Raw of Hell-Aween

היא חזרה

קורט אנגל מדבר על המתקפה של סמאקדאון על RAW ואז סטפני חוזרת וממנה אותו לקפטן של טים רד ומאיימת עליו שאם הוא לא יזכה בקרב בסורבייר סירייס היא תפטר אותו

מכשפה חוזרת בהאלווין, אייקוני (אתר ה-WWE)

ביילי נגד ג׳קס

הקרב הזה היה מאוד גרוע מבחינת היאבקות אבל שימש סוג של reboot לדמות של ניה ג׳קס שניצחה את ביילי ובגלל שהיא ניצחה פוקס בוחרת אותה להיות הבחירה הראשונה שלה לטים רד.

(אתר ה-WWE)

ג׳ו נגד קרוז

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

הקרב היה חביב והראה כמה ג׳ו דומיננטי כשהוא "השמיד" את אפולו הקרב היה אחלה חזרה לזירה אבל לדעתי קרב יפה נגד מישהו יותר דומיננטי מקרוז היה יותר טוב

(אתר ה-WWE)

המיז נגד הארדי

הקרב היה מעולה הכימיה בין מאט הארדי למיז מאז החזרה שלו ל-WWE היא פשוט מושלמת הקרב הרגיש צמוד מאוד וזה הרגיש כאילו הם נותנים את כל כולם אבל בסוף מיז ניצח בצורה צמודה שלא ממש פגעה במומנטום של הארדי.

(אתר ה-WWE)

אסקה נגד סטייסי קולן

הקרב הזה הוא אחלה של דוגמה לאיך לשווק את האישה הכי דומיננטית ב-WWE הקרב היה כל כך מהיר שזה מרגיש שאסקה ברמה אחרת אגב ואם זה לא היה מובן מהמילים שלי אסקה ניצחה.

דומיננטיות זה שם המשחק (אתר ה-WWE)

הל נו

דניאל בריאן מגיע ל-RAW ואומר לקורט אנגל שאין לו שום קשר למתקפה שבוע שעבר לאחר מכן בריאן ננעל במשרד של קורט בחושך ומתחרפן ואז קיין מגיע ותוקף את בריאן בחשכה (בגלל שלבריאן יש פציעה ואסור לו להתאבק אז מביימים תקיפה בחשכה).

באלור נגד סזארו

הקרב היה חביב הכימיה בין השניים לא הכי טובה אבל אין כימיה בין כולם הקרב סיפק כמה רגעים טובים אבל לא היה ממש מספק באלור ניצח בסוף אבל אז קיין הגיע ועצר את הבניית מומנטום שלו ואני לא מבין מה ה-WWE השיגו בזה.

פין באלור, דומיננטיות זה שם המשחק (אתר ה-WWE)

המכונה האדומה

קיין וסת' רולינס נלחמו אחד על אחד כאשר שיימוס סאזארו ודין אמברוז בצד של הזירה הקרב התחיל יפה אבל אז שיימוס וסאזארו התנפלו על אמברוז סת' יצא להגנתו של דין ואז חטף צ׳וקסלאם מקיין והוצמד ל-3 כך שבמקום לקבל קרב טוב קיבלנו קרב נוראי וזה דבר שמקומם אותי ב-WWE לאחר הקרב דין מכה את קיין עם הדירטי דידס ואז שיימוס וסאזארו תוקפים את דין קיין מנצל את המצב ועושה טומבסטון פיילדרייבר לאמברוז ואחר כך גם לרולינס ועם כל כמה שנחמד לראות את קיין דומיננטי ב-2017 למה זה צריך לבוא על חשבון כוכבים שצריכים לבנות שם כמו באלור אמברוז ורולינס לקיין כבר יש שם לבאלור לדין ולסת' עדיין אין.

חזק כמו שד (אתר ה-WWE)

Trick or Street

קרב הטריק אור סטריט המסורתי השנה היה קרב זוגות והוא היה בין ריינו וסלייטר שלבושים כמו מר וגברת קלאוס לבין אנדרסון וגאלוס שלבושים כמו הדמויות שלהם מתוכנית האינטרנט של ה-WWE הלא היא Southpaw Pro Wrestling הקרב היה לא טוב אבל לפחות זכינו לראות את טאקס פרגוסון וצ׳אד 2 באד בזירה אבל לצערי הם הפסידו לריינו וסלייטר

(אתר ה-WWE)

קאליסטו נגד דרו גולאק

הקרב נגמר עוד לפני שהתחיל וספויילר המנצח הוא קאליסטו

קללללליסטו (אתר ה-WWE)

מיין איבנט טיים

אלכסה בליס ומיקי ג׳יימס נפגשו לקרב על אליפות הנשים הקרב היה חצי קלאץ׳ ואפילו לא קרוב לקרב שלהם ב-TLC אבל בהשוואה לאיכות של הקרבות בתכנית הקרב היה טוב בסופו של דבר אלכסה ניצחה וטוב שכך.

(אתר ה-WWE)

אני לא סיימתי איתך

המיז והמיזטוראז׳ מנסה לברוח כמה שיותר מהר אבל אז משאית זבל נכנסת ולא סתם משאית זבל אלא ה-משאית זבל שמיז ניסה לרצוח את ברון סטרוומן איתה ב-TLC. ברון סטרוומן רודף אחריהם לזירה כאשר אלכסה בליס עדיין חוגגת את הניצחון שלה בזירה ואז הוא פשוט משמיד את המיז והמיזטוראז׳ כי הוא המפלצת של ה-WWE.

זה יכאב…. (אתר ה-WWE)

לסיכום התכנית הייתה לא ממש טובה ממליץ לצפות בהארדי נגד המיז בבאלור נגד שיימוס ובברון משמיד את המיז והמיזטוראז׳ על השאר תוותרו.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית