גביע הזהב: מקסיקו תפגוש את ג'מייקה בחצי הגמר

המסע של מקסיקו להגנה על התואר, נמשך הלילה כשהם פגשו את נבחרת הונדורס, שאת הבית המוקדם סיימו רק במקום השלישי.

שריקת הפתיחה נשמעה בפיניקס שבאריזונה, וכבר בדקה הרביעית, זה 1:0 למקסיקו! חסוס דואניאס מצא את עצמו בתוך הרחבה, ובכדור רוחב שחתך את כל הגנת הונדורס, סידר לרודולפו פיזארו שער קליל.

שער יתרון בזק למקסיקנים! (חשבון הטוויטר הרשמי של נבחרת מקסיקו)

בדקה ה-7', המשחק התחמם מעט, כשרומל קויוטו מהונדורס הפיל את דואניאס לרצפה, וספג כרטיס צהוב מוקדם. בחלוף הדקות, מקסיקו הראתה עליונות במשחק, כשבכל התקפה הצליחה לגרום להגנת הונדורס לעבוד קשה מאוד. בדקה ה-26', אלפרדו מחיה מהונדורס היה השחקן השני לראות צהוב מהשופט, וולטר לופז מגואטמאלה, אחרי גלישה מסוכנת לרגליו של פיזארו. בדקה ה-30', התקפה יפה מאוד של מקסיקו, הגיעה לבסוף לרגלו של מולינה, שמתוך הרחבה בעט מעט מעל המשקוף. שלוש דקות חלפו, ופינדה ניסה להכפיל את היתרון, אבל בעיטה חזקה שלו מרחוק, טסה ישירות למרכז השער, ולידיים של לופז. עד השריקה לירידה להפסקה, היתרון של מקסיקו נותר על כנו.

יתרון מינימלי במחצית, אבל שליטה מקסיקנית מוחלטת. (חשבון הטוויטר הרשמי של גביע הזהב)

מחצית שנייה:

עם פתיחת המחצית, חילוף ראשון נרשם במשחק, כשהונדורס הכניסה למגרש את בוניק גארסיה, במקומו של סאנצ'ז. חמש דקות מפתיחת החצי השני, וכמעט שראינו שער שיוויון של הונדורס! כדור חופשי של קויוטו טס לעבר החומה, פגע באחד משחקניה, ומשם הכדור שינה את מסלולו, נגד כיוון התנועה של קורונה, אבל השוער המוכשר הראה כי אינסטימקטים נהדרים, וסיפק הצלה מרהיבה.

אינסטיקנטים נהדרים. חוזה קורונה. (ESPN FC)

מאז פתיחת המחצית, הונדורס נראו טוב, הרבה יותר ממה שנראו בחצי הראשון. איבידיו לאנזה ניזה למצוא את השיוויון בדקה ה-55', אך פספס את המסגרת בכמה מטרים. מכאן ואילך, המשחק חזר להיות בשליטת האלופה, כשחסוס מולינה בעיקר מוציא לפועל את המסירות הקטלניות לכיוון פיזארו וספולבדה. בדקה ה-65', מולינה נפצע וסיים את חלקו במשחק, במקומו עלה לואיס רודריגז. שלוש דקות חלפו, והונדורס ביצעה חילוף שני, כשאקוסטה ירד מהמגרש, ובמקומו נכנס סרחיו פנייה. בדקה ה–72', לאנזה היה המוחלף האחרון של הונדורס, כשבמקומו נכנס אלכסנדר לופז. ירידת הקצב במשחק המשיכה, כשספולבדה ממקסיקו ביצע עברה על מחיה, ראב כרטיס צהוב, ובנוסף הוחלף לפני ביצוע הכדור החופשי, כשבמקומו נכנס אריק טורס. בדקה ה-77', קיבלנו שום הצלה מדהימה מקורונה! הפעם לופז המחליף הגביה קרן, אבל בעצם ניסה לסובב את הכדור ישירות לשער מהפינה, והצליח בגדול, אבל השוער של מקסיקו שוב היה שם בזמן, חזר במהרה וזינק על קו השער, כשהוא מציל שער בטוח. בדקה ה-80', רודריגז המחליף ראה כרטיס צהוב אחרי גלישה גסה. בתוך תוספת הזמן, שהייתה כ-4 דקות, הנבחרת מהונדורס קיבלה את המצב הטוב ביותר שיכלה לבקש, כשמחיה קיבל את הכדור מול השער, בתוך הרחבה, אבל בעט לצערו כדור שעבר רק ליד עמוד השער. בתום תוספת הזמן, נשמעה שריקת הסיום. מקסיקו ניצחה 1:0 את הונדורס, ועולה לשלב חצי הגמר בגביע הזהב, בוא היא תפגוש את ג'מייקה.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.
ניצחון מינימלי, שמספיק לשלב הבא. (חשבון הטוויטר הרשמי של גביע הזהב)

הרכבים:

מקסיקו: קורונה. גייארדו, פריירה, אז'אלה, אלברז. דואניאס, מולינה, פינדה, פיזארו, הרננדז. ספולבדה.

הונדורס: לופז. סאנצ'ז, מ. פיגרואה, ה. פיגרואה, כריסנטו. אבלארדו, מחיה, קויוטו, אקוסטה, אליז. לאנזה.

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort