פל' ליגת העל בכדורסל: גלבוע גליל מנצחת בארינה 85:78

 

לאחר שפלייאוף ליגת העל בכדורסל יצא לדרך אמש, הערב (21:00) הפועל ירושלים החלה את הסדרה שלה, במטרה לשמור על הבית, בדרך להשבת תואר האליפות. הקבוצה של קטש, אשר סיימה שלישית את הליגה הסדירה לאחר עונה לא פשוטה בכלל, אירחה את המקבילה מהגלבוע והגליל התחתון. חניכיו הלוחמים של אריאל בית הלחמי סיפקו עונה סדירה מוצלחת למדי, שכללה שני ניצחונות צמודים, על חשבון הקבוצה מהבירה. דיאנג'לו האריסון עמד לרשותו של המאמן האורח לאחר תקופה ארוכה והוא התלבש על חשבונו של אלייז'ה ג'ונסון.

החמישייה של הפועל י-ם כללה את: בר טימור, ג'רום דייסון, טרנס קינזי, ריצ'ארד הוואל ורונלד רוברטס.

החמישייה של הפועל גלבוע\גליל כללה את: ג'ייקובן בראון, דיאנג'לו האריסון, חואקין שוכמן, זאק לידיי ובן אלטיט.

רבע ראשון : 25:17 לגלבוע\גליל

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

שלשה של בראון העלתה את האורחים ליתרון 7-4 לאחר שתי דקות של כדורסל. מהעבר השני; בר טימור סחט עבירה מחוץ לקשת והצליח לקלוע שתיים מתוך שלוש הזריקות שלו. י-ם פתחה בצורה מהוססת, לאחר ששחקניו של קטש איבד את הכדור בשלושה פוזשנים רצופים וגם אפשרו לזאק לידיי לקחת ריבאונד התקפה, ולהשיג את הסל והעבירה.

שלשה מטווח מוגזם של האריסון הגבירה את ההתלהבות של האורחים, אך מנגד, הוואל השיג סל ועבירה בצבע, אך כשל להשלים את את זריקת הבונוס. אלטיט סיפק בלוק נהדר מול רוברטס, אך שחקן הפנים המקומי לקח את הריבאונד של עצמו וסיפק דאנק מהדהד שכלל עבירה של אלטיט והוריד את ההפרש ל-3 נק' בלבד (14-11).

שחקני גלבוע סיפקו אגרסיביות אופיינית גם בהגנה וגם בהתקפה, בעוד האריסון סחט את העבירה החמישית הקבוצתית של המקומיים, לאחר פחות מחמש דקות של כדורסל. שלשה נאה של דייסון לאחר אסיסט של טימור, הורידה את הפער לשתי נקודות בלבד. ירושלים לא הצליחה להמשיך את המומנטום, בעוד קבוצת ההתקפה החורקת של קטש סיפקה מפגן החמצות מרשים, שהסתכם באייר בול של ליאור אליהו מחמישה מטרים.

מי שסיפק שירות נאה לאלופה היה דווקא ג'ייקובן בראון, שסיפק פתיחה טובה למשחק, אך הצליח בפוזשן בודד גם לאבד את הכדור וגם לקבל עבירה טכנית. אך ירושלים המשיכה לספק אחוזים מזעזעים מכל טווח, אך ההתקפה האורחת גם כן איבדה ברק וחניכיו של בית הלחמי לא השכילו ליצור ריצה ראויה. טל קרפלס סיפק סטפ בק לא אופייני לשלוש נקודות וחתם את הרבע.

רבע שני: 49:39  

הרבע השני נפתח כמו שהראשון נסגר – בשלשה של קרפלס – שקבעה יתרון שיא בן 11 נקודות לגלבוע.  רונלד רוברטס היה היחיד שתפקד במהלך רוב המחצית, אך זאק לידיי סיפק יכולת מופלאה מהצד השני והפער הלך וגדל. שלשה של פרפורוגלו סיפקה חמצן למארחים ולאחריה הוואל סיפק אסיסט ענק (לאחר ספק צעדים שזכו להתעלמות) לאליהו שסיפק ריברס דאנק נאה. המתאזרח של ירושלים המשיך ביכולת המשופרת, לאחר שסיפק מהלך אגרסיבי עם הגב לסל שהסתיים בסל ובסחיטת עבירה מלידיי.

ירושלים עוד הספיקה לחטוף את הכדור מיד לאחר זריקת הבונוס, אך ליאור אליהו איבד כדור ברשלנות והוסיף חטא על פשע לאחר שסיפק עבירה בלתי ספורטיבית על אלטיט. אך הוואל המשיך בשלו, לאחר שחטף כדור ויצא בעצמו למתפרצת שהסתיימה בפינגר רול עם הקרש, בנוסף למגע מהמגן. מי שהיה שם לעצור את הריצה של האמריקני-ישראלי היה שוב טל קרפלס, שסיפק עוד סטפ בק  מרהיב ל-3, הפעם מהפינה.

שוב הריצה הירושלמית נעצרה וכתוצאה מכך איבודי הכדור המשיכו להצטבר בקצב מדאיג מבחינת קטש. קרפלס המשיך את המחצית הקסומה שלו עם ליי אפ שנחסם כשהכדור כבר  ירד אל עבר הטבעת. ג'ייקובן בראון סיכם את המחצית  בשלשה של שודד מדופלם.

הפלייאוף התחיל היום לקבוצות מהגלבוע והבירה (מנהלת הליגה)

 

רבע שלישי: 63:53 

התשוקה והאינטנסיביות של האורחים בהגנה המשיכה לתת את הטון, בעוד ירושלים מצדה, המשיכה לאבד כדורים, בעוד שוכמן סיפק שלשה נפלאה עם הקרש שקבעה יתרון בן 13 נקודות. מהעבר השני, גם דייסון חימם את הידית מחוץ לקשת. הוואל ספג עבירה רביעית כשנותר עוד הרבה זמן כדורסל, אך גם הוריד את ההפרש ל-10 עם הוק שוט מוצלחת. מאידך, גם האריסון ספג עבירה רביעית וירד לספסל ודייסון הוריד את ההפרש לחד ספרתי במסע לקו בעל 50 אחוזי הצלחה.

דייסון הוריד את ההפרש עם מסע נוסף לקו העונשין, אך מהעבר השני – בראון סיפק עוד שלשה שהוציאה את האוויר מהריאות הירושלמיות. בראון המשיך לייצר נקודות גם בחדירה אגרסיבית לטבעת.

 

 

רבע רביעי: 85:78 

לאחר שהירושלמים צמצמו מעט את ההפרש בפתיחת הרבע, האריסון תפר עוד שלשה משוגעת בערב חזרה נפלא שלו. בראון המשיך גם כן בערב האדיר שלו, כמו גם לידיי, שסיפק דאנק אתלטי והשיג גם את העבירה. גם ההגנה של גליל עבדה בצורה פנטסטית, לאחר ששוכמן חסם בצורה הרואית את דייסון ובפוזשן הבא, האריסון סיפק חטיפה לאחר מאבק עיקש על הכדור.

בראון המשיך לייאש את הצופים בארינה, לאחר שסיפק עוד שלשה מגובה הסרעפת, שאיכשהו צנחה באלגנטיות בתוך הטבעת. ההפרש גדל שוב ל-14 נקודות, אך דייסון סיפק שלשה חשובה, ביום קליעה רע שלו. האורחים שיחקו על השעון את הפוזשנים האחרונים ובקושי ייצרו זריקות וכתוצאה מכך  המקומיים צמלצמו -8 הפרש כשנותרה דקה ושלוש שניות לסיום. זריקת הייל מרי של האריסון לא פגעה אפילו בקרש, אך מי שהגיע לכדור היה לידיי, שלא קלע, אך סחט עבירה חמישית מהאוול והחזיר מהקו. טל קרפלס סיפק שיא קריירה לאחר שקיבל כדור נהדר מלידיי, דייסון סיפק עוד שלשה, אך בזה העסק הסתכם.

בלטו בהפועל י-ם :

ריצ'ארד האוול 17 נק' (8\8 ל-2 נק') ג'רום דייסון 16 נק', רונלד רוברטס 12 נק' ושבעה ריבאונדים.

בלטו בגלבוע\גליל:

ג'ייקובן בראוון זאק לידיי 22 נק' כ"א ,טל קרפלס 16 נק' (4\3 מחוץ לקשת), ד'יאנג'לו האריסון 14 נק'.

 

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort