הגלדיאטורים קמים מן ההריסות

בצל הדרמה במוקדמות המונדיאל שקטעה את דרכה של הסקוודרה אזורה לאחר ששותפה ב 60 שנה האחרונות ללא הרף וגררה גל פרישות של שחקנים מרכזיים כגון דניאל דה רוסי וג'אנלואיג'י בופון שפרץ בבכי בתום המשחק. בעקבות כך המחזור הקרב יכלול דרמה לא פחות קטנה כאשר נתחיל בדרבי הרומאי, מי תהיה זו תכבוש את העיר? לאחר מכן לנדוד לדרום איטליה שם נאפולי תארח את מילאן ותמשיך במרוץ ההתחמשות ואיך אפשר בלי האלופה המכהנת יובנטוס שתתארח אצל סמפדוריה.

רומא – לאציו

יום שבת

שעה: 19:00

מיקום: סטאדיו אולימפיקו, רומא

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

הזאבים יארחו את העיטים לדרבי מסקרן שכלל לא בטוח יתעסק בכדורגל אלא במלחמת האוהדים שמתנהלת במשך השנים ועלתה על שרטון בתקופה האחרונה כאשר אוהדי לאציו מרבים לתקוף את אוהדי רומא בדרכים השונות. בפן המקצועי השחקנים יגיעו מרוסקים לאחר ההדחה הדרמטית מול שבדיה ויצטרכו לשים את הרגשות בצד ולהיות עם הראש במשחק. רומא שרויה בתקופה טובה כאשר בשני משחקיה האחרונים הביסה את אלופת אנגליה צ'לסי ובליגה את פיורנטינה. מן העבר השני גם לאציו נמצאת בתקופה מעולה כאשר היא ממוקמת נקודה מעל רומא בטבלה ולא מפסיקה לנצח. יש לשים עין על שתי החלוצים שפורעים את השטרות בשני צדדי העיר כאשר ברומא אדין דז'קו אינו יודע מנוח ומנגד צ'ירו אימובילה שכבש 14 שערים פי 2 מאדין דז'קו. מלבד זאת המשחק צפוי להוות חוויה אטרקטיבית לצופים כאשר שני הקבוצות מרבות לכבוש ללא הרף אל אף שלאציו כבשה יותר ההגנה של רומא יותר יציבה כך ששתי הקבוצות שקולות בסופו של דבר.

הימור שלי: 3-2 לרומא שלא רוצה להתעורר מהחלום.

הגלדיאטור האחרון יקום מן ההריסות? (Goal)

נאפולי – מילאן

יום שבת

שעה: 21:45

מיקום: אצטדיון סאן פאולו, נאפולי

נאפולי תנסה להמשיך את צבירת הנקודות כאשר במחזור הקודם הפער מיובנטוס הצטמצם עד בכדי נקודה בלבד, כאשר נאפולי איבדה נקודות חשובות בחוץ מול קייבו בחוץ. מנגד מאכזבת העונה מילאן אשר דובר רבות על הפרויקט שלה בקדם העונה, תנסה לצבור ניצחון שני ברציפות לאחר שדילגו במחזור הקודם על פני ססואלו. מילאן ממוקמת כ – 13 מקומות מתחת נאפולי ונמצאת במקום השביעי. העונה מילאן לא מצליחה לשמור על רשת נקייה במשחקים רבים ויהיה להם קשה מאוד להתמודד עם ההתקפה האימתנית של נאפולי. אני ממליץ לעקוב במהלך המשחק אחר לורנצו אינסינייה מנאפולי לאחר שהיה במוקד הסערה במשחק ההדחה של הנבחרת האיטלקית כאשר לבסוף לא שותף במשחק ואת הסוף כולנו יודעים.

הימור שלי: 2-0 לנאפולי אל מול ההגנה המקרטעת של המילאנזים.

האם יוכיח שיכל לשנות את גורלה של איטליה? (Mirror)

 

סמפדוריה – יובנטוס

יום א'

שעה: 16:00

מיקום: אצטדיון לואיג'י פראריס, גנואה

איך אפשר להישאר אדישים לאחר המחזה בו שוערה של יובנטוס ג'אנלואיג'י בופון התפרק אל מול המצלמות לאחר הדחתה של הנבחרת האיטלקית וסיים את דרכו בה וכבר צריך להתייצב בין הקורות של אלופת איטליה, לאסוף את השברים ולהגיע לשיא המוכנות במשחק. על שחקנים כמו בופון זה לא אמור להשפיע, אך יהיה מעניין לראות איך הרגש ישפיע עליו בכל זאת. יובנטוס מגיעה לאחר 4 ניצחונות רצופים בליגה כאשר ההפסד האחרון בליגה היה נגד לאציו. מנגד סמפדוריה תנסה להמשיך לצבור נקודות כאשר במחזור הקודם ניצחו את הדרבי של העיר גנואה. על הנייר המשחק צפוי להיות חד צדדי לטובת הגברת הזקנה אך בכדורגל כמו בכדורגל הכל יכול להיות.

הימור שלי: 2-0  ליובנטוס שלא תתקשה ותמשיך לרדוף אחר נאפולי.

אגדה ושמה בופון (The Sun)

יתר המשחקים:

קרוטונה-גנואה

בנוונטו-סאסוולו

ספאל-פיורנטינה

טורינו-קייבו

אודינזה-קליארי

אינטר-אטלאנטה

ורונה-בולוניה

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית