מרשים לעצמם לנוח: בהרכב מעט חסר, באיירן מינכן מפסידה ללייפציג

המחזור ה-27 בבונדסליגה ממשיך והפעם המוליכה, באיירן מינכן תשחק מול ר.ב לייפציג. ניצחון של באיירן מינכן יוכל לעלות אותה ליתרון שיא של 20 נקודות ממקום שני בעוד אצל לייפציג, לא משנה מה תהיה תוצאת המשחק היא תישאר במקום השישי. נוייר עדיין לא החלים מהשבר ולא צפוי להיות בסגל, כמו כן, גם טוליסו נמצא בספק וגם אלקנטרה שנפצע בניצחון של הבווארים על בשיקטאש הוחלף עוד במחצית הראשונה אחרי שהספיק לכבוש.

הרכבים:

באיירן מינכן- אולריך, קימיך, שולה, הומלס, אלבה, וידאל, רודי, חאמס, מולר, ואגנר, ברנרט

לייפציג- גולאשצ'י, לימר, קונאטה, אופאמצ'אנו, אילסנקר, ברומה, קייטה, דאם, קמפל, פולסן, סביצר

דקה 4- ברנארט נשלח לעבר השער כשהוא פנוי לגמרי אך קונאטה חזר מהר מאוד והצליח לחטוף לו רגע לפני שהספרדי שיחרר בעיטה לעבר השער.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

דקה 6- קימיך איבד כדור מאוד קרוב לרחבה של השוער, ברומה ניסה לרוץ ולהגיע לכדור אך אולריך הצליח להקדים אותו.

דקה 11- חילוף מוקדם של לייפציג, סביצר נפצע ועלה לשחק במקומו טימו ורנר.

דקה 12- שער! מי צריך את לבנדובסקי שיש את ואנגר? חאמס רודריגס הרים לעברו של החלוץ כדור נהדר, באיירן מינכן עם שלושה שחקנים כל כך פנויים ברחבה של לייפציג וזהו סאנדרו ואגנר שנגח לשער והעלה את באיירן ליתרון!

דקה 14- כדור נהדר נשלח מההגנה של לייפציג שחלף מעל כל ההגנה של הבווארים, פולסן פנוי באחד על אחד מול אולריך אך פולסן בעט על גופו של אולריך ופספס הזדמנות נהדרת להשוות.

דקה 27- ברומה שיחרר כדור חופשי נהדר שעבר מעל השער.

דקה 34- קווין קמפל הכניס כדור רוחב נהדר לעברו של פולסן, פולסן שיפשף את הכדור שיוצא החוצה וכמעט נכנס. לייפציג לוחצת ומאוד קרובה להשיג את השוויון בדקות טובות מאוד שלה.

דקה 37- קמפל הכניס כדור רוחב נהדר לקייטה שניסה לתת לורנר אך נעצר אצל ההגנה, למרות זאת, קייטה הגיע ראשון לריבאונד, שחרר פצצה והשווה את התוצאה, דקות נהדרות של לייפציג השתלמו לה עם שער נהדר!

דקה 44- קאמפל מנסה בעיטה חופשית מתוחכמת אך הוא רואה את הכדור שלו הולך גבוה מעל השער.

ואגנר- העלה את באיירן ליתרון (עמוד הטוויטר הרשמי של באיירן מינכן)

מחצית ברד בול ארנה, מאז שער היתרון של באיירן מינכן היא פשוט לא נמצאת במשחק ורק במזל לייפציג רק הצליחה להשוות ולא להפוך את התוצאה, מה יופ היינקס ישנה במחצית כדי לראות את קבוצתו חוזרת ליתרון?

דקה 53- מתרפצת נהדרת של לייפציג כשהיא נמצאת ביתרון מספרי של ארבעה על שלושה, קאמפל מצא את ברומה בפינה שניסה לסובב כדור לעבר השער אך הכדור שלו לא מדויק מספיק וחולף ליד הקורה של אולריך.

דקה 57- לייפציג עולה ליתרון 2:1, באיירן מינכן פשוט לא במשחק! הרמה של גולאשצ'י השוער מורחקת לא טוב על ידי רודי היישר לרגלו של קמפל שנותן לקייטה שהכניס נהדר את ורנר שלא בנבדל וסיים נהדר מול אולריך. אחרי 7 מחזורים בלי שער חזר ורנר להבקיע ועוד איזה שער ענק וחשוב מבחינתה של לייפציג.

דקה 61- כמעט השלישי של לייפציג. טימו ורנר קיבל כדור כשהוא כל כך פנוי בתוך הרחבה ובמקום לנסות לתת רוחב לברומה הוא העדיף לעשות הטייה ולבעוט לעבר השער, הכדור שלו פגש את הרשת החיצונית.

דקה 63- דווקא הומלס הוא זה שהיה קרוב להשוות, הרחקה לא טובה של הגנת לייפציג הגיעה לבלם הגרמני ששחרר בעיטה טובה אך גולאשצ'י הדף לקרן.

דקה 67- חור גדול בהגנה של באיירן מינכן, קייטה שלח בכדור ארוך את ליימר שניסה לתת רוחב לורנר אך שולה במקום הצליח להרחיק בדיוק בזמן.

דקה 69- דאבל פס נהדר בין מולר לקימיך הסתיים בהגבהה של האחרון לראשו של ואנגר אך הנגיחה שלו הלכה מעל השער. כמעט שער השוויון של באיירן מינכן.

דקה 72- לבנדובסקי נכנס במקומו של חאמס רודריגס על מנת לנסות להוציא נקודות מהמשחק.

דקה 77- וידאל הכניס כדור מעל כל ההגנה של לייפציג, מולר גולש לכדור, מצליח להגיע אליו אך גולאשצ'י תופס בקלילות.

דקה 81- רודי העלה כדור חופשי לעבר הרחבה, הומלס הגיע ראשון לכדור אך הנגיחה שלו מעל השער.

סיום המשחק, אפשר להגיד שמאז שער היתרון של באיירן מינכן היא פשוט לא הייתה במשחק, התקפה נהדרת של לייפציג בראשותו של קייטה הבטיחו ניצחון חשוב מאוד מבחינתה, באיירן מינכן עם הפסד שלישי בלבד העונה והפסד ראשון בהיסטוריה ללייפציג.

משחקים מוקדמים:

דורטמונד- האנובר: 0:1 (בטשיוואי)

קלן- לברקוזן: 0:2 (אוסאקו, זולר)

 

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית