הציפיות לאוסקר : הילד שעזב מהר מדי את אירופה חוגג יום הולדת

כמות הכסף הגדולה שנשפכת בסין היא לא תאמן, עשירי סין משקיעים מילארדי דולרים בכדי להביא את הכוכבים הגדולים של אירופה לשחק דווקא במדינה מהמזרח שלא התאפיינה בליגה תחרותית במיוחד וזה התחיל עם שחקנים כמו רנטניו, פאוליניו, דרוגבה והמשיך עם כוכבי על שלא אמרו את מילתם האחרונה באירופה כמו האלק, טבס , דמבה בה ואפילו ערן זהבי שבשיא הכושר החליט לעבור לכסף האסטרונומי, אבל השחקן שכנראה הותיר את סימן השאלה הגדול ביותר בנוגע למעברו היה אוסקר הברזילאי שהיה שחקנה של צלסי ואף אחד החשובים בהרכב וכבר הוכתר כיורש של קאקא.

אוסקר דוס סנטוס אמבואבה ז'וניור נולד ב-9 בספטמבר 1991, גדל בפאתי סאו פאולו ושיחק במדי הקבוצה עבר כבר בגיל 18 לאינטרנסיונל לאחר טענות מצד סוכנו על אי תשלום של סאו פאולו (המשכורת שהוא עשה אז היא פחות או יותר מה שהוא עושה היום ביומיים-שלושה), לאחר שנתיים במדיה עבר הילד הברזילאי לצ'לסי תמורת 20 מיליון פאונד שהועברו לאינטרנסיונל.

אוסקאר בתקופה בברזיל (O BOLA)

הילד הברזילאי המוכשר הגיע לסטמפורד ברידג' עונה אחרי שצ'לסי זכתה בצ'מפיונס ליג ולאחר שהדיחה את ברצלונה בחצי הגמר וניצחה את באיירן באליאנץ ארנה, קבוצה עטורה בכוכבים שקיבלה ביקורת מכל עבר על המשחק ההגנתי "מדי" של מוריניו. אברמוביץ ומערך הסקאוטים חיפשו דם חדש למערכת של הלונדונים, והילד עם ה-"בייבי פייס" הכובש נמצא מתאים.

מהרגע הראשון זה היה ברור לכולם שמדובר בכישרון אדיר, במשחקו הראשון בהרכב מול יובנטוס הוא כבש שני שערים מהירים שהשאירו את הגנת הגברת הזקנה בהלם, והוא בחר לחגוג בדרך שכבר הפכה לחלק מהאופי שלו כשחקן כאשר הוא יוצר את האות "L" עם האצבע והאגודל שלו והאצבע השנייה מצביעה לעבר הקהל כאשר האות מסמלת את אשתו,לודי, ולה הוא מקדיש את השערים ביחד עם הקהל. כבר בשנה הראשונה שלו בקבוצה (2012/13) הוא הספיק לחגוג די הרבה ורשם 12 שערים ו-9 בישולים והיה חלק משמעותי בזכייתה של צ'לסי בליגה האירופית. היה ניראה שהוא הולך לטרוף את הפריימירליג בלי בעיות ולהצעיד את הבלוז לשנים יפות.

התחלה טובה, אוסקאר מפציץ מול הגברת הזקנה (UEFA)

מורניו, "המיוחד" וזה שהביא לצ'לסי את האלופות, אמר לא פעם ולא פעמיים שהוא מתכוון לבנות את ההתקפה סביב אוסקר, מה שגרם להדרדרות ביחסים של מורניו עם מאטה ואף לעזיבתו של הספרדי. ולמרות כל ההבטחות מצד המאמן גם פאברגאס הגיע לקבוצה מה שהוריד את מעמדו של אוסקר והוא אפילו ירד לספסל.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

לאחר אותה עונה (2014/15) אוסקר כבר קיבל הצעה מסין מג'יאנגסו סונינג על סך 75 מיליון פאונד וצ'לסי דחו את ההצעה על סף כמו גם אוסקר .
מה שהדליק את שוק העברות דאז הייתה דווקא הצעה של יובה שכבר לחצה על צ'לסי למכור ואלגרי סימן לעצמו את הברזילאי כרכש שהוא הכי רוצה לראות, אוסקר עצמו גם הראה נכונות כאשר סימן לייק לגברת הזקנה באינסטגרם ולא הוריד זאת גם לאחר שהתגלה לתקשורת.

כבר נקשר ליובה אך ברגע האחרון זה פוצץ (ORBIT 24)

קונטה שהגיע לאחר מוריניו לא התלהב מהאפשרות שאוסקר, שאותו העריך ובנה עליו בתחילת הקדנציה, יעבור ליובנטוס האקסית של קונטה.
לכן יצר איתו שיחה אישית והפעיל לחץ על השחקן להישאר, אוסקר שנשבה בקסמיו של האיטלקי נשאר לעונה נוספת.

למרות כל ההבטחות של קונטה הגיע המהלך ששבר את גב הגמל וגמר כמעט סופית את הקדנציה של אוסקר בבלוז, באמצע העונה המאמן החליט לשנות מערך כדי להביא רוח חדשה לקבוצה ועבר ל-3-4-3 כמובן שבקישור היו באנקרים כמו קאנטה והאזרד שפרחו והמאמן העדיף את מאטיץ כשחקן חזק וממושמע שיעזור במרכז הקישור ובהתקפה פדרו כבר היה מתורגל כקיצוני ועשה את העבודה טוב.
כך שלמרות כל השבחים שהרעיפו עליו קאנטה ואנטוניו קונטה, המערך החדש גרם לכך שאוסקר כמעט ולא ראה דשא ומעמדו בקבוצה הלך ונעלם.
והנה ארבע עונות לאחר אותה עונת בכורה בצ'לסי, לאוסקר נמאס לנסות ולהילחם על מקומו בהרכב בסטמפורד ברידג'.
עולם הכדורגל היה בהלם כאשר בגיל 25 בלבד וששיא הקריירה שלו לפניו, החליט אוסקר בדצמבר 2016 לעשות "רילוקיישן" ולעבור לשנגחאי SIPG קבוצת המיליונים מסין (לפחות אחת מהן) עבור 60 מיליון פאונד ומבין כל המעברים לסין של כוכבים כמו האלק וטבס שידוע שהגיעו לסגור את הפנסיה של הדורות הבאים, לאוסקר יש עוד הרבה מה להציע לעולם הכדורגל אך הוא זנח הכל לטובת ה-"כסף הקל " של הסינים, אומנם צ'לסי שילשו את מחיר הקניה שלו אך ייתכן שהפסידו מנהיג לשנים שאחרי לאמפארד.

אוסקאר במעמד הצגתו בשנחאי SIPG (הטוויטר הרשמי של שנחאי SIPG)

אוסקר לא באמת הועיל לקריירה שלו במעבר שלו לסין וחוץ מהפן הכלכלי אין יתרון אחד במעבר.
התחרות הרצינית בסין שואפת לאפס, שחקנים מגיעים לשם כדי לדאוג לעצמם להרבה שנים, וגם אם היה נשאר בצ'לסי סביר להניח שהיה מקבל משכורת נאה, אך החוסר תשוקה שלו היא זו שהביאה את קונטה לוותר עליו בקלות ולא משנה מה ייעשה בסין לא ייקחו אותו ברצינות כמו שהיה בשנותיו הראשונות בצ'לסי.

אוסקר עדיין צעיר והוא בסה"כ בן 26, יש לו הרבה מה להציע אבל הוא צריך לקחת את ההחלטה לפני שיהיה מאוחר מדי והוא "ישקע" בסין, הליגה הזו כמה שלא יהיו בה כוכבים, היא עדיין לא לרמה של אוסקר שעד לפני שנה וחצי עוד היה בורג חשוב במערך של צ'לסי, אני בטוח שאם הסוכן שלו יפתח את ההצעות לחו"ל ישנן הרבה קבוצות שישמחו לקלוט את השחקן הכישרוני והנהדר הזה ויתרה מכך גם לבריזלאי יש המון עוד מה לתרום לעולם הכדורגל ברמות הכי גבוהות שלשם הוא שייך.
אז מה נאחל לילד היום הולדת ? שקודם כל ימשיך לשחק כדורגל עוד שנים רבות ומי ייתן לאוהבי הכדורגל לחזור ולראות אותו משחק כפי ששיחק בשנים הראשונות בצ'לסי שם נהנו מכל דקה שהילד היה על המגרש ובגיל 26 יש לו עוד מה לתת לנו, עד אז, מזל טוב ילד!

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort