מחוץ לאור הזרקורים וחבל

יום ראשון מטורף מצפה לנו בכדורגל האירופאי עם לא מעט מפגשים אדירים בליגות הבכירות באירופה אבל כפי שכבר התרגלתם, אצלנו לא מזניחים גם את המפגשים שבליגות בעלות מוניטין קטן יותר ברחבי העולם. 7 מפגשים כאלה ייערכו בשבת וראשון והאמת,כל אחד מהם הוא פוטנציאל למפגש מדהים.

שבת 16:30 גמר ה-ISL

העונה זו העונה הראשונה שה-ISL נמרחת ליותר מחודשיים וזו גם העונה הראשונה בה יש יותר מ-8 קבוצות (10 ליתר דיוק). אחת מאותן 2 קבוצות חדשות שנרשמו היא בנגלורו שכבר בעונת הבכורה שלה הגיעה לגמר ה-ISL והיא תפגוש בו את צ'נאי, תושבת קבע בשלב הפיינל-פור שגם לקחה את האליפות ב-2015. את עונה הסדירה סיימו הקבוצות במקומות 1-2 ככה שסוף סוף ייערך מפגש בין השתיים שהכי ראויות לתאור. בנגלורו גם הפתיעה כשסיימה במקום הראשון כאמור בעונת הבכורה שלה אבל אם עקבתם אחרי המשחקים שלהם הייתם מבינים שזה לא מקרי. סוניל צ'טרי, החלוץ הפורה ביותר בהודו בשנים האחרונות מצא שותף נפלא להתקפה בדמות שחקן נבחרת ונצואלה, מיקו, ויחד הם דרסו את הליגה. קולין אבראנצ'ס ולני רודריגס הם השחקנים המקומיים שמשלימים את הצמד הנפלא הזה אבל גם לצ'נאי יש סגל לא רע בכלל, הווינגר ג'ג'ה ללפחלואה הוא שחקן שכבר שלוש שנים מדברים עליו כפוטנציאל הכי גדול של נבחרת הודו והמאמן המוכר לישראלים, ג'ון גרגורי, מחזיק בסגל שני זרים שגם עשו קילומטראז' בארץ ג'וד נוורו שהיה בבני יהודה וסכנין ורנה מיחליץ' ששיחק בהפועל רעננה. על הנייר הנציגה החדשה של הליגה אמורה לקחת אליפות מדהימה, אבל לעולם לא ניתן להספיד את צ'נאי.

אליפות מפתיעה של הקבוצה החדשה או תואר שני לצ'נאי? מי תהיה אלופת ה-ISL עונת 17-18? (האתר הרשמי של ה-ISL)

הימור המומחה: כל אחת ניצחה את השניה בחוץ ואחרי שהמארגנים הזיזו את המשחק מקולקאטה לבנגלור ייתכן ובנגלורו תצליח לשבור את הרצף ותנצח מול הקהל הביתי. מה שבטוח זה שהמשחק הזה לא ייגמר ב-90 דקות אז צפו לדרמה.

שבת 18:00 גלאטאסאראי-פנרבחצ'ה

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

גלא מובילה את הטבלה עם 53 נקודות כשפנר הרביעית נמצאת עם 47 ועדיין לא אמרה את המילה האחרונה בכל הקשור לאליפות. כידוע, קהל חוץ במשחק הדרבי המטורף הזה הוא בגדר האיזור אחרי אינספור טאקלים אלימים לאורך ההיסטוריה אבל גם על המגרש לא מעט אקשן שלא קשור לגולים תמיד מופיע במשחקים הללו. במשחק הקודם ביניהן העונה השערים לא זזו אבל פנקסו של השופט התמלא ב-9 צהובים, 2 מהם לאותו שחקן שהורחק (יונס בלהאנדה מגלא). הפעם כנראה שגם הרשתות יזוזו.

יהיה לוהט!! הדרבי הגדול של איסנטבול בפתח ולשופט צפויה עבודה רבה (הורייט)

הימור המומחה: גלא מעיפה את פנר סופית מהמירוץ אחרי הניצחון הביתי בדרבי. לסגור פער של 9 בשבעה מחזורים כשגם בשקשהיר ובשיקטאש (אליהן נגיע בהמשך) בתמונה, יהיה קשה.

שבת 22:30 פורטו-בואבישטה

משולש הצמרת הפורטוגלית ממשיך לדהור קדימה ואם פורטו רוצה אליפות היא חייבת לעבור גם מוקשים בדמות דרבי לא קל מול בואבישטה שמזמן הלכה לים. היריבה תתעורר למחזור אחד בלבד כדי להציק למוליכת הטבלה ואולי לפגוע בסיכויי האליפות שלה אבל בגלל הבדלת הרמות קל זה לא יהיה. במשחק הראשון של העונה פורטו רמסה את יריבתה בחוץ 3:0 משערים של הטריו האפריקאי אבובקאר-בראהימי-מארגה אבל כיאה לדרבי השופט שלף לא פחות מ-11 כרטיסים צהובים במשחק.

שלישיית ההתקפה של פורטו תחפש שוב איך שער היריבה העירונית (O BOLA)

הימור המומחה: אלימות-תהיה, משחק שקול-פחות. אם פורטו לא התקשתה בחוץ, היא גם צפוייה לדלג מעל בואבישטה בבית. ניצחון די קליל לחבורה של סרז'יו קונשיישאו לפני הישורת האחרונה בדרך לאליפות.

ראשון 16:00 אפולון לימסול-אפוא"ל ניקוסיה

כן, אמנם יש עדיין מפגש נוסף ביניהן, כן זהו רק המחזור השלישי של הפלייאוף, אבל המפגש בין הראשונה לשניה הוא בהחלט משחק שאסור לפספס בקפריסין. שתיהן רצות ראש בראש עם 67 נקודות וכל מפגש ישיר בין הקבוצות יכול לקחת את צלחת האליפות לכאן או לכאן. אפולון דרסה את אפוא"ל 4:0 בחוץ בעונה הסדירה אבל מצד שני הפסידה לה גם בביתה, למרות שזה היה 2:1 מינורי. הפעם, לאף קבוצה אסור למעוד כי זה המאני טיים.

צמודות-צמודת, אפוא"ל ואפולון רוצות אליפות (GTV)

הימור המומחה: תיקו שככל הנראה יגרור את ההכרעה ל-29 באפריל כשהן ייפגשו שוב, 2 מחזורים לסיום העונה, הפעם בניקוסיה.

ראשון 18:00 איסטנבול בשקשהיר-בשיקטאש

עוד משחק בטורקיה שאין סיכוי שיעבור בשקט הוא בין בשקשהיר לבשיקטאש. שתיהן ממוקמות במקומות 2-3 עם 50 נקודות כל אחת והן יקוו להפסד של גלא יום קודם כדי להדביק ממנה את הפער. גם המפגש ביניהן הסתיים בתיקו בסיבוב הקודם כששני השערים נכבשו אחרי הדקה ה-89 וגם כאן פנקסו של השופט היה פעיל יותר מחלק מהכדורגלנים על הדשא.

בשיקטאש ובשקשהיר יקוו לגולים ולא כרטיסים, הדרבי הנוסף של איסטנבול יכריע גם הוא עניינים בצמרת ובקרב האליפות (הורייט)

הימור המומחה: תיקו נוסף שישרת את גלא זכר לתחזית שניתנה לדרבי הגדול של איסטנבול.

ראשון 18:30 זניט סנט פטרסבורג-דינאמו מוסקבה

פחות מפגש של קבוצות צמודות בטבלה, יותר קרב כדורגל. זניט ודינאמו לא סובלות אחת את השניה בלשון המעטה ולא מעט משחקים בין המועדונים הסתיימו בתגרות אלימות בין הקהל ואפילו בין השחקנים.

השוטרים הרוסים כבר מוכנים להפרעות הסדר, זניט-דינאמו הרבה מעבר למשחק כדורגל (AIF)

בליגה הסיפור של כל אחת מהן שונה. זניט אמנם בצמרת אבל היא רק במקום החמישי ומגמגמת נורא תחת רוברטו מנצ'יני שאיבד המון מהקרדיט שהיה לו. למרות המיקום הבעייתי, התכולים-לבנים-כחולים נמצאים רק 2 נקודות מהמקום השני ולכן ניצחון על היריבה הנחותה יותר (מקצועית) הוא בגדר חובה. דינאמו מצידה מדשדשת כבר המון זמן בתחתית, הקבוצה נמצאת רק 4 נקודות מירידת ליגה ישירה ו-2 בלבד מהקו האדום שממנו הולכים למשחק פלייאוף הישרדות. כל אחת תרצה לנצח את השניה כדי לפגוע בסיכויי היריבה, זניט תרצה להוריד את דינאמו, דינאמו תרצה למנוע מזניט את ליגת האלופות ואולי עלייה למפעל אירופאי כלשהו בקצב צבירת הנקודות הלא מחמיא של האלופה לשעבר. המשחק הראשון במוסקבה הסתיים ב-0:0 מאכזב והקהל מקווה שזה לא ישוחזר גם הפעם.

יהיה גם כדורגל? זניט ודינאמו במפגש הקודם ביניהן (AIF)

הימור המומחה: זניט תגיע למשחק הזה אחרי משחק קשה בשמינית גמר הליגה האירופית וייתכן שהיכולת והתוצאה מהקרב מול לייפציג תשפיע גם על המשחק הזה. תיקו גם כאן, וקולות פיטוריי מנצ'יני ממשיכים להתגבר.

ראשון 20:45 CFR קלוז'-FCSB סטיאווה בוקרשט

ממש כמו בקפריסין, גם כאן ברומניה עדיין יש סיבוב פלייאוף שלם לשחק אבל גם כאן מפגש ישיר בין 2 המוליכות חייב להניב משחק טוב ותוצאה שככל הנראה תגרור את התואר לכאן או לכאן. בניגוד לקפריסין הצמודה יותר, כאן קלוז' מובילה את הטבלה ב-2 נקודות יתרון על פניה הדולקת אחריה וגם זה לאחר קיזוז. בעונה הסדירה צמד המשחקים ביניהן הסתיים ב-1:1 וייתכן שגם בראשון בערב עדיין לא תהיה הכרעה.

קלוז' וסטיאווה במשחק הקודם ביניהן. האם האליפות תוכרע כבר עכשיו, או שרק בסיבוב הבא? (MediaSet)

הימור המומחה: ממשיכים עם הרצף, 1:1 גם כאן.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית