Ultimate Delition – RAvieW

לזנר משמיד את רומן ריינס

קורט אנגל אומר שרומן ריינס עדיין "מושעה" ושברוק לזנר עוד מעט יגיע. רומן ריינס נכנס ואומר שלא אכפת לו ש"השעו" אותו ושהוא צריך לקדם את המיין איבנט של רסלמניה (לא עוד פעם וינס….) הוא יורק שיט על לזנר ועל אנגל. אחרי שאנגל עוזב את הזירה מגיעים "מרשלים" של ארצות הברית ומנסים להרחיק את ריינס אבל ריינס מתנגד ומביס אותם. אחרי זה הנעימת פתיחה של ברוק נשמעת וברוק רץ לזירה ומשמיד את רומן עם מכות כיסא, סופלקסים וF5. אחרי זה הקהל צרח לרומן "you deserve it" ואחרי שהעלו אותו על אלונקה המיקרופונים הקהל הושתקו. כשסיימו לשים את רומן על האלונקה ברוק חזר ותקף את רומן עוד פעם.

(אתר הWWE)
You deserve it (אתר הWWE)

אלכסה נגד אסקה

לפני הקרב אלכסה חתכה פרומו שצוחק על ניה ג׳קס. הקרב היה בינוני אבל אחלה של פתיחה לראו. הקרב נגמר בספירת חוץ אחרי בריחה של אלכסה מהאנגל לוק אל מחוץ לזירה. אחרי הקרב ניה נכנסה והשמידה את מיקי ג׳יימס ואלכסה והפופ היה נהדר. יש הפסקת פרסומות ואחריה אנחנו מקבלים סגמנט שבו אנגל נוזף באלכסה על זה שהיא מתנהגת בביריונות כלפי ניה וקובע קרב בינייהן ברסלמניה.

סזארו נגד המפלצת

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

ברון סטרוומן והבר חתכו פרומו טוב לפני הקרב עם קטעים קומיים ובנו מתח לקראת הקרב. סזארו הצליח לעבוד עם סטרוומן בצורה טובה ולא הייתה פה דומיננטיות קשה מצידו של סטרוומן. בסוף סטרוומן ניצח כי קייפאב.

הר אדם (אתר הWWE)

הריבייבל נגד טייטוס וורלדוויד

הקרב היה טוב ואני אוהב את זה שהוא נמשך 4 דקות. הריבייבל ריסקו את טיטוס ואפולו קרוז וניצחו עם שאטר מאשין וזה מה שמצופה מהקבוצה השניה הכי טובה שיש לRAW להציע. אחרי הקרב הריבייבל התראיינו והודיעו על השתתפות בקרב אנדרה הענק (כמו כל מי שאין לו מקום על הקארד של מניה)

4 דקות (אתר הWWE)

אבסולושין נגד ביילי ובנקס

לפני הקרב יש פרומו גרוע שמרגיש יותר מדי מתוסרט. הקרב היה חתיכה של זבל כדי למלא זמן ולבנות מתח אנ-אורגני בין בנקס לביילי, אבל לפחות הג׳ובריות של אבסולושין ניצחו…..

לפחות הג׳ובריות ניצחו סוף סוף (אתר הWWE)

משבר גיל ה40

ג׳ון סינה יורה על האנדרטייקר בכל הכוח בפרומו מדהים (ולא מתוסרט לשמחתי) ומלהיב אותנו לקראת הקרב במניה. אבל במקום לקבל תשובה מהאנדרטייקר, קיין הגיע ותקף את סינה ועכשיו אני פשוט בטירוף לקראת הקרב. הפרומו אומנם הרגיש קצת מועתק משבוע שעבר אבל הוא עדיין היה מעולה.

רסלמניה? רסלקייניה! (אתר הWWE)

המיזטוראז׳ נגד מאשינגאן אנדרסון, דוק גאלווס ופרינס דוויט (בולט קלאב)

לפני הקרב מיז חותך פרומו על זה שהוא ישלח את טיילר בלאק (השם של רולינס באינדיז) ואת פרינס דוויט (השם של באלור באינדיז) חזרה לאינדיז שם הם יוכלו לחלק טו סוויט לקהל (הם לא יוכלו כי הWWE כלבים ורשמו על זה קופי רייט). הבולט קלאב נכנס לזירה וטיילר בלאק מתיישב בשולחן השדרנים והקרב מתחיל. הקרב היה טוב והייתה כימיה טובה בין באלור לקלאב ולמיז (המיזטוראז׳ די פגעו בקרב) והיו נקודות יפות במהלכו. בסוף הקרב נגמר עם רולאפ של פין על המיז וזה ספויילר לרסלמניה. אחרי הקרב באלור הותקף על ידי המיזטוראז׳ רולינס בא לעזרתו והשמיד את המיזטוראז׳ ואחרי זה היה מבט מביך בין באלור לרולינס.

פרינס דוויט טיפוסי (אתר הWWE)

רונדה ראוזי בסייגמנט מביך

דנה ברוק ורונדה ראוזי חתכו את הסייגמנט הכי מביך מאז שנת 2000. ראוזי פשוט עמדה בזירה במשך טונה של זמן כשדנה מזלזלת בה ואחרי זה כשדנה תוקפת אותה היא עושה מהלך שהוא שילוב של קאראטה קיד ושל סופלקס גרוע. מביך, מביך, מביך.

קראטה גירל (אתר הWWE)

האולטימייט דלישן

הקרב היה משוגע בקטע אחר. כל כך הרבה באז בטוויטר וכל כך הרבה רגעים משוגעים שרק מאט יכול לחשוב עליהם. החלק האהוב עלי היה כשמאט הארדי התלבט עם מה לדרוס את בריי ווייט, האם לדרוס אותו עם "הכיסא של הגלגלים" (כיסא גלגלים) או עם "המכסח של המדשאות" (מכסחת דשא) שבסוף הוא בחר במכסח של המדשאות אבל ווייט התחמק. אחרי הקטע הזה ווייט והארדי נלחמו ליד האגם של התחייה מחדש. וונגארד 1 (הרחפן של מאט) ניסה לתקוף את בריי אבל בריי תפס אותו ושלח אותו כשהוא הבין שזאת הסחת דעת. הוא הלך אל סקארזגארד (הסירה של מאט) והפך אותה בשביל לתקוף את מאט אבל במקום זה סניור בנג׳מין היה שם וזרק עליו גלובוס מגומי והוא וג׳ף הארדי התחילו לשיר "he's got the whole world in his hands" ומאט עשה לבריי טוויסט אוף פייט כיסה אותו ניצח את הקרב וזרק אותו לנהר התחייה מחדש. לסיכום, קרב מעולה מצחיק ומעוות.

DELIGHTFUL!!! (אתר הWWE)

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort