסון לשלוח את הלפרין לשלוש זריקות עונשין אותן הוא קלע. אך שוב בראון קיבל את הכדור מחוץ לקשת מול השומר, חשב לרגע והוציא זריקה מהירה שכמובן נקברה בטבעת. אך הוואל, שחזר למגרש לאחר דקות ארוכות, השיג סל ועבירה בצבע.

הלפרין המשיך לספק תוצרת בדקות הרבות להן זכה באופן נדיר, לאחר שהכניס אסיסט נהדר לרוברטס, שקבע בדאנק יתרון 69:65 לאורחים.

 

רבע רביעי: 93:85 להפועל ירושלים (1:1)

לידיי חפר בצבע והשיג את סל השדה הראשון שלו במשחק, בנוסף לעבירה שהובילה אותו למסע ה-18 שלו לקו העונשין, אך כשל להשלים את נקודת הבונוס. אליהו גם כן החל לאפס מעט את הידית עם קליעה רכה מחצי מרחק, אך שוכמן עם עוד שלשה, הקפיץ את המושבניקים ביציעים. רוברטס החזיר את היתרון בג'אמפ שוט מחצי מרחק, אך שוב שוכמן עם סטפ בק נהדר, סיפק את השלשה החמישית שלו במשחק.

האופציות ההתקפיות של ירושלים שוב הפכו תלושות, בעוד רוב הזריקות של הירושלמים היו מחוץ לקשת בפתיחת הרבע האחרון. גם כשדייסון נכנס, לידיי סיפק הגנה נהדרת וגרם לו לאבד את הכדור. הוואל ורוברטס סיפקו שיתוף פעולה נאה שהחזיר את היתרון לירושלים, לאחר שהמתאזרח הכניס אסיסט נהדר בין שני שומרים לחברו לאזור הצבע, שסיים בהטבעה באין מפריע.

בר טימור שחזר למגרש לאחר דקות ארוכות, תפר שלשה שקבעה יתרון 4 לירושלים, אך בראון צימק בעוד שלשה סטנדרטית וחסרת כל היגיון פרי יצירתו. אך הוואל הראה כמה הוא חשוב למשחק ההתקפה של קטש, עם 4 נקודות רצופות, שהובילו לפסק זמן של בית הלחמי כשנותרו עוד 2 דקות של כדורסל. דייסון עם שלשת מאניטיים השתיק את הקהל המקומי, בעוד בפוזשן ההגנתי – קינזי סחט עבירת תוקף מהאריסון, שסיים את חלקו במשחק ובכך בעצם הסתיים המשחק דה פקטו.  י-ם משווה את הסדרה לאחר שהראתה אופי ברגעי ההכרעה למרות משחק אגרסיבי ומתיש ובעיית עבירות ממנה סבלו לאורך רוב ההתמודדות.

 

 

בלטו בגלבוע\גליל:

ג'ייקובן בראון 25 נק' (10\7 ל-3 נק') ותשעה אסיסטים, חואקין שוכמן 17 נק' (7\5 ל-3 נק'), זאק לידיי 16 נק' (18\14 מהעונשין, 7\1 מהשדה)

בלטו בהפועל י-ם:

ג'רום דייסון 19 נק', רונלד רוברטס וריצ'ארד הוואל (8 ריבאונדים) 14 נק כ"א, טרנס קינסי 12 נק' , יותם הלפרין 11 נק'

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort