ליגה רוסית: זניט לא הרשימה מול חבארובסק, אך פתחה את העונה עם ניצחון

 

זניט סנט פטרסבורג מחוזקת במנצ'יני על הקווים ופרדאס במרכז המגרש, פתחה עונה בחבארובסק המרוחקת מול העולה החדשה. קבוצת המיליונים לא הרשימה מול החבורה המקומית התוססת, אך לבסוף השיגה את שלוש הנקודות

לאחר שהליגה הרוסית החלה אמש, עם ניצחון מרשים של צסק"א מוסקבה וביבראס נאתכו, גם קבוצת המיליונים של זניט סנט פטרסבורג, פתחה את העונה לאחר שהתארחה אצל העולה החדשה- אנרג'יה חבארובסק. הרכבה הנוצץ של האורחים התעטר ביהלום נוסף, לאחר ש-לאנדרו פרדאס, שהגיע בקיץ לאחר עונה טובה ברומא, עלה בהרכב של רכש נוסף שהגיע מארץ המגף (למרות שפרדאס ארגנטינאי)- המאמן המעוטר רוברטו מנצ'יני. בסביבות 200 אוהדים מסורים של זניט, המריאו מרחק רב במיוחד, על מנת לתמוך בקבוצתם בעיר, השוכנת 30 ק"מ מהגבול הסיני. כמעט 9000 ק"מ מפרידים בין הערים.

המארחים שזו עונתם הראשונה בליגה הבכירה-פתחו בהתלהבות מרשימה לעיני הקהל הביתי ולאחר שש דקות כמעט עלו ליתרון. רוסלן קוריאן סיפק בעיטה חופשית מפתיעה מ-40 מטרים, אך אנדריי לונב הצליח להדוף למשקוף. שתי דקות לאחר מכן, שוב קוריאן  ניסה את מזלו מרחוק, הפעם השוער האורח הצליח כבר לקלוט את הכדור. הניסיון הראשון של זניט הגיע בדקה ה-12, לאחר בעיטה של פרדאס שאילצה את דודיניה להדוף את הכדור לקרן.

קשר הרכש הרכש הנוצץ של זניט, סיפק דקות מרשימות בהן הוא תפקד כבעל הבית במרכז השדה. בדקה ה-17, פרדאס הגביהה היטב  מהאגף השמאלי, לראשו של איגור סמולניקוב, שנגח כדור שעבר ליד הקורה. הקצב הגבוה המשיך בדקה ה-20, לאחר התקפה מתפרצת מקומית, שהסתיימה בבעיטה אנוכית של דדצ'קו, שהלכה מעל המשקוף.

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

קצב המשחק נרגע מעט בחלוף חצי שעה של כדורגל, אך רגל ימין של קוריאן המשיכה להלחיץ את מנצ'יני, לאחר בעיטה חופשית נוספת של השחקן המקומי, שהלכה מעט מעל המשקוף.  בדקה ה-41, כדור חוץ של זניט לתוך הרחבה כבר מצא את דז׳יובה התמיר, אך השוער המקומי יצא היטב ומנע את הסכנה. המחצית הסתיימה ללא שערים, כשהקבוצה המקומית הצנועה הראתה יכולת מרשימה מול קבוצת הכוכבים של מנצ'יני.

אוהדי זניט שנסעו 9000 קילומטרים בשביל לתמוך בקבוצתם (הטוויטר באנגלית-זניט סנט פטרסבורג)

 

לאחר המחצית הלא מרשימה של שחקניו, רוברטו מנצ'יני החליט לבצע שינוי ולהכניס את דאלר קוזאייב על חשבון אלכסנדר ירוחין. שבע דקות לאחר מכן, המאמן האיטלקי פרע את השטרות. לאחר לחץ מקומי, שחקני זניט הצליחו לצאת להתקפה מתפרצת שהובילה לבעיטה מרשימה מ-25 מטרים של שחקן הרכש הצעיר מגרוז'ני, שבבעיטה הראשונה שלו לשער במדי קבוצתו החדשה, כבש את שערו הראשון אי פעם בליגה הבכירה. 1:0 לזניט.

שתי דקות לאחר מכן המארחים כמעט חזרו לאחר הרמת כדור חופשי לרחבת זניט, שהסתיימה בנגיחה עוצמתית של מקסים קזנאקוב, אך לונב התמקם נהדר והדף את הכדור.

בדקה ה-69 כמעט וראינו את שער העונה כבר במחזור הראשון. חואן לסקאנו קיבל כדור מצוין בצידה הימני של הרחבה. הארגנטיני ביצע הטעייה על המגן וסיפק רבונה יפהפייה שכבר הכניעה את השוער, אך נעצרה בצורה טרגית גם במשקוף וגם בקורה. 14 דקות לסיום, פרדאס שוב קיבל כדור טוב על קצה הרחבה והוציא בעיטה חזקה שפספסה את המסגרת במעט.

בדקה ה-81, החבורה המוכשרת מחבארובסק, נשארה באופן רשמי רק עם המחמאות. כניסה טובה לרחבה של שאטוב הסתיימה בכדור עומק שהיה צריך להיות מורחק, אך הבלם דמיטרי גרישקו חלם ומי שעט על הטרף היה אלכסנדר קוקורין שסיפק משחק מזעזע הערב, אך בכל זאת הכפיל את התוצאה. 2:0 לזניט.

בסיום ניצחון לא פשוט לזניט שאומנם לא הרשימו, אך עשו את העבודה במגרש קשה, אליו הגיעו לאחר מסע ארוך. אנרג'יה חבארובסק אומנם לא כבשה והפסידה, אך במידה ותמשיך ביכולת זו אפשר לצפות למרעננת חדשה בליגת העל הרוסית.

למרות יכולת לא מרשימה, קבוצתו של מנצ'יני פותחת את העונה עם ניצחון חוץ (miror)

 

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
אפריל 2024
א ב ג ד ה ו ש
« מרץ    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית
escort