SmackDown Live 14/11/17\ הנקמה של ראו

אלופה חדשה וביחד עם זה ראינו חזרה מרגשת, סין קארה סוף סוף קיבל את הקרב על האליפות אבל האם הוא זכה? והנקמה של ראו סוף סוף הגיעה.

בתחילת המופע שיין מקמהון הלהיב את הרוסטר של סמאקדאון לקראת יום ראשון נגד ראו.

לאחר מכן דניאל בראיין חזר לזירה לאחר שמלפני שבועיים יריבו הידוע קיין תקף אותו. בראיין התחיל לדבר על הביקור שלו בראו לפני כשבועיים והוא אמר שהוא יצא טיפש שהוא ניסה לעשות איתם שלום ושראו מפחדים מסמאקדאון וזה למה החבר החמישי בקבוצת ראו הוא טריפל אייץ' ושסמאקדאון יותר טובים מראו. בראיין הזכיר שהחבר החמישי בקבוצת סמאקדאון זה ג'ון סינה והציג את אלוף ה-WWE החדש איי ג'יי סטיילס. לפני שסטיילס דיבר בראיין עצר אותו ורצה שהוא יציג את סטיילס (עקיצה לפול היימן וברוק לסנר). לאחר מכן הוא עקץ את ברוק לסנר על קריירת ה-UFC שלו. לאחר מכן סטיילס התחיל לומר שהוא בהחלט האנדרדוג אבל הוא ימצא דרך להפיל את לסנר גם עד נשימתו האחרונה כי "סמאקדאון לייב זה הבית שאיי ג'יי סטיילס בנה".

אליפות ארצות הברית: האלוף ביירון קורבין מנצח את סין קארה

סין קארה הצליח לנצח פעמיים את האלוף המכהן ואפילו לא דרך הצמדה. עכשיו הוא קיבל את הקרב שהוא היה צריך לקבל ממזמן נגד ביירון קורבין אך הוא לא הצליח לנצח והקרב ב-SS יישאר ביירון קורבין נגד דה מיז. הקרב נגמר אחרי END OF DAYS של קורבין בדרך לניצחון לסיכום: בכל התקופה של סין קארה ב-WWE עכשיו היה השימוש הכי נכון והכי ראוי בלוצ'דור המקסיקני. היה קרב לא רע בכלל בין שניהם אבל אם הוא היה ממשיך יותר זמן הוא היה יכול להיות קרב סבבה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

אליפות הנשים של סמאקדאון: שארלוט פלייר מנצחת את האלופה נטליה

אלופת הנשים נטליה ושארלוט פלייר הגיעו לקרב הגדול הזה כדי לקבוע מי תתמודד מול אלכסה בליס ב-SS. אין ספק שהזכייה של נטליה באליפות הפתיעה רבים וזה שהיא הצליחה להחזיק באליפות ברצינות זה יותר הפתיע אבל זה לא משנה כי יש אלופה חדשה! שארלוט זכתה באליפות אחרי שנטליה נכנעה לפיגיר 8. אחרי הזכייה היא לקחה מיקרופון והתחילה לומר שנטליה בהחלט גרמה להתאמץ אבל אחרי הכל זה מה שהיא רצתה בכל יום מחדש ושלזכות באליפות בעיר הולדתה אומר הכל והקדישה את הזכייה לאביה. אחרי ששארלוט סיימה היא הייתה בדרכה למאחורי הקלעים אבל לפני זה בן אדם מאוד מיוחד הגיע כדי לברך אותה וזה אביה של שארלוט…. נער הטבע…… ריק פלייר! (שארלוט היא היחידה שזכתה גם באליפות ה-NXT, גם באליפות הדיוות, גם באליפות של ראו וגם באליפות של סמאקדאון. לסיכום: קרב סבבה, די אהבתי את הקרב הוא היה בהחלט מעניין אך כמו שאני שמח על הזכייה של שארלוט אני עצוב על ההפסד של נטליה מכיוון שהיא מתאבקת מצוינת שסוף סוף קיבלה מה שהגיע לה למשך כל כך הרבה זמן וכן הייתי רוצה שיהיה לה ריין יותר ארוך. 

ג'ימי אוסו מנצח את צ'אד גייבל

לקראת הקרב שלו ושל אחיו נגד ה-BAR ב-SS ג'ימי אוסו נלחם בקרב אחד על אחד נגד חצי מהמועמדים לכתר צ'אד גייבל כדי שיבוא ליום ראשון בצורה טובה. ג'ימי אוסו מנצח אחרי שג'יי אוסו בעט בבנג'מין וג'ימי אוסו ביצע סופרקיק על גייבל. לסיכום: לא אהבתי את הקרב מכיוון שג'ימי אוסו שלט ברוב הגדול של הקרב וצ'אד גייבל עשה מהלך אחד בקושי ככה שזה די הוציא את גייבל חלש אבל מה שכן הפתיע אותי זה שגייבל ובנג'מין התנהגו יותר כהילים והאוסוס כפייסים.

ניו דיי נגד קווין אוונס וסמי זיין נגמר ללא הכרעה

קרב מצוין בין החברים הכי טובים לבין הניו דיי בסה"כ אבל אז……… השילד נכנסו לאולם! השילד הקיפו את הזירה כמו שהם תמיד עושים אבל סמי ואוונס ברחו משם והתחיל מכות בין הניו דיי והשילד, לאחר כמה זמן האוסוס באו לעזרת ניו דיי והתקיפו את השילד אבל אז THE BAR באו והתחילו לתקוף את הניו דיי והאוסוס. לאחר מכן ראו מאחורי הקלעים את המתאבקות של ראו מחפשות את הלוקר רום של מתאבקות סמאקדאון וכאשר הן מצאו הן התחילו לתקוף אותן ממש כמו שקרה בראו רק הפוך. לאחר מכן אלכסה בליס נתנה מרפק לשארלוט מה שאפשר היה לראות כסוג של מסר. לאחר מכן משום מקום סמואה ג'ו, פין באלור, טייטוס אוניל ואפולו קרוז נכנסו לזירה והתקיפו את 2 הזוגות החסרי אונים אבל אז דולף זיגלר, בובי רוד, שינסקה נאקאמורה, הייפ ברוז ושיין מקמהון נכנסו לזירה היה נראה שהיוצרות השתנו אבל לקורט אנגל היה אס בשרוול וזה ברון סטרומן שנכנס והתחיל להוציא את כולם מהזירה חוץ משיין מקמהון. לאחר מכן השילד תקפו את מקמהון וביצעו עליו 2 טריפל פאוורבומב וכמובן קורט אנגל רואה ונהנה מהנקמה. לאחר מכן אנגל ביצע עליו אנגל סלאם ואז כולם הלכו מהזירה. לסיכום: אני הכי שמח בעולם שראו סוף סוף ביצעו את הנקמה שלהם ושקורט אנגל לא יצא סמרטוט כמו שהוא יוצא בשבועות האחרונים. מאוד אהבתי את הסגמנט.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית