Monday Night Raw 27.11.17/ האתגר הפתוח הראשון

סוניה דוויל, מנדי רוז ופייג' ממשיכות להשאיר חותם במחלקת הנשים של ראו, סמואה ג'ו לא מפסיק למחוץ ורומן ריינס עם האתגר הפתוח הראשון.

בתחילת המופע האלוף הביניבשתי החדש רומן ריינס נכנס לזירה בעיקר כדי לומר דברי "חגיגה" על כך שהוא זכה באליפות. ריינס אמר שהיו לו הרבה הזדמנויות לזכות באליפות ועכשיו הוא סוף סוף הצליח וכל עוד שהאליפות אצלו היא הולכת להישאר כי הוא לא כמו דה מיז והוא אלוף שנלחם. לאחר מכן המיזטוראג' נכנסו ואמרו שאין לו זכות לרדת על דה מיז ואומנם הוא לא יוכל להילחם היום אבל הם מכירים מישהו שיכול ולפתע נכנס אליאס שאמר שהיום הוא יקח את האליפות מידיו של ריינס מה שאפשר לפרש כקריאת תיגר. רומן ריינס נענה להצעה וכך נקבע קרב האליפות. לסיכום: אני לא אשקר רומן ריינס השתפר מאוד במיקרופון, אומנם יש לו על מה לעבוד אבל אם הוא יעבוד על זה הוא יכול להיות מתאבק מצוין גם בזירה וגם במיקרופון.

סת' רולינס מנצח את סזארו

לאחר ששיימוס הפסיד שבוע שעבר לדין אמברוז סזארו רוצה לנקום בשמו של חברו הטוב נגד סת' רולינס. הקרב נגמר לאחר קינג סלייר של רולינס לסזארו. לסיכום: קרב סביר, היה בו את מה שצריך לקרב "נורמלי" אבל מה שכן מאכזב אותי זה העובדה שאם היו ב-ROH (הארגון שהם עזבו לטובת ה-WWE) הוא היה הרבה יותר טוב.

סמואה ג'ו מנצח את טייטוס אוניל (מלווה באפולו קרוז)

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

לפני חודש ג'ו ניצח את קרוז הוא תקף גם את טייטוס אוניל והלך מהזירה ומאז "מכונת ההכנעות" בלתי ניתן לעצירה, האם טייטוס עצר אותו? התשובה היא לא. הקרב נגמר לאחר קוקינה קלאצ' על אוניל ולאחר מכן הוא תקף גם את קרוז עם תרגיל ההכנעה.

לסיכום: קרב רע, אפולו קרוז וטייטוס אוניל לא מתאימים לרמה של סמואה ג'ו מהסיבה הפשוטה שהם בינוניים.

סאשה בנקס, ביילי ומיקי ג'יימס נגד פייג', מנדי רוז וסוניה דוויל לא התקיים

סאשה נכנסה לזירה במסגרת הקרב אבל היא ראתה שמיקי וביילי לא באו מה שהרגיש לה די מוזר ולאחר מכן פייג', מנדי רוז וסוניה דוויל נכנסו ופייג' שאלה בציניות את מדי וסוניה איפה מיקי וביילי ובמסך ראו את ביילי ומיקי נאנקות מכאבים. לאחר מכן פייג' הסבירה שככה היא מצליחה להשאיר חותם ושהיא הייתה עמוד התווך של מהפכת הנשים. לאחר מכן שלושתיהן הקיפו את סאשה ואז מנדי לקחה מיקרופון ואמרה שלפני שהיה את "הבוס" היה את פייג' ולאחר מכן סוניה אמרה משהו אבל הוא לא באמת היה מובן ואז סאשה תקפה את פייג' אל מחוץ לזירה אבל אז מנדי וסוניה תקפו אותה. סוניה ופייג' ביצעו את מהלכי הסיום שלהן על סאשה, ומנדי, סוניה ופייג' שוב השאירו חותם. לסיכום: אין שמח יותר ממני לראות את פייג' חוזרת לזירה אבל אין לה את הכריזמה שהיה לה פעם (אחרי שנה בחוץ מותר לה), אבל אני בטוח שהיא תעבוד על זה, מנדי רוז לא רעה בכלל והיא בהחלט הילית טובה אבל מי שבעייתית אצלי זאת סוניה שפשוט גרועה במיקרופון.

בריי וויאט מנצח את מאט הארדי

בריי וויאט נכנס לזירה והתחיל לומר בעקבות חג ההודיה שלו לא היה ילדות ולו לא היה את כל המותרות הזאת של חג אבל באמצע מאט הארדי נכנס וכבר בהתחלה אפשר היה לראות משהו מוזר עם מאט הארדי ואז התחיל הקרב. הקרב נגמר אחרי סיסטר אביגיל על הארדי. לסיכום: קרב סביר, מה שעניין אותי ומעניין אותי יותר זה שמאט הארדי מתקרב לגימיק ה"ברוקן" מכיוון שלאחר הקרב הוא עשה דליט! דליט! דליט! דליט!

מועמדות מספר אחד לאליפות: ריץ' סוואן מנצח את נועם דר, אריאה דווארי, ואקירה טזוואה

הקרוזוויט דוויז'ן נהפך לחם יותר מתמיד אחרי התקיפה של קבוצת אנזו על קבוצת הפייסים אז לא מפתיע לראות שיתוף פעולה בין הטובים ובין הרעים בקרב הזה אבל בסופו של דבר קרב זה קרב וכולם נגד כולם. ריץ' סוואן ניצח בקרב אחרי פינקס ספלאש על דר. לסיום: קרב הערב ללא ספק, אהבתי מאוד את הקרב והיה אפשר לראות יכולות מאוד מרשימות מצד דווארי אבל כן הייתי רוצה לראות יותר מדר כי הוא מרגיש לי ממש "קבור", אקירה טזוואה וריץ' סוואן היו מצוינים כרגיל.

 

אליפות ביניבשתית: האלוף רומן ריינס מנצח את אליאס 

בעקבות קריאת התיגר שאליאס הציב בתחילת המופע עכשיו הקרב הגיע וזו הזדמנות פז בשבילו. הקרב נגמר לאחר ספיר של ריינס. לאחר הקרב סמואה ג'ו נכנס ותקף את ריינס בקוקינה קלאצ'.  לסיכום: קרב סבבה, מאוד אהבתי את הקרב גם מצד ריינס וגם מצד סמפסון מכיוון שהם הוכיחו את עצמם בקרב כמו שצריך.

אסקה מנצחת את דנה ברוק

הקרב היה פחות מ-10 שניות זה היה מגוחך. הקרב התחיל ונגמר בארמ-בר של אסקה. לאחר מכן סוניה, מנדי ופייג נכנסו אבל אסקה ברחה מהזירה.

קיין מנצח את ג'ייסון ג'ורדן מספירת חוץ

לאחר שנפצע בקרסול ולא יכל להילחם ב-SS ג'ייסון ג'ורדן רוצה להוכיח את עצמו נגד קיין ולהראות מה יש לו אבל לא כי הלך לו הפעם. לאחר מכן קיין המשיך להתקיף את ג'ורדן ברגל הפצועה עד שפין באלור נכנס ואז התחיל ביניהם קרב.

פין באלור מנצח את קיין מפסילה

גם כן קרב לא היה יותר מדי… היה קצת קרב עד שקיין התחיל לתקיף את באלור אבל אז סטרומאן בא לעזרתו והתחיל להתקיף את קיין בכיסא, ביצע עליו פאוורסלם על המדרגות ודחף את הכיסא לגרון שלו כמו שקיין עשה לסטרומאן שבוע שעבר.

לסיכום: כל הסגמנט הזה רע, אני לא מתכוון להתייחס לזה.

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort