ליגה צרפתית: ליל לא משיגה נקודות למרות ששיחקה יותר טוב ממארסיי, ליון מנצחת בזכות צמד של פקיר

במשחק הסוגר את המחזור ה-11 ליל אירחה בביתה את אחת המועמדות למקומות הגבוהים בליגה מארסיי. המשחק הזה היתה ההזדמנות כנראה אחרונה למרסלו ביאלסה לשמור על המקומו כמאמן, עקב העובדה שהקבוצתו משחקת פשוט רע – היא הפסידה 5 מתוך 8 משחקים האחרונים ונמצאת במקום לפני האחרון בטלבה. דרך אגב זה יהיה מאוד סימבולי אם זה יקרה לאחר משחק נגד מארסיי שממנה ב2015 ביאלסה ברח לפני כן. אומרים שגם האווירה בתוך הקבוצה מאוד שלישלית ושחקנים לא מבינים מה המאמן הארגנטינאי רוצה מהם ומחליף להם כל הזמן תפקידים במגרש. דרך אגב גם מאמן של מארסיי רודי גארסיה פגש את האקסית שאיתה הגיע להישגים הכי גדולים בקריירה ולקח עם ליל את האליפות המפתיעה. מארסיי הגיע למשחק לאחר משחק טוב נגד פאריס והיא כמעט הצליחה להשיג ניצחון היסטורי על פאריס סן-ז'רמן, אך ספגה את הכדור שיויון בשניות האחרונות של המשחק. מארסיי בסך הכל ב5 משחקים ללא הפסד והשאלה עם זה יתן לקבוצה להמשיך לפרוח ורודי גארסיה מצא את "הנקודות תורפה" לאחר ההשפלות ממונאקו 1-6 ומראן 1-3. מבחינת הפצועים לשתי קבוצות היום היה חסר רק שחקן אחד בסגל משתי צדדים – אצל מארסיי זה אמאבי עם שהושעה עקב יתר כרטיסים צהובים ואצל ליל עדיין פצוע וינסנט אניימה. אך לקראת המשחק גם דימיטרי פאיה קיבל פציעה ומקומו בהרכב מילא סנסנונ

במחצית הראשונה שחקני מארסיי היו יותר פעילים ותוקפים מהשחקני ליל ומארסיי כבשה שער מהיר בדקה ה-6! תובאן החליט למסור בבעיטה חופשית מסוכנת לתוך הרחבה לסנסונ שפשוט קיבל את הכדור על התנועה ובעט בנגיע הראשונה לרשת 1-0 לאולימפיק.

סנסונ פתח היום בהרכב רק עקב הפציע של פאיה, אך כבר בדקה ה-6 כבש שער חשוב (קרדיט:twitter)

לאחר הספיגה ליל התחילה לתקוף והלכה יותר קדימה ושלטה יותר בכדור, אך ללא יצירת מצבים מסוכנים. בדקה ה-21 אל-גאזי רצה להפתיע את מנדנדה ובעט מבעיטה חופשית מכ-35 מטר – הכדור חלף ליד הקורה. והזדמנות גדולה היתה כבר לאל-גאזי בדקה ה-22 – לאחר הפריצה של פפה חלוץ מסר לאל-גאזי שבעט לפינה הקרובה ומנדנדה עם הצלה גדולה. לאחר שתי דקות מנדס כמעט כבש שער מרהיב, אך הכדור לאחר הבעיטה שלו מחוץ לרחבה עבר ממש סמוך לקורה. בדקה ה-26 מרוקאי שוב בעט לאותה פינה, והפעם שוער של מארסיי עדף את הכדור לקרן. לאחר שתי דקות שוב הזדמות לליל והפעם פפה בעט לאחר מסירה מצד שמאל של באלו למרכז הרחבה, אך שוב מנדנדה היה במקום. בדקה ה-41 הזדמנות מצויינת היתה לאמאדו לכבוש אחרי שנגח מהבעיטה החופשית, אך היום מנדנדה היה היום פשוט מושלם ועדף את הכדור מהפינה. ולפני שריקת הסיום מרוקאי אל-גאזי שוב בעט הפעם מבעיטה חופשית ישירה, ושוב מנדנדה עם התגובה מצויינת עדף את הכדור מהפינה הרחוקה.

ליל המשיכה לשחק קדימה גם במחצית השנייה, אך  לא היתה מצליחה לפרוץ את ההגנה של אולימפיק. בדקה ה-52 אל-גאזי שוב בעט מבעיטה חופשית, ושוב זה היה מאוד מסוכן, הכדור פגע בקיר ושינה את הכיוון ועבר ממש קרוב לפינה הנגדית שמנדנדה עמד בה. בדקה ה-62 הוחלף הבלם אמאדו שנפצע ובמקומו עלה חלוץ פונסה שזה היתה בעצם הצהרת כוונות של ביאלסה היום – הוא רצה ללכת על כל הקופה. זרמיין קיבל הזדמנות טובה לכבוש לאחר 3 דקות, אך החלוץ בעט קצט מעל המסגרת מ-15 מטר. ליל המשיכה ללחוץ והגבירה לחץ ככל שזמן עבר ומנדס בדקה ה-75 פרץ לרחבה ומסר מצויין, אך אף אחד לא הצליח לשים רגל חוץ מהבלם ראמי שעצר את הכדור. ברבע שעה אחרונה הקצב ירד, וחשוב לציין שמארסיי בסיום המחצית שיחקה מתוך התוצאה ופשוט חיכתה למתפרצות ולהחזיק מעמד עד השריקת הסיום. רודי גארסיה עוד העלה אבדנור במקום סנסונ בשביל לשמור על התוצאה, אך אפילו אולימפיק היתה קרובה לכבוש עוד לאחר טיל של גוסטבו שהיה מאוד דומה לשער שלו נגד פארי, אך הפעם שוער עדף את הכדור. אך פונסה קיבל את הזדמנותו הגדולה בדקה ה-90+2 – ארגנטינאי בעט ממרחק קצר, אך פגע לרשת החיצונית. מארסיי הצליחה לשמור על הניצחון המינימלי ולאחר ניצחון קבוצה עלתה למקום הרביעי בטבלה וליל למרות המשחק טוב ויפה לא משיגה אפילו נקודה ונשארת במקום ה-19 ואני אישית מקווה שביאלסה עוד יקבל הזדמנות כי יש לקבוצה משחק וכמו שאומרים התוצאה בסוף תגיע.

מנדדנדה עם משחק ענק הביא לקבוצתו את הניצחון (קרדיט:twitter)

הרכבים:

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

ליל: מייגן, איה, אמאדו(פונסה דק' 62), אלונסו, אל-גאזי, מיאה, מנדס, באלו-טורה, אראוחו(בהלולי דק' 46), בנזיה(ביסומה דק' 76), פפה

מארסיי: מנדנדה, סקיי, ראמי, רולנדו, אברה(קמארה דק' 80), תובאן, אנגואיסה, סנסונ(אבדנור דק' 90), גוסטאבו, אוקאמפוס, מיטרוגלו(גרמיין דק' 53)

תוצאות נוספות של הליגה הצרפתית:

ליון 2 – 0 מץ (כבש: פקיר דק' 6, 20)

טולוז 0 – 0 סנט-אטיין

בליגה הפורטוגלית גם התרחשו משחקים במחזור ה-10 והינה תוצאות מהיום:

בראגה 1 – 0 צ'ייבס (כבש: ויאנה דק' 58)

פאסוס דה פריירה 1 – 0 (כבש: פליפה שער עצמי דק' 5)

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort