דורטמונד מנצחת את הרטה ועולה למקום הראשון, באיירן שנייה עם 2:0 על ברמן

בורוסיה דורטמונד ניצחה את הרטה ברלין ולא ספגה כבר משחק שני ברציפות, הופנהיים גנבה תיקו מול לברקוזן במשחק מרתק ובאיירן מינכן ניצחה את ורדר ברמן משני שערים של רוברט לבנדובסקי אשר רושם כבר 3 שערים ב-2 המחזורים הראשונים. כל הסיכומים ושאר התוצאות לפניכם.

המשחק המרכזי: בורוסיה דורטמונד נגד הרטה ברלין

יום אחרי שעסקת דמבלה הסתיימה (105 מיליון אירו + 42 מיליון אירו בבונוסים), בורוסיה דורטמונד עלתה על הדשא ב-"זיגנל אידונה פארק" בפעם הראשונה בעונת 18\2017 והיא פגשה את הרטה ברלין למשחק מרתק. כריסטיאן פוליסיץ', אשר נבחר לשחקן המחזור הראשון לאחר שרשם שער ובישול, פתח בסגל של פטר בוס ולצדו נורי שהאין שממשיך לקבל דקות. פייר אמריק אובמיינג, שכבש שער בניצחון 3:0 על וולפסבורג, שיפר במעט את יכולתו מהמשחק הקודם וגם היום כבש שער בידיעה שכעת הפולני רוברט לבנדובסקי עוקף אותו בטבלת הכובשים.

מהלך המשחק:

המחצית הראשונה התנהלה בשליטה מלאה של השחקנים בצהוב-שחור. ברטרה וסוקרטיס מנהלים את המשחק מאחור ומראים נוכחות מרשימה, כאשר הם ראשונים כמעט לכל כדור. פוליסיץ' נפלא כהרגלו ויש לחץ כבד מאוד על הרטה בלרין אשר מאבדת המון כדורים. ובדקה ה-15 זה אכן קרה: פייר אמריק אובמיינג קיבל כדור רוחב נפלא ובעזרת נגיעה קטנה הוא הכניס אותו לרשת, וקבע 1:0 לבורוסיה דורטמונד! בדקה ה-40, סוקרטיס נפצע והוחלף ע"י טופראק, וכעת אנו נוכל להעמיד את השוורצגלבן החדש במבחן אמיתי. המחצית הסתיימה בתוצאה 1:0 לקבוצה הביתית למרות שדורטמונד הייתה חייבת לרדת לחדרי ההלבשה עם פער גדול יותר על לוח התוצאות.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

במחצית השנייה ראינו שטופראק חייב זמן כדי להוריד את החלודה; ההגנה נראתה חדירה ופגיעה יותר, והרטה הגיעה למצבים מסוכנים מאוד שנעצרו על ידי רומן בורקי שמוכיח שהוא שוער טוב מאוד, שכבר משחק שני ברציפות לא סופג שער. אבל למרות מספר דקות טובות של האורחת, דורטמונד שלטה והמשיכה ללחוץ על השער ובדקה ה-79 נורי שהאין שיחרר פצצה מחוץ לרחבת ה-16 הישר לשערו של קלינסמן חסר האונים. 2:0 לדורטמונד! ובתוצאה זו המשחק הסתיים: בורוסיה דורטמונד עולה למקום הראשון עם 6 נקודות מתוך 6 אפשריות.

תובנות:

יש שריף חדש בבונדסליגה ושמו הוא פטר בוס. דורטמונד לא סופגת כבר שני משחקים ברציפות וכל זה הודות לארגון ההגנתי הטוב יותר של בוס משל תומאס טוכל. בנוסף, רומן בורקי ומארק ברטרה משתפרים ממשחק למשחק ומראים שהם מסוגלים לשחק ברמות הגבוהות ביותר. אובמיינג כבש עוד שער וכעת הוא שני רק לרוברט לבנדובסקי אשר נמצא בראש טבלת הכובשים עם שלושה שערים. הרטה ברלין בסך הכל נפלה קורבן לקבוצה טובה יותר ומאומנת יותר ותרצה לחזור לשגרת הנצחונות ביום ראשון הבא כאשר תפגוש את ורדר ברמן.

משחק נוסף: לברקוזן נגד הופנהיים

המפגש בין באייר לברקוזן לבין הופנהיים הבטיח וגם קיים. מצד אחד, החבר'ה של יוליאן נגלסמן חטפו תבוסה ב-"אנפילד" באמצע השבוע כאשר הפסידו לליברפול את המקום בשלב הבתים של ליגת האלופות, ומצד שני לברקוזן קיבלה 3:1 מבאיירן מינכן אך שיחקה כדורגל התקפי יפה שהראה שהקבוצה של הייקו הרליך מתאימה לליגה של הגדולים. המשחק הראשון של הבאיירים באצטדיונם הביתי העונה הסתיים בתיקו 2:2, כאשר לברקוזן שלטה במשחק אך ביצעה טעויות הגנתיות רבות וכמו במפגש מול הבוואריםן במחזור הפתיחה, לא ניצלו את המצבים הרבים שהם השיגו לעמצם. על כך נאמר: "מי שלא מבקיע, סופג". אם יידע הרליך, מאמנה של לברקוזן, לשפר את הפן ההגנתי ולייעל את הבעיטות של קבוצתו, הקבוצה תוכל להגיע רחוק. ומה עם הופנהיים? הקבוצה של יוליאן נגלסמן מקרטעת מאז פתיחת העונה; היכולת שלה לא דומה לזו של העונה הקודמת בה סיימה במקום הרביעי, אז נקווה בשביל המאמן הצעיר שזו רק חלודה של פתיחת עונה.

אובמיינג ממשיל לכבוש (bundesliga.com)

משחקים נוספים:

באיירן מינכן ניצחה את ורדר ברמן בתוצאה 2:0 משני שערים של רוברט לבנדובסקי ב-4 דקות (72, 76).

אוגסבורג וגלאדבך סיימו גם הן בתיקו 2:2.

וולפסבורג מראה שהיא עוד לא סוס מת עם ניצחון 1:0 חשוב על פרנקפורט.

העולה החדשה שטוטגארט רשמה ניצחון ראשון העונה עם 1:0 על מיינץ המתרסקת, שהפסידה לשתי העולות החדשות.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort