ניו יורק רד בולס מנצחת גם את ניו אינגלנד ועולה לחצי גמר הגביע האמריקאי

הלילה נערך המשחק השלישי במסגרת רבע הגמר של הגביע האמריקאי. אחרי שסן חוזה ארת'קווייקס וספורטינג קנזס סיטי הבטיחו את מקומן בחצי הגמר עם ניצחונות על ל.א גלאקסי ודאלאס בהתאמה, הלילה נפגשו ניו אינגלנד רבולושן וניו יורק רד בולס, הפייבוריטית להעפלה לחצי הגמר.

הסיבוב הראשון של שתי הקבוצות היה בעצם הסיבוב הרביעי בגביע. הרד בולס פגשו כבר בשלב כה מוקדם את יריבתם העירונית, ניו יורק סיטי, והצליחו לגבור עליה בתוצאה 1:0 משער של דניאל רוייר האוסטרי. בשמינית הגמר זה הלך הרבה יותר קשה. ניו יורק פגשה את פילדלפיה וסיימה עימה בתיקו 1:1 אחרי 120 דקות, ניו יורק עלתה לרבע הגמר רק אחרי ניצחון דרמטי בפנדלים.

כאמור, גם ניו אינגלנד פתחה את המסע שלה לגביע בסיבוב הרביעי והיא צלחה אותו עם ניצחון 3:0 קליל על רוצ'סטר האומללה. גם בסיבוב שלאחר מכן, בשמינית הגמר, ניו אינגלנד לא התקשתה במיוחד וגברה על די.סי יונייטד בתוצאה 2:1, בדרך למפגש ברבע הגמר מול הרד בולס מניו יורק.

יחסי הכוחות במסגרת הליגה הם ברורים מאוד. ניו אינגלנד וניו יורק נפגשו פעמיים במהלך העונה הסדירה הנוכחית, ופעמיים זה גם הסתיים בניצחונות של הקבוצה מהתפוח הגדול. 2:1 ו-3:2. ניו יורק רד בולס מגיעה כפייבוריטית למשחק הלילה, אך לגביע יש חוקים משלו, וניו אינגלנד תנסה לייצר הפתעה ולהיות לסינדרלה בגביע האמריקאי.

מהלך המשחק:

הישארו מעודכנים

אל תפספסו, הרשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את הכתבות והעדכונים הכי חמים ישירות למייל.

מחצית ראשונה:

כבר אחרי שש דקות ניו אינגלנד הראתה שאין לה רגשי נחיתות, אך מאארה התמודד יפה עם כדור רוחב של המארחים. קרן ראשונה של ניו יורק שנבעטה מרגלו של קלייסטאן מצאה את ראשו של רוייר, האוסטרי נגח סנטימטרים ספורים מהשער. כבר אחרי 22 דקות, במשחק היו שני מוצהבים, אחד לכל צד. המשחק היה אגרסיבי בדקותיו הראשונות וניו אינגלנד, ה-"רבס", גם זכתה לכדור חופשי בדקה ה-23. הבעיטה החופשית של טיירני ממצב די נוח פגעה ישירות בחומה והסכנה על השער של מאארה חלפה. ניו יורק אפשרה לנייטון לקחת מספר הצלות בכדי להתחמם, האורחת לא ממש סיכנה את השער שלו בחצי השעה הראשונה של המשחק. שלוש דקות מאוחר יותר, בדקה ה-33, סשה קלייסטאן בן ה-31 בעט מצוין לעבר השער ומנגד סחט הצלה לא רעה בכלל של נייטון. שחקן נוסף של הרד בולס שגרם לשוער ניו אינגלנד למתוח את איבריו ולהציל בעיטה מסוכנת לעבר השער שלו היה רייט פיליפס. החלץ האנגלי הוותיק בעט עם רגלו הימנית וראה את נייטון הודף לקרן. התוצאה בסיומה של המחצית הראשונה הייתה 0:0, כאשר המשחק היה די מאוזן, עם מצבי הבקעה של שני הצדדים.

מחצית: 

ניו אינגלנד רבולושן 0:0 ניו יורק רד בולס

מחצית מאופסת ברבע הגמר (הטוויטר של ניו יורק רד בולס)

מחצית שנייה:

שתי הקבוצות עלו מאוד רדומות למחצית השנייה. רק בדקה ה-59 נרשמה ההזדמנות הראשון בחצי השני של המשחק, כאשר בנבארי היה קרוב לכיבוש השער של ניו אינגלנד, אך שוב הכדור לא מצא את המסגרת. ארבע דקות לאחר מכן גם הרד בולס חזרו לעניינים, רוייר בעט קצת מעל משקוף השער. בדקה ה-67 כריס טיירני ראה את הצהוב השלישי במשחק והשני של ניו אינגלנד. חמש דקות מאוחר יותר אדאמס סידר כדור מצוין לרייט-פיליפס, אך שוב החלוץ לא הצליח למצוא את המסגרת של נייטון. האורחים המשיכו ללחוץ על הדוושה, רוייר שוב הגיע למצב של בעיטה, נייטון שוב היה במקום. בדקה ה-75 ניו אינגלנד נותרה בעשרה שחקנים אחרי שאנגואה הבלם הורחק בכרטיס אדום ישיר. ממש על סף סיומן של תשעים הדקות ניו יורק רד בולס עלתה ליתרון 1:0, שער שהתברר כשער הניצחון בקרב על המקום בחצי הגמר. בראדלי רייט-פיליפס סוף סוף הכניע את נייטון וקירב את הרד בולס לחצי הגמר. השופט הוסיף 4 דקות כתוספת זמן למשחק, ניו אינגלנד לא ניצלה את הדקות היקרות האלה והודחה מהגביע האמריקאי בשלב רבע הגמר.

סיום:

ניו אינגלנד רבולושן 1:0 ניו יורק רד בולס

כבש לניו יורק: רייט פיליפס (87)

ניו אינגלנד מסיימת את הריצה שלה בגביע עם הפסד 1:0 קטן לניו יורק ומודחת לאחר שלב רבע הגמר. ניו יורק רד בולס מתקדמת לשלב הבא, חצי הגמר, ותמשיך במסע שלה אל עבר הגביע הנחשק.

רייט-פיליפס כבש, רד בולס בחצי הגמר (הטוויטר של ניו יורק רד בולס)

הרכבים:

ניו אינגלנד: נייטון; פארל, אנגואה, אנטוניו, טיירני (89, רייט); קופי, קאלדוול, פאגונדז; אנגויין, קמארה, בנבארי (78, וודברי).

ניו יורק רד בולס: מאארה; לייד, אדאמס, לונג, זיזו; דייוויס, קלייסטאן; מוייל, פליפה, רוייר; רייט-פיליפס (91, ורון).

רגע לפני שאתם הולכים

אנחנו שמחים שקראת את הכתבה הזו, ומקווים שהיא עניינה אותך. אנחנו ב-JSPORT משקיעים מאמצים רבים כדי להביא לכם את התוכן האיכותי, האמין והכי מהר. אין מאחורינו טייקונים ובעלי עניין, אנחנו עובדים קשה כדי להביא לכם את התוכן הכי איכותי שיש בלי שום אינטרסים. כל שיש לנו הוא את הגולשים, אתם, שמחזיקים אותנו בתרומות שלכם. אז אם אהבתם את התכנים שלנו, נשמח אם תשקלו להצטרף אלינו ולתמוך בנו בהמשך הפעילות.
[give_form id="105984"]

מערכת JSport עושה מאמצים לאתר זכויות על תמונות וסרטונים המתפרסמים בו ולהעניק להם קרדיט בולט והוגן, אולם יתכנו מקרים שבהם לא ניתן לאתר את המקור או שזהותו אינה ידועה, לכן בהתאם לסעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים כל אדם הרואה עצמו נפגע עקב בעלות על זכויות היוצרים של תמונה או סרטון מוזמן לפנות אלינו בכתובת המייל  [email protected]

Leave a Reply

לוח משחקים
מרץ 2024
א ב ג ד ה ו ש
« פבר   אפר »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  
טבלת ליגת העל
מיקוםקבוצהמשנצ׳תי׳הפ׳שע׳נק
165105-1716
264118-1513
363215-1011
463216-1011
5613212-86
6611414-84
7611416-74
8601514-51
טבלת הליגה הלאומית