סיקור RAW 16.04.18

פתיחת התוכנית

קורט אנגל עלה לזירה ומתרגש להודיע שה"סופרסטר שייק-אפ" נפתח והבחירה הראשונה של רו הוא אלוף ארה"ב ג'ינדר מאהל שמשבח את אנגל על הבחירה בו אבל טוען כי הוא לא מבין למה הוא לא הגיע כיאה לאלוף עם לימוזינה, קורט טען כי הוא לא הבטיח לו שום לימוזינה. מהאל טען שהוא יותר טוב מכל אחד אחר ברוסטר של רו ושהוא רוצה את אותן ההטבות שמקבל לסנר, אנגל אמר לו לשלוח אליו את כל התלונות למייל ונתן לו מייל מזוייף, ואז קבע קרב על אליפות בין מאהל לג'ף הארדי.

האלוף ג'ינדר מאהל נגד ג'ף הארדי:

מאהל העצבני פתח את הקרב חזק אך ג'ף הראה במהלך הקרב את מיטב המהלכים הידועים שלו, לקראת סוף הקרב סמיר סינג ניסה לעזור למאהל אבל הארדי הימם אותו, לאחר מכן מאהל בעט בפרצופו של הארדי עם רגל גבוהה אך הארדי ברח לספירת 2. מאהל ניסה לעשות תרגיל הרמה על הארדי אך זה הצליח להתחמק ולספור את מאהל ל-2, לאחר מכן תקף את מאהל עם הטוויסט אוף פייט וקינח עם סוונטון בומב וספר את מאהל ל-3 וניצח את הקרב ובעצם זכה באליפות ארה"ב.  דעה אישית: קרב מעניין שמסמן כנראה את המעבר של ג'ף הארדי עם החגורה לסמאקדאון, פרומו מצויין וקרב מעניין.

מאחורי הקלעים רואים את מאהל עצבני ורנה יאנג מגיעה לדבר איתו והוא טוען שזה היה מהלך מלוכלך של אנגל ושהוא הולך לבקש קרב חוזר מול הארדי באירוע הרויאל ראמבל הגדול שיערך בעוד שבועיים.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

ביילי נגד סשה בנקס:

ביילי וסשה פותחות את הקרב עם קצת טראש-טוק וסשה תוקפת ראשונה. קרב קשוח בין שתי החברות לשעבר, לקראת סופו סשה תקפה חזק את ביילי ועם שתי ברכיים לפנים של ביילי היא באה להצמיד את ביילי אך זאת הפכה את זה להצמדה מהכיוון שלי שסשה התחמקה ב-2 ואז סשה תקפה את ביילי עם מכת החניקה שלה "בנקס סטייטמנט" אך ה"ריוט סקווד" באו ותקפו את סשה וביילי. לאחר שהקרב הסתיים ללא תוצאה, הריוט סקווד המשיכו להתעלל בסשה ובביילי. דעה אישית: הריוט סקווד עברו לרו כדי לפנות את הדרך לאבסולושיין לחבור לחברתם פייג' שהיא המנהלת של סמאקדאון

AOP נגד ריינו וסלייטר

אחרי הניצחון של ה-AOP שבוע שעבר ריינו וסלייטר ישר תקפו את הצמד, ריינו שלט באקם בכל הזמן שהם היו אחד מול שני ואז שסלייטר נכנס אקם חזר לקרב והחליף עם רזאר ששלט בקרב ובסופו של דבר עם מכת הסיום שלהם "לאסט צ'אפטר" ניצחו הצמידו את ריינו וניצחו את הקרב. דעה אישית: קרב גרוע שמחזק את הכוח של ה-AOP ושוב מוריד את ריינו וסלייטר.

מיז מארח בתוכניתו כוכב של סמאקדאון

מיז מתחיל ואומר שכמו שהוא הבטיח אז הוא הביא כוכב של סמאקדאון שבעצם עובר לרו ואז מקבל לזירה את סמי זיין ואת קווין אוונס, למרות שבעצם שניהם ללא חוזה באף מקום כי את הקרב שלהם הם הפסידו שבוע שעבר, אבל הם שיחקו אותה כאילו כשחקנים חופשיים. מיז טען שהוא והמיזטראז' ביחד עם סמי וקווין יותר גדולים מ"הנוקמים" ומה-NWO. לזירה מגיע קורט אנגל שאומר שהכוח הוא לא של מיז וכמו שהוא אמר שבוע שעבר אז קווין וסמי פספסו את ההזדמנות שלהם בשבוע שעבר כשלא הצליחו לנצח, קווין טען שנשלח אליהם מייל שבוע שעבר ושהתוכניות השתנו, סמי הוסיף שבמייל היה כתוב שהם הוכיחו שהם שייכים לרו ושהמייל בעצם היה מסטפני ושהיא נתנה להם חוזה ברו, מיז התחיל לרדת על אנגל ואז אנגל השתיק אותו ואמר שזה מוזר לו שסטפני הצליחה לכתוב להם אחרי שהיד שלה רוסקה בשבוע שעבר על ידי רונדה ראוזי ואז הוסיף כי לבקשת דניאל בראיין(עוד מלפני שסיים להיות המנהל של סמאקדאון). המיז עובר לסמאקדאון, אז המיז אמר שהוא מאושר מזה כי הוא והמיזטראז' יהפכו את סמאקדאון לתוכנית שסופסוף שווה לראות אותה אז אנגל אמר לו כי בו דאלאס וקורטיס אקסל נשארים ברו. ואז הודיע כי הוא קבע קרב בין המיז והמיזטראז' ביחד עם סמי זיין וקווין אוונס נגדפין באלור, סת' רולינס, בובי לאשלי, ברון סטרומן וכוכב חדש שעבר מסמאקדאון אבל את שמו הם יגלו רק בקרב. דעה אישי: סגמנט מצויין ומשעשע, אני אוהב את המעבר של המיז לסמאקדאון ככה נראה את הפיוד שלו מול דניאל בראיין מתפתח, מיז שיחק מצויין עם כמה שהוא הופתע מהמעבר שלו. וברוכים הבאים לסמי וקווין.

מאט הארדי ובריי וויאט נגד "הריווייואל"

מאט ודאוסון מתחילים מהר מאוד דאוסון מתחלף עם דאש ומאט עם בריי ובריי תוקף עם בעיטה לפנים מצמיד אותו ודאוסון מציל, בריי עושה את הליכת העכביש שלו ולאחר מכן התחלף עם מאט שגם תקפו ביחד את היריבים עם מכות משולבות, לאחר מכן התחייה הצליחו לחזור לקרב ותקפו את מאט אבל מאט חזר מהר מאוד עם ה"סייד אפקט" ואז החליף עם בריי שתקף גם הוא את היריבים ובסופו של דבר "סיסטר אביגיל" והטוויסט אוף פייט משולב של שניהם ניצח את הקרב. הניצחון הבטיח להם קרב אליפות מול שיימוס וסזארו באירוע הרויאל ראמבל הגדול. דעה אישית: קרב נחמד לא יותר מזה, צריך לראות מה מתפתח עם הצמד הזה בריי ומאט

שיימוס וסזארו הולכים מאחורי הקלעים ומדברים על הקרב שהולך להיות באירוע ואז הם פוגשים במצטרפים החדשים לרו בריזאנגו שישר מדברים איתם על משטרת האופנה שלהם ואיך הם מתלבשים.

אחרי זה רואים סרטון על איך שרונדה ראוזי ריסקה את היד של סטף, ואז עוברים לחדר של קורט אנגל שמדבר עם רונדה ואז הוא מקבל את המצטרפת החדשה נטליה.

אמבר מון מול מיקי ג'יימס

קרב חזק בין השתיים מסתיים בניצחון של אמבר מון, במהלך הקרב הכריזה אלכסה בליס שהיא קיבלה קרב חוזר על האליפות מול ניה ג'אקס בבאקלש ועל הדרך קראה לג'אקס בריונית. אמבר מון ניצחה בזכות "אקליפס" מכת הסיום שלה.

מאחורי הקלעים רואים את קווין וסמי מתווכחים וחושבים מה לעשות בקרב, ואז מיז מגיע וניסה לברר איך התייחס אליהם שיין מקמהן ואז הוא ביקש מהם לעזור לו לגרום לזה שהרו האחרון שלו יהיה הכי טוב שיש.

דולף זיגלר עולה לזירה ומודיע כי גם הוא מצטרף לרו. זיגלר מדבר על כך שהוא הטוב במה שהוא עושה ושהוא זה שגונב את ההצגה, טייטוס ואפולו יוצאים לכיוון הבמה וטייטוס מנסה לגייס אותו ואז זיגלר טוען שהוא לא בא לבד ודרו מקנטייר מגיע ותוקף את השניים. דעה אישית: אני שמח על ההגעה סופסוף של דרו מקינטייר שהפעם מגיע עם יותר אהבה מהקהל, אבל לא אוהב שהוא קשור לזיגלר, זה נראה שזה הולך להיות קטע של השומר ראש של זיגלר.

רומן ריינס עולה לזירה שכמובן מקבל את "אהבתם של הקהל" שוב רומן אומר שהוא הגיע לעבודה בזמן שברוק לסנר לא, ושהפעם זה הולך להיות שונה כי הוא הולך לנצח את ברוק בקרב כלוב באירוע הרויאל ראמבל הגדול, ושהוא יהפוך להיות האלוף האוניברסלי וסוספוף זה יהיה אלוף במשרה מלאה, ואז מגיע סמואה ג'ו. ושוב יורד על רומן על כך שלא עשה את העבודה שלו במניה ושהוא לעולם לא יצליח לעשות זאת, ג'ו טען שרומן לא יודע את מקומו ובגלל זה הוא כל פעם חוטף בראש. ושהוא רק מחכה לבאקלש כדי להשכיב אותו לישון(עם מכת החניקה שלו) ואז הוא מראה תמונות מהמניה ומרו איך לסנר קורע לחתיכות את רומן ואז רומן מציע לג'ו לעלות לזירה ולהראות מה הוא שווה אבל ג'ו אומר שהוא לא יעשה זאת ושהוא יחכה לבאקלש. דעה אישית: סטגמנט נחמד, שוב ג'ו מראה את יכולות המקרופון המצויינים שלו לעומת רומן ריינס. יש לרומן עוד על מה לעבוד.

נטליה נגד מנדי רוז

קרב מהיר שרק ניסה להראות את הכוח של נטליה, נטליה מנצחת לאחר שמשתמשת בשראפשוטר הידוע של משפחת הארט הידועה.  אז צריכים להגיד לאבסולושיין ברוכות הבאות לסמאקדאון. לאחר הקרב סוניה דוויל תוקפת את נטליה ואז מגיעה רונדה ראוזי להציל את נטליה ולאחר כמה שניות סוניה החליטה לעמוד אל מול רונדה שתוך שניות מפילה אותה על הרצפה.

ברון קורבין גם הוא מצטרף לרו.

בריזאנגו נגד שיימוס וסזארו

קרב מהיר שמקבל את בריזאנגו ובעצם נותן להם קרב נחיתה קלה והם מנצחים את האלופים. דעה אישית: קרב מיותר שרק ניסה לקדם את ההגעה של בריזאנגו על חשבונם של האלופים, האם זה אומר אומר שהם יפסידו את קרב האליפות שלהם?

זאק ריידר ומייק קאנליס מצטרפים לרו.

בנוסף מודיעים כי ברוק לסנר יהיה שבוע הבא ברו.

המיז, המיזטראז', קווין אוונס וסמי זיין נגד פין באלור, סת' רולינס, בובי לאשלי, ברון סטרומן ובובי רוד

בובי רוד הוא הכוכב החדש שמצטרף לרו. קרב ארוך שבסופו של דבר ניצחו באלור, רולינס, לאשלי, סטרומן ורוד. לקראת סיום הקרב היה קטע יפה שסטרומן נשאר מול מיז בזמן שהמיזטראז' השאיר אותו לבד בכך שלא התחלפו איתו ולא עזרו לו ואמרו לו אנחנו כבר לא המיזטראז' ואז סטרומן עם פווארסלאם ניצח את מיז.

רשימת המצטרפים לרו:

  • ג'ינדר מהאל
  • הריוט סקווד
  • סמי זיין
  • קווין אוונס
  • בריזאנגו
  • נטליה
  • דולף זיגלר
  • דרו מקנטייר
  • דה אסנשיין
  • ברון קורבין
  • זאק ריידר
  • מייק קאנליס
  • בובי רוד
  • צ'ד גייבל
  • ומוג'ו ראולי.

כרגע אנחנו יודעים שמיז עובר לסמאק.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort