יש מה לראות במהלך השבת! סידרנו לכם אחלה תוכניה לשישי בערב ולשבת בשעות הצהריים המאוחרות.

יום שישי 21:30 : זולטה וארחם – קלאב ברוז'

בבלגיה לעומת הפריימירליג, כבר החלה העונה ובמסגרת המחזור השלישי ייפגשו שתי הקבוצות שלאחר שני מחזורים נמצאות במקום הראשון והשני ומציגים כדורגל יוצא מן הכלל .
בפן הישראלי של התמודדות נמצא בצד של ברוז' את ליאור רפאלוב שכבר השתקע בבלגיה, ומהצד השני נמצא את בן רייכרט הרכש הטרי של וארחם שחייב להוכיח עצמו לאחר שקיבל את ההזדמנות באירופה.

רייכרט בעת הצגתו (האתר הרשמי של זולטה וארחם)

ליאור רפאלוב מצידו חווה דעיכה בעונה הקודמת בשל פציעה באמצע העונה שגרמה לו לאבד את מקומו בהרכב וגם המאמן החדש לא "תרם" הרבה למעמדו של הישראלי, ובנוסף שקל לחזור לארץ אך מיד החליט להישאר ולהילחם בבלגיה.
ללא ספק יהיה נפלא לראות את הקבוצות של הישראלים משחקות ראש בראש.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
רפאלוב, השתקע מזמן בבלגיה (הטוויטר הרשמי של ברוז')

יום שישי 21:45 : ארסנל-לסטר

מחזור הפתיחה של הפריימליג כבר בפתח ולפנינו משחק מעניין בין ארסנל לאלופה לשעבר הכי מפתיעה בהיסטוריית הפריימרליג, לסטר.

ארסנל מגיעה לעונה החדשה פחות או יותר עם הסגל של שנה שעברה , בינתיים היא מצליחה לשמור על הכוכבים שלה מפני המיליונים של הסיטי ופריז, שכבר שמה עיניים על סאנצ'ס, אבל זה לא יספיק לה אם היא רוצה להיות פקטור משמעותי השנה בתחרות על התואר.

הקהל של התותחנים כבר יותר מצמא לאליפות, אומנם הגביעים מרגיעים את הרוחות אך ללא ספק לא מרצה את הקהל לגמרי.

קרב מסקרן (THE SUN)

מולה תתמודד לסטר, השועלים עשויים  לאבד את הכוכב הכי גדול שלהם הקיץ, ריאד מחרז שמועמד רציני להגיע לרומא ותחסר כוח,  אך אולי איבורה שעבר מסביליה ללסטר ישלים את החסר וינסה להוות כוח משמעותי בלסטר.
המשחק יהיה באיצטדיון האימרויות וארסנל כמו תמיד במשחקים שכאלה היא הפייבוריטית וכנראה ששלושת הנקודות ישארו בחזקת התותחנים.

 יום שבת 17:30 : צסק"א מוסקבה-ספרטק מוסקבה

הדרבי הגדול והמשוגע ביותר בליגה הרוסית בכלל ובמוסקבה בפרט , שתי הקבוצות עם המסורת הענקית נפגשות לעוד דרבי חם במוסקבה הקפואה.
הן ייפגשו במסגרת המחזור השישי בליגה כאשר צסק"א נמצאת במקום הרביעי ולעומתה ספרטק נמצאת במקום השביעי אך ההבדל בינהן הוא רק נקודה אחת.
מעבר למיקום בטבלה הדרבי מסמל המון יוקרה לקבוצה שמנצחת בו , בשנה שעברה ספרטק ניצחה את צסק"א בשני המפגשים שהיו להם , 3-1 ו-2-1
והשנה צסק"א חייבת להחזיר לעצמה ההרתעה שקצת אבדה בשנים האחרונות.
ביברס נאתכו הישראלי כשיר ויירשם למשחק וככל הניראה יתחיל אותו מהספסל ויישתלב בהמשך.