האם אנחנו לפני נקודה מפנה בליגה האיטלקית?

לאחר שבמחזור הקודם קיבלנו משחקי כדורגל יוצאי דופן בדגש על משחקה של יובנטוס שאף כמעט הושפלה על ידי סמפדוריה ו – 2 משחקי צמרת נוספים שהרחיקו את הגברת הזקנה מהמקום הראשון. המחזור נקבל משחקים לא פחות מעניינים כאשר גנואה שלא מסתדרת עד כה העונה תארח את הרומאים, בולוניה תפגוש את סמפדוריה שתרצה להתמקם בחמישייה הראשונה, נקבל משחק פיקנטי נוסף כאשר לאציו תארח את פיורנטינה שמקרטעת העונה ונקנח עם הגברת הזקנה שאיבדה את הכיוון.

 

בולוניה – סמפדוריה

יום שבת

שעה: 16:00

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

מיקום: אצטדיון דאלא'רה, בולוניה

קבוצתו של רוברטו דונאדוני מוצאת את עצמה כרגע במקום העשירי המכובד אך נדמה כי הקבוצה עברה משבר, עד המחזור הקודם בולוניה צברה ארבעה הפסדים רצופים אמנם שניים מתוכם היו נגד האימפריות מרומא אך בשאר המשחקים בולוניה יכלה להתמודד עם המשוכה והתקשתה בזאת. במחזור הקודם בולוניה גברה 3-2 על ורונה במשחק חוץ קשה כאשר עד הדקה ה – 74 הם היו תחת פיגור ונדמה היה שהם בדרך להפסד חמישי רצוף. יהיה מעניין לראות אם הניצחון הוציא אותם מהמשבר או שבסך הכל היה מקרי. מנגד קבוצתו של מרקו ג'יאמפולי עושה את הבלתי יאמן וממוקמת במקום השישי בטבלה כאשר קבוצה כמו מילאן מפגרת מאחוריה ומביאה את הכבוד אל העיר גנואה בזמן שקבוצתה השנייה של העיר נאבקת בתחתית. במחזור הקודם סמפדוריה הדהימה את איטליה כאשר ניצחה 3-2 את האלופה יובנטוס כשעד הדקה ה – 90 התוצאה הייתה 3-0 למרות שחייב לציין שמספר שחקנים לא שותפו ביובנטוס כגון: בופון ודיבאלה. המשחק צפוי לספק לנו מפגש מעניין ומרענן לעונתנו. יהיה מעניין לראות אם סמפדוריה תצלח את מאבקה ותגיע למקום החמישי או לפחות תתקרב אליו והאם בולוניה תצא מהמשבר ותוכל לדלג למקום השביעי אם שאר הקבוצות יאבדו את הגובה.

הימור שלי: 2-1 לסמפדוריה שנמצאת בתקופה טובה.

גנואה – רומא

יום א'

שעה: 16:00

מיקום: אצטדיון לואיג'י פראריס, גנואה

לאחר משחקה המאכזב בליגת האלופות מול אתלטיקו מדריד רומא חוזרת היישר אל הליגה שם מחכה לה גנואה שלא מצאה את עצמה עד כה העונה. המפגש הקודם בין הקבוצות בליגה היה במחזור האחרון של העונה הקודמת, הזכור בעיקר כמשחק פרישתו של פרנצ'סקו טוטי אשר רומא ניצחה בו 3-2 עם שער דרמטי בדקה ה – 90 של דייגו פרוטי. רומא מגיע ברצף משחקים מעולה מבחינתה, במחזור הקודם גברו על לאציו בדרבי של רומא, כאשר היא ממוקמת במקום הרביעי בטבלה עם משחק חסר בעוד שהפער מיובנטוס הוא נקודה אחת בלבד. מן העבר השני גנואה מגיעה מתחת לקו האדום כאשר הצליחה לצבור תשעה נקודות בלבד. במחזור הקודם גנואה הצליחה לנצח לראשונה מזה חמישה מחזורים שבהם לא צברה יותר מנקודה והיא תנסה להוציא את עצמה מן הבוץ נגד הזאבים. ההתקפה של רומא כבשה 12 שערים יותר וההגנה ספגה 11 שערים פחות מגנואה לצורך השוואה. המשחק חשוב ל 2 הקבוצות כאשר הזאבים ינסו להיצמד לצמרת בעוד שגנואה תנסה לברוח מן התחתית.

הימור שלי: גנואה תישאר מתחת לקו האדום ותחכה להזדמנות הבאה, 2-1 לרומא.

לאציו – פיורנטינה

יום א'

שעה: 19:00

מיקום: סטאדיו אולימפיקו, רומא

לאחר שהפסידה במחזור הקודם בדרבי הרומאי, תרצה לאציו לחזור לתקופה היפה שליוותה אותה עד כה העונה אשר כללה שישה ניצחונות רצופים בליגה ועוד שניים בליגה האירופית עד שנעצרה אצל יריבתה העירונית שקטעה לה את רצף הניצחונות. לאציו נמצאת במקום החמישי והפער בינה לבין המקום השלישי עומד על 3 נקודות בלבד, בנוסף לכך הקבוצה בין המובילות בכיבוש השערים בליגה. מנגד פיורנטינה מגיעה לאחר שלא הצליחה להשיג ניצחון בכל שלושת המחזורים האחרונים והיא ניצבת במקום התשיעי בטבלה. המפגש האחרון בין הקבוצות הניב לפיורנטינה את הפירות כאשר היא ניצחה 3-2. אני ממליץ להגנת פיורנטינה להיזהר מצ'ירו אימובילה החלוץ החם של הליגה האיטלקית כי אחרת הם עשויים להסתבך.

הימור שלי: 3-1 ללאציו שתנסה לדבוק בצמרת.

יובנטוס – קרוטונה

יום א'

שעה: 21:45

מיקום: אצטדיון אליאנץ', טורינו

לאחר שבמחזור הקודם חוותה יובנטוס מפלה והתרחקה עוד צעד מנאפולי שדהרה אל המקום הראשון, עכשיו הגיעה זמנה לחזור לנצח כאשר תארח את קרוטונה, מתחתית הטבלה. במחזור הקודם יובנטוס שיחקה ללא בופון ודיבאלה ובכך לא הצליחה להראות יכולת משכנעת. עוד לפני המשחק יובנטוס אירחה את ברצלונה במשחק אשר נגמר תיקו שבו בופון חזר לכר הדשא לאחר שהתאושש מהדחתה של נבחרת איטליה מהמונדיאל, יהיה מעניין לראות אם בופון שוב לא יפתח או שמה חזרנו לשגרה. יובנטוס כבשה העונה 37 שערים בעוד שקורטונה ספגה 24 שערים ויהיה מאוד קשה עד בלתי אפשרי להגנתה להתמודד עם התקפת יובנטוס האימתנית, אך כמו שטענתי במחזור הקודם בכדורגל כמו בכדורגל הכל אפשרי ואין לקבוע חד משמעית מי תהיה זו שתנצח את המשחק. במפגש הקודם בין הקבוצות יובנטוס ניצחה 3-0.

הימור שלי: 2-0 ליובנטוס שלא צפויה להתקשות.

 

משחקים נוספים:

קייבו – ספאל

ססואלו – ורונה

קליארי – אינטר

מילאן – טורינו

אודינזה – נאפולי

אטאלנטה – בנבנטו

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית