ליגה סינית: שאנדונג לוננג משיגה ניצחון השלישי ברצף ועולה למקום הראשון

אתמול בליגה הסינית נפתח מחזור השלישי, ובהמשך התוכנית שלו, הביי פורצ'ון אירחה את אחת ממובילות הטבלה לאחר 2 מחזורים שעברו – שאנדונג לוננג. הביי המארחת פתחה את הליגה לא רע והשיגה 4 נקודות מתוך 6, אך מה שהיה אמור באמת להדאיג את מאמנה פלגריני לקראת המשחק הזה, הוא משחק ההגנה של קבוצתו. בשני המשחקים ששוחקו, הקבוצה ספגה, ובסך הכל היא ספגה שלשושה שערים. מצד שני שאנדונג לוננג הגיעה למשחק עם המאזן המשולם – שני ניצחונות בשני משחקם. גם מה שחיבוי במשחק של הקבוצה, שהיא הצליחה לשמור על השער ריק מפתיחת הליגה וכבשה כבר 5 שערים ב 2 משחקים באמת מרשים.

המשחק הקודם בין השתיים, ביוני הקבוצות סיימו בתיקו מאופס. מבחינת ההרכבים של הקבוצות, כאן מאז המשחק הקודם ביניהן, ישנו שינוי משמעותי – חאבייר מסצ'רנו הצטרף להביי תמורת 5.5 מליון יורו וזה באמת נכס עבור הקבוצה – גם שחקן עם מנטליות של ווינר גדול, שחקן נבחרת, יכול לשחק בעמה עמדות, אך כאן הוא משחק בעמדתו הטבעי שזה קשר אחורי. יעזרו היום למסצ'רנו חברו לנבחרת לאבצי וקשר ברזילאי מפורסם הרננס. שאנדונג לוננג גם הגיעה למשחק בהרכב מל, כאשר את הקבוצה יובילו גרציאנו פלה אקס נבחרת איטליה ושני ברזילאים שחקני נבחרת – דייגו טארדלי ובלם גיל.

הרכבים:

הביי פורצ'ון: יאנג צ'נג, ז'או, יאניאנג, הנג, ג'יאנג, הרננס, מסצ'רנו,צ'נגדונג, ואנז'י סונג(קהה דק' 90), לאבצי, טיאניואן(הואזו דק' 66)(קסושאנג דק' 84)

שאנדונג לוננג: ואנג, ג'ונשואיי, גיל, ז'אנג, יין(בינבין דק' 72), ג'נשג(זהו דק' 88), ג'ונמין, ליאו יאנג(זהנג דק' 51), טארדלי, פלה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

המשחק נפתח במגרש שלגי, אך שוחק בכל זאת ומי ששלטה יותר והיתה יותר מסוכנת בדקות הראשונות, זאת היתה המארחת הביי ועל הניהול היה אחראי לאבצי. לאחר פתיחה קצבית של המשחק, הקצב ירד ושתי הקבוצות התקשו לעבור את ההגנות אחת של השנייה. לאבצי במשחק הזה היה באמת מרכז הסכנה של קבוצתו, אך הארגנטינאי לא הצליח להגיע למצבים ברחבה, הגנה של שאנדונג התכוננה היטב לניטרול הכוכב של הביי. בדקה ה-27 צ'נגדונג מהביי בעט בעיטה ראשונה לכיוון השער, כאשר הצליח לפרוץ דרך צד ימין לרחבה, אך הבעיטה שלו למסגרת נחסמה ברגע האחרון והכדור יצא לקרן.

בדקה ה-33 שאנדונג כבשה את השער המפתיע! הביי לא היתה מספיק עירנית למתפרצת של שאנדונג – פלה קיבל כדור והמון חופש פעולה, האיטלקי מסר לכוכב האחר של הקבוצה – טארדלי, שיצא למפגש מול שוער יאנג צ'ינג ובעט חזק לפינה 1:0 לשאנדונג שהוכיחה שמגיעה לה להיות בצמרת כרגע.

אך לאחר 5 דקות הביי משווה! אזקייל לאבצי הצליח לפרוץ מצד יצין ומסר רוחב מצויין לואנז'י סונג, שהיה צריך רק לשים רגל וזה מה שהוא עשה וכבש את השער השיוויון 1:1 בדקה ה-38.

לאבצי היה היום מנהיג במגרש ודרכו עברו כל ההתקפות ובסוף הקבוצה כבשה את השער לאחר בישולו (קרדיט:slide.sports.sina.com)

מחצית הסתיימה בתיקו לאחר שתי שגיאות גדולות מצד שתי הקבוצות והיתה להם עוד מחצית להוכיח מי מהן טובה יותר.

שאנדונג פתחה את המחצית השנייה מצויין ובהתקפה הראשונה, גרציאנו פלה כמעט נגח את הכדור לרשת לאחר הגבהה מצויינת מצד ימין, אך יאנג צ'נג הציל את הקבוצתו והדף את הכדור לקרן. אך לאחר 3 דקות שאנדונג כבשה שוב את השער היתרון! הגנה של הביי שכחה את דייגו טארדלי ברחבה, ג'ינמין האו מסר לו מסירת העומק מצויינת והחלוץ שוב שלח את הכדור לפינה של השער 2:1 לשאנדונג לוננג בדקה ה-53.

טארדלי פתח את העונה מצויין והיום כבש גם צמד ובסך הכל יש לו כבר 5 שערים ב3 משחקים (קרדיט: slide.sports.sina.com)

לאחר הספיגה הביי שלחה המון מכוחותיה להתקפה, אך עדיין התקשה לעבור את הגגנה הצפופה של האורחת .בדקה ה-69 צ'נגדונג קיבל כדור רוחב מצויין כשהיה בתוך הרחבה, הוא בעט בנגיעה אחת מתחת למשקוף, אך השוער ואנג הדף את הכדור לקרן. הביי פורצ'ון הגבירה לחץ בדקות הסיום של המשחק ובדקה ה-89 לאבצי קיבל אפשרות מעולה להשוות מבעיטה חופשית מסוכנת. ארגנטינאי שלח כדור טוב לפינת השער של ואנג, אך השוער הגיב מצויין וטפס את הכדור עם הידיים. הביי לא הצליחה להציל את המשחק ולהשוות ומשחק הסתיים בעוד ניצחון כבר שלישי ברצף של שאנדונג לוננג שעולה למקום הראשון עם מאזן מושלם.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort