אוקטוברפסט: הליגה הגרמנית חוזרת!

פגרת מוקדמות המונדיאל כבר מאחורינו וכמעט כל המקומות תפוסים. כעת זה זמן מצוין לחזור לליגות הבכירות באירופה ואל הליגה הגרמנית המפתיעה והמסקרנת. אז מה הבונדסליגה מבשלת לנו למחזור השמיני?

הופנהיים – אאוגסבורג, שבת, 16:30:

בניגוד למשחק בין לברקוזן לוולפסבורג עליו אני אדבר בהמשך, המשחק בין הופנהיים לאאוגסבורג הוא משחק בין המפתיעות אם אפשר לקרוא לזה כך. אז בשנים האחרונות אנחנו כבר רגילים לראות את הופנהיים בחלק העליון של הטבלה, אבל אאוגסבורג די חדשה באזור ולכן נחשבת למעין מרענן רשמי של העונה הזו. אאוגסבורג מגיעה למחזור זה כשהיא ממוקמת במקום השישי בטבלה, יעד שמביא אותה בסוף העונה לליגה האירופית. אאוגסבורג, שנהנת מפתיחת עונה מצוינת של פינבוגאסון האיסלנדי, תפגוש יריבה לא פשוטה בכלל שנמצאת במקום השלישי, והייתה קרובה לעלייה לשלב הבתים של ליגת האלופות. הופנהיים רוצה לשחזר או לשפר את ההישג מהעונה שעברה (מקום 4) והיא תעשה זאת באמצעות צמד החלוצים הנפלא שלה – סנדרו ואגנר ומארק אוט.

פינבוגאסון (מימין) חוגג עלייה למונדיאל עם איסלנד. יחגוג גם עם אאוגסבורג? (bundesliga)

בורוסיה דורטמונד – ר.ב לייפציג, שבת, 19:30 :

טרם המחזור יוצא לדרך, המקום הראשון בטבלה שייך לבורוסיה דורטמונד, שבשבעת משחקי הפתיחה לא הפסידה אפילו פעם אחת. עם 19 נקודות מתוך 21 אפשריות, דורטמונד תארח במחזור הקרוב את ר.ב לייפציג, שסיימה את העונה שעברה במקום השני, וכעת היא רביעית בטבלה. פייר אימריק אובאמייאנג, באין מפתיע, הוא הכובש המצטיין של הקבוצה של פיטר בוס ושל הליגה כולה. החלוץ מגבון, שלא יהיה ברוסיה עם נבחרתו, כבש 8 שערים עד כה והוא החלוץ החם ביבשת יחד עם רוברט לבאנדובסקי. אמנם בליגת האלופות זה הולך לה יותר קשה, אבל בליגה לייפציג ממשיכה באותה היכולת של עונת 16/17. הקבוצה שמשחקת את עונתה השנייה בלבד בבונדסליגה הבכירה פותחת את העונה עם ארבעה ניצחונות, תוצאת תיקו אחת ושני הפסדים בעיקר בזכות טימו וורנר, שסוחב את הקבוצה על כתפיו עם 5 שערים מאז שהעונה בגרמניה יצאה לדרך. דורטמונד יודעת שגם הפסד שלה וניצחון של באיירן מינכן על פרייבורג לא יזיז אותה מהמקום הראשון, לכן אפשר לומר שהצהובים-שחורים יגיעו לזיגנאל אידונה פארק בלי יותר מדי לחץ. לעומת זאת לייפציג, תנסה להוציא נקודות מהאיצטדיון הקשה בליגה ככל הנראה, ולטפס מקום או שניים למעלה בסיום המחזור.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
משהו טוב קורה בדורטמונד (חשבון הטוויטר הרשמי של בורוסיה דורטמונד)

באייר לברקוזן – וולפסבורג, ראשון, 16:30 :

משחק נוסף שיתקיים במחזור הקרוב הוא בין שתי קבוצות שלפחות כרגע מוגדרות כמאכזבות. לברקוזן ו-וולפסבורג נמצאות במקומות 11 ו-12 אחרי שבעה מחזורים. מלבד הפסדים לקבוצות הגדולות של הליגה (לברקוזן הפסידה לבאיירן, וולפסבורג לדורטמונד) במחזור הראשון, שאר איבודי הנקודות לא מובנים והם מצביעים על חולשה מסוימת. מי שצריכה להיות יותר מודאגת מהמשחק הקרוב היא וולפסבורג, שרחוקה נקודה אחת מלברקוזן, ושלוש נקודות בלבד מהקו האדום. אחת הבעיות המרכזיות של הזאבים מפתיחת העונה היא מספר השערים המועט שהיא כבשה. וולפסבורג כבשה 6 שערים בלבד בשבעה משחקים, כאשר 50% מהשערים כבש דניאל דידאבי. מנגד, נקודת התורפה של לברקוזן היא דווקא ההגנה הלא יציבה שספגה 11 שערים עד כה. עבור שתי הקבוצות האלה המשחק הוא חשוב, מפני שניצחון של אחת עלול לסבך מאוד את השנייה.

פולאנד (ימין) ובראנדט (שמאל) יצליחו להוציא את הקבוצה מהבוץ? (חשבון הטוויטר הרשמי של באייר לברקוזן)

יתר משחקי המחזור: 

שטוטגרט – קלן

באיירן מינכן – פרייבורג

הרטה ברלין – שאלקה

מיינץ – המבורג

האנובר – איינטרכט פרנקפורט

ורדר ברמן – בורוסיה מנשנגלדבאך

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort