המהפך הושלם: יונייטד הפכה פיגור שני שערים לניצחון דרמטי בתוספת הזמן על קריסטל פאלאס

במשחק שסגר את התוכנית של המחזור ה-29 בפרמייר ליג אחת המועמדות לירידת הליגה קריסטל פאלאס אירחה בביתה את אחת המתמודדות על טופ 4 – מנצ'סטר יונייטד. קריסטל פאלאס פתחה את העונה בצורה נוראית עם אחת הפתיחות הכי מעכזבות בהיסטוריה של הליגה, אך נכון לעכשיו לקבוצה נשארו סיכויים לא רעים להישאר בליגה. אך המשימה הזאת תהיה קשה – לקבוצה יש המון פצועים – 10 שחקנים היום לא יכלו להשתתף במשחק נגד "השדים האדומים" ואם ללא ספרוני, וורד, פנצ'און, לופטוס-צ'יק, בקארי סאקו ווויקהאם קבוצה תוכל להסתדר, אך ללא זאהה, קבאי, בלמים דן וסאקו, הסיכויים הערב של פאלאס היו קרובים לאפס. למזלו של הודג'סון חזרו מפציעות קלי וטומקינס שהיום סתמו את החורות במרכז הרחבה, אך היה צריך להסתדר ללא פוסו – מנסה שקיבל איסור לשחק נגד הקבוצתו שהשאילה אותו. אך גם בהרכב עם המון חוסרים במחזור הקודם פאלאס היתה קרובה להשיג נקודה במשחק נגד טוטנהם, אך לא הצליחה לעצור את הארי קיין שבדקות הסיום גנב ממנה נקודה. "השדים האדומים" הגיעו למשחק במצב רוח מרומם לאחר שהצליחו לעצור רצף שחקים כושלים עם ניצחון סופר חשוב נגד צ'לסי שגם היא נלמת על טופ 4 והערב במקרה של הניצחון יונייטד היתה יכולה להגדיל פער בינה לבין כחולים ל9 נקודות ובגדול "להבטיח" לעצמה את המקום בטופ 4. מבחינת הפצועים גם ליונייטד לקראת המשחק היו חסרים המון שחקנים – פלאיני, איברהימוביץ', רוחו, ג'ונס, הררה ובלינד, אך עדיין הרכב של יונייטד מספיק עמוק ואיכותי גם בלעדיהם וגם לכל אחד מהפצועים האלה קשה לקרוא שחקני הרכב קבועים אצל מוריניו.

הרכבים:

קריסטל פאלאס: הנסי, ואן – ביסאקה, קלי, טומקינס, ואן אנהולט, טאונסנד, מקארטור, מילבוייביץ', שלוף(רידואלד דק' 80), בנטקה, סורלות

מנצ'סטר יונייטד: דה חאה, ולנסיה(מאטה דק' 67), סמולינג, לינדלוף, יאנג(שואו דק' 67), מקטומיניי(רשפורד דק' 46), מאטיץ', פוגבה, סאנצ'ס, לוקאקו, לינגארד

קריסטל פאלאס פתחה את המשחק בלחץ גבוה וגם אגרסיבי ובדקות הראשונות יצרה לא מעט בעיות להגנה של יונייטד אך ללא תוצאה. לעומת זאת בדקה ה-6 סאנצ'ס היה קרוב לכבוש את השער הראשון במשחק לאחר מסירה מצויינת של לינגארד, אך הנסי יצא בתזמון מושלם וצ'יליאני נגח את הכדור לידיים של השוער. וטאונסנד בדקה ה-11 מפתיע את "השדים האדומים" וכובש את השער! בנטקה ביצע מהלך אישי טוב מצד שמאל ומסר למרכז, והקיצוני האנגלי החליט לבעוט מחוץ לרחבה, הכדור בדרך פגע בלינדלוף ונכנס לפינה הימנית הגבוה בלי שום סיכויי לדה חאה 0:1 מפתיע מאוד לפאלאס.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
טאונסנד הוביל את הקבוצה במהלך כל המשחק וכבש את השער החשוב (קרדיט:twitter)

לאחר הכיבוש, פאלאס לא הורידה הילוך והמשיכה ללחוץ גבוה את יונייטד וגרמה לשחקניה לאבד כדורים ולאחר אחד מהאיבודים כאלה סורלות פרץ לרחבה ובעט, אך למזלה של יונייטד חלוץ שלח את הכדור לידיים של דה חאה בדקה ה-18. טאונסנד שוב ניסה את מזלו בדקה ה-27 עם הבעיטה מחוץ לרחבה, אך הפעם הוא שלח את הכדור מעל המסגרת. יונייטד לאט לאט השתלטה על הכדור, אך עדיין התקשה להגיע לתוך הרחבה, עקב זהבדקה ה-40 לינגארד ניסה לכבוש מחוץ לרחבה, אך הכדור ששלח עבר ליד הקורה. עד סוף המחצית יונייטד לא הצליחה להשוות את התוצאה וקבוצות הלכו להפסקה ביתרון מינמלי של המערכת.

מחצית השנניה נפתחה בעוד הפתעה מצד פאלאס שכבשה את השני! מאטיץ' ביצע עבירה, שלוף לא חיכה לשריקת השופט ושיחרר את הכדור לואן אנהולט המהיר שברח למפגש מול דה חאה ולח את הכדור לפינה הקרובה 0:2 לפאלאס בדקה ה-48, שקרובה לנצח פעם ראשונה את יונייטד בפרמייר ליג לאחר 18 משחקים.

עברו 7 דקות ויונייטד חזרה למשחק! ולנסיה הרים את הכדור לרחבה, אף אחד לא שמר על סמולינג ברחבה שבחופשיות נגח את הכדור לפינה של הנסי 1:2 בדקה ה-55.

סמולינג כבש את השער לאחר השמירה הלקויה של הגנת קריסטל פאלאס והחזיר את יונייטד למשחק (קרדיט:twitter)

לאחר השער יונייטד המשיכה לשלוט על המחצית המגרש של קריסטל פאלאס ומארחת ניסתה להעניש את "השדים האדומים" במתפרצת, ולאחר אחת כזאת ואן אנהולט הרים את הכדור לראש של בנטקה, אך החלוץ שלח את הכדור מחוץ למסגרת בדקה ה-65. לאחר דקה פוגבה בעט מצויין למסגרת, אך הנסי הגיב מצויין ועדף את הכדור לקרן. בדקה ה-73 לאחר קרן מאטיץ' שלח את הכדור למסגרת, הכדור כבר היה בדרך לרשת, אך ברגע האחרון בנטקה הרחיק את הכדור והציל את הקבוצתו. יונייטד הגבירה ממש את הלחץ ובדקה ה-76 לוקאקו עשה שיוויון! סאנצ'ס בעט ראשון למסגרת, הכדור פגע ברגל של שחקן ההגנה והגיע למשקוף, הכדור הראשון בכדור החוזר היה לוקאקו שלאחר כמה הטעיות שיגע את המגנים ושלח את הכדור לפינה של הנסי וזה 2:2. 

לוקאקו הראה את היכולות טכניות מצויינות שלו ולאחר כמה וכמה הטעיות שלח את הכדור מדוייק לפינה (קרדיט:twitter)

לאחר דקה בנטקה היה ממש קרוב שוב לכבוש שער יתרון לפאלאס, אך לאחר נגיחה מצויינת שלו הגיע את זמנו של דה חאה לעשות ניסים ולהוכיח שוב, למה הוא נחשב בין השוערים הטובים בעולם, כאשר ספרדי הוציא את הכדור מאוד קשה מהפינה של השער. הקצב עלה בדקות הסיום, כל קבוצה רצתה לנצח את המשחק ויונייטד היתה קרובה יותר – מאטה יצא למפגש עם הנסי בדקה ה-89, אך הנסי עדף את הכדור של הספרדי מהזווית החדה. אך בדקה ה-90+1 יונייטד עושה מהפך גדול! מאטיץ החליט לבעוט מחוץ לרחבה, הסרבי בעט את הכדור מהאוויר ושלח אותו מדוייק לפינה שער גדול וחשוב של סרבי שגנב את הנקודות שוב מפאלאס שבמחזור שני ברצף מאבדת את הנקודות בדקות האחרונות של המשחק. יונייטד מנצחת ומגדילה את הפער בינה לבין צ'לסי ל9 נקודות והתקרה מאוד להשיג את המקומה בטופ 4.

 

גם בלה ליגה התרחש משחק הסוגר את המחזור ה-27:

סלטה ויגו 2 : 1 לאס פאלמאס (כבשו: קאסטרו דק' 62, הרננדס דק' 89) – אקספוסיטו דק' 53)

 

בפורטוגל הערב התרחש גם משחק בתוכנית של המחזור ה-25:

אבס 3 : 0 פורטימונסה (כבשu: סוארס דק' 26, פטרולינו דק' 47, דרלי דק' 83)

אפולון של אלי אלבז שנלחמת על הישרדותה, ניצחה את פאנאיתוליקוס ועלתה מעל הקו האדום, אלי לא השתתף במשחק עקב פציע

אפולון סמירניס 2 : 1 פאנאיתוליקוס (כבשו: ברבוסה (עצמי) דק' 45, אלבניס דק' 58 – דיאס דק' 71)

אלמוג כהן שלא יכל לשחק עקב ההשעיה (קיבל אדום במשחק קודם) לא שותף להפסד של הקבוצתו אינגולשטאדט לבוכום

אינגולשטאדט 0 : 1 בוכום (כבש: טסצ'ה דק' 32)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort